Σάββατο, Οκτωβρίου 11, 2008

Τον printer μου μέσα....


Εδώ και ώρα προσπαθώ να εγκαταστήσω τον printer μου και μου έχουν σπάσει τα νεύρα... Βλέπετε, όταν ήρθε ο Γιώργος να μου εγκαταστήσει τον υπολογιστή μετά την αναβάθμιση, και αφού πέρασε εδώ διακόσιες ώρες μέχρι να μου ρυθμίσει τα απαραίτητα, τον λυπήθηκα και του είπα πως τον printer θα τον περάσω εγώ... Και μετά έφυγα για το νησάκι και το ξέχασα... Και μετά επέστρεψα από το νησάκι και πάλι το ξέχασα... Και σήμερα που χρειάστηκε να σκανάρω κάτι χαρτιά και το θυμήθηκα, ανακάλυψα πως έχω καταχωνιάσει κάπου τα CDs του και δεν τα βρίσκω... Οπότε ξεκίνησα να ψάχνω τους drivers στο Internet... Βρήκα έναν που μου φάνηκε ότι έκανε, τον κατέβασα, ξεκίνησε την εγκατάσταση και μετά κόλλησε... Τώρα κατεβάζω έναν άλλον που κάνει μια ώρα... Αισίως έχουμε φτάσει στο 87%.... Πάντως, περιμένοντας τόση ώρα άλλαξα μελάνια που είχαν τελειώσει... Πριν την αναβάθμιση... (για να καταλάβετε πόσο συχνά το χρησιμοποιώ αυτό το περίφημο πολυμηχάνημα... Που αν ήταν πραγματικά πολυμηχάνημα και μάλιστα πολυμήχανο θα ήξερε να κατεβάζει τους drivers μόνο του αντί να με έχει εδώ να παιδεύομαι τόση ώρα..)
Όταν τελειώσω - αν τελειώσω μάλλον μια που μόλις φτάσαμε στο 89%- θα πάω για ρεκτιφιέ και μετά για καφέ με την Doris... Και το βράδυ θα δω την Χριστίνα (που έχει να γράψει στο blog της μια εβδομάδα και η γαϊδούρα) και αύριο θα πάμε σινεμά με την Ελένη και τον Παναγιώτη....Θα δούμε το καινούριο του Woody Allen με την Scarlet και την Penelope... Πρόλαβε και έγραψε κριτική ο Νανάκος αλλά επειδή δεν τον πολύ- εμπιστεύομαι τελευταία (φταίει ο έρωτας - o δικός του, όχι ο δικός μου) θα σας πω εντυπώσεις την Δευτέρα...
Μέχρι τότε σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο....