Δευτέρα, Ιουνίου 18, 2007

Mood διακοπών...


Δευτέρα σήμερα, και επιτέλους έχω μπει σε mood διακοπών.. Όχι τελείως, μια που λεπτομέρειες και συμπεριφορές φροντίζουν να μου χαλάνε την καλή μου διάθεση - οι πόρτες δεν έχουν μπει ακόμα και τα νεύρα μου δοκιμάζονται καθημερινά από την συμπεριφορά και τις δικαιολογίες του μαραγκού, ένεκα η ανάγκη όμως τα μασάω και κάνω υπομονή- αλλά αρκετά ώστε να χαίρομαι την καθημερινότητα μου και να ξυπνάω τα πρωινά χαμογελώντας...

Ο καιρός είναι σούπερ, η θάλασσα μαγική και το πρόγραμμα μου απολύτως στα μέτρα μου... Ασχολούμαι με τον κήπο μου, έχω ξεκινήσει να διαβάζω την Χαμένη Βιβλιοθήκη του Δημήτριου Μόστρα του φίλου μου Δημήτρη Μαμαλούκα, βλέπω τον δεύτεο κύκλο του Boston Legal στο DVD, ξυπνάω νωρίς και πίνω καφέ στην βεράντα μου χαλαρά, πάω για μπάνιο στις 12 που οι παραλίες είναι ακόμα άδειες και επιστρέφω σπίτι όταν ξεκινάνε να γεμίζουν από τους ξενύχτηδες, ταχτοποίησα την ντουλάπα μου, βγάζω τον Droopy μεγάλες απογευματινές βόλτες, βλέπω φίλους που αγαπάω και κοιμάμαι νωρίς...

Την Πέμπτη έρχονται και η μαμά μου με τον Άρι, αύριο έχω καλέσει τις φίλες μου για dinner στην βεράντα - θα μαγειρέψω λαζάνια, θα ετοιμάσω και μια μεγάλη σαλάτα και θα παγώσω μπόλικες Σαμαρόπετρες - χτες φάγαμε με την Τίνα, τον Πάνο και τον Αποστόλη στο Coo και σήμερα το πρόγραμμα έχει Matsuhisa στις 8 και στις 10 επιστροφή στο σπίτι για το τελευταίο επεισόδιο του Παρά Πέντε... Ήσυχα πράγματα που μου είχαν λείψει πολύ, και μαζί με αυτά, τα απλά και δικά μου, το μαύρισμα μου αρχίζει και φαίνεται, το πρόσωπο μου έχει πάρει έκφραση διακοπών και τα μαλλιά μου είναι μονίμως ανακατεμένα... Και η ψυχή μου ήρεμη...