Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007

On the beach..


Κάνει ζέστη... Τρελή... Ακόμα και εδώ, έκοψε ο αέρας και έξω βράζουν τα πάντα... Όμως... Δεν με νοιάζει γιατί πέρασα όλη την ημέρα στην θάλασσα... Στην σκιά της ομπρέλας μου με το κύμα να μου βρέχει τα πόδια στην κυριολεξία, με ηλιοθεραπεία και βουτιές εναλλάξ, πασαλειμένη με αντηλιακό St. Barth που είναι και το αγαπημένο μου, ξαπλωμένη στις ολοκαίνουριες ροζ πετσέτες παρέα με την μαμά μου, τον Άρι και την Della.. Ήπια άφθονο Evian με πάγο, δύο freddo με ζαχαρίνες, και άλλα δύο mojitos - το ξέρω πως δεν πρέπει να πίνουμε αλκοόλ στην παραλία αλλά όταν βουτάς αμέσως μετά το κεφάλι σου στο δροσερό, ανακουφιστικό νερό είναι τέλεια- και νοιώθω υπέροχα... Η συγκεκριμμένη παραλία είναι η αγαπημένη μου όταν δεν μπορώ να πάω στον Άγιο Σώστη γιατί: Το σέρβις είναι άπαιχτο. Σου φέρνουν τα πάντα από freddo μέχρι sushi στην ομπρέλα σου σε χρόνο dt. Δεν χρειάζεται να κουβαλάς πετσέτες.. Σου δίνουν εκεί τεράστιες, αφράτες, ροζ και καφέ φέτος , δικές τους..Και άμα σε ξέρουν σε αφήνουν αν τις πάρεις μαζί σου σπίτι και να κάνεις σετ. Οι ομπρέλες είναι ρεζερβέ όλο το καλοκαίρι και γίνονται έκτροπα στην παραλία...Το STAR κατεβάζει κάμερες, διάφοροι δίνουν 200ευρα to bribe the beach boy και όταν δεν πιάνει ούτε αυτό αρχίσουν τα "ξέρεις ποιός είμαι εγώ.." Βλέπεις διάφορα celebrities τύπου Γωγώ Μαστροκώστα, ποδοσφαιριστές της Εθνικής και μοντέλα χωρίς να χρειαστεί να κάνεις ζάπινγκ.. Η δική μου ομπρέλα είναι στην πρώτη σειρά και ήταν εκεί από πάντα... (Τεράστια ψωνάρα)... Ο Ζαννής είναι φίλος μου και γουστάρω την τρέλα που κουβαλάει... Αύριο θα τραβήξω φωτογραφίες για να το κάνω πιο κατανοητό ...


Υ.Γ. Τους λόγους για τους οποίους όσο είναι έτσι ο καιρός δεν μπορώ να πάω Άγιο Σώστη φαντάζομαι πως δεν χρειάζεται να σας τους εξηγήσω... Παραλία χωρίς ομπρέλες at this time είναι αυτοκτονία κανονική... Και εγώ ακόμα αγαπώ πολύ την ζωή μου... Αφήστε που δεν μου πάει καθόλου το crispy look...