Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2008

Εβδομάδα Αστυνόμου ΣαϊνηPart 2 (Εμπρός λοιπόν καλά μου πατίνια!!!)


Άντε... Σήμερα και αύριο έμεινε, θα περάσει αυτή η εβδομάδα του χαμού και θα μπω και εγώ πάλι στο πρόγραμμα μου...Μέχρι να συμβεί αυτό όμως θα εξακολουθήσω να τρέχω πανικόβλητη να προλάβω, όπως σήμερα ας πούμε, που θεωρητικά σε μισή ώρα έπρεπε να είμαι στο περιοδικό πλην όμως άργησα λίγο να ξυπνήσω, έπρεπε να τελειώσω και κάτι κείμενα, και έτσι θα φύγω ασθμαίνουσα μόλις πατήσω το publish... Τα υπόλοιπα, για το χτεσινό girls' που πήγε σούπερ και για ότι άλλο μου κατέβει ενδιαμέσως, το απόγευμα... Φιλιά πολλά και καλημέρες...


Λοιπόν.... Επέστρεψα μόλις και είπα να ξελαμπικάρω με ολίγον blogging αντί να πέσω με τα μούτρα στην δουλειά -again, και δεν ξέρω τι κάνει ο Ερμής αλλά αν δεν κάνει κάτι γρήγορα θα τα παίξω οριστικώς και αμετακλήτως- μια που κατάφερα μεν να παραδώσω στην ώρα τους όλα μου τα χρωστούμενα κομμάτια πλην όμως με φόρτωσαν με την επόμενη φουρνιά την οποία πρέπει να ξεκινήσω άμεσα... Anyway, όλα θα γίνουν, αλλά δεν θα σκάσω κι όλας.. Δεν με πληρώνουν άλλωστε και τόσα ώστε να αξίζει να αγχωθώ περισσότερο από όσο αντέχω , και ειδικά που αντέχω αρκετά διότι είμαι γεννημένη cool... (Αλήθεια σας το λέω.. Δεν είμαι καθόλου αγχώδης ως άνθρωπος, άλλωστε πιστεύω ακράδαντα πως όταν κάτι είναι να γίνει θα γίνει έτσι κι αλλιώς και όταν είναι να μην γίνει δεν θα γίνει ακόμα και να χτυπιέμαι κάτω σαν το χταπόδι... Οπότε... ) Αφήστε που, όπως πάμε, δεν με πληρώνουν γενικότερα... Ή μάλλον καθυστερούν πια τις πληρωμές τόσο ώστε, όταν πάρεις με το καλό τα του μήνα έχει φτάσει ήδη ο επόμενος... Καθυστερούν λοιπόν εκείνοι εμάς, εμείς με την σειρά μας καθυστερούμε κάποιους άλλους, και πάει λέγοντας... Δεν ξέρω αν τώρα λοιπόν που ο Ερμής θα πάψει να είναι ανάδρομος γίνει κάτι και έρθουμε στα ίσα μας, πάντως εγώ σήμερα λεφτά περίμενα και λεφτά δεν πήρα.. Πάμε οπότε στα χθεσινά για να πούμε και κάτι ευχάριστο, μια που η χθεσινή κοριτσοβραδιά ήταν και πολύ ευχάριστη και πολύ εποικοδομητική... Βέβαια για τα παιδάκια δεν καταφέραμε να πούμε και πολλά, και ας ήταν αυτά η ατζέντα της ημέρας, όμως είπαμε ένα σωρό άλλα πολύ - για να μην πω περισσότερο και δεν είναι πρέπον- ενδιαφέροντα... Όπως ας πούμε διάφορα γκομενικά, αυτές που έχουν βέβαια γιατί εγώ έχω καταντήσει πια να ακούω για γκομενικά και να κουνάω το κεφάλι πάνω κάτω ενθυμούμενη τα παλιά... Αλλά πολύ παλιά λέμε τώρα, κάπου εκεί γύρω στο 1912... Πάντως τα γκομενικά των άλλων είναι πάντα πολύ πιο ενδιαφέροντα από τα δικά μας έτσι κι αλλιώς, κυρίως γιατί μπορούμε να εκφράσουμε απόψεις και να δώσουμε συμβουλές και να κάνουμε τους ξύπνιους ή τους χαριτωμένους αναλόγως.. Με την αγαπημένη λογική του "έξω απ' τον χορό πολλά τραγούδια λες".... Έτσι λοιπόν αναλύσαμε το σύμπαν, αυτό το -όχι όσο θα έπρεπε- μακρινό, το γεμάτο μαλάκες άντρες και αθώα, υπέροχα κορίτσια που κακοπερνούν αλλά όχι τόσο ώστε να το κόψουν το bad habit, φάγαμε και το λιτό , διαιτητικό μας φαγητό - παρόλο που, δίαιτα ξεδίαιτα, από το σουφλέ της Ρούλας κόντεψε να μην μείνει ούτε ίχνος ενώ τα μπιφτέκια περίσσεψαν- το βρέξαμε και με κρασάκι άφθονο - Άδολη Γη λευκή και Βιβλία Χώρα κόκκινη- και με Coca Cola Light, χτυπήσαμε στο τέλος αλύπητα και το γλυκό της Βίβιαν και πήγαμε για ύπνο ευτυχείς.... Με την υπόσχεση πως θα το ξανακάνουμε σύντομα το event, μια που και τα παιδάκια παραμένουν εκκρεμή αλλά και τα γκομενικά έχουν την τάση να αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο... Όσο για σήμερα, αφού πάρω μια ανάσα - άντε και δυο- και τσιμπήσω και κάτι γιατί κοντεύω να λιποθυμήσω από την πείνα (ίσως ένα μικρό κομμάτι από το γλυκό που περίσσεψε) , θα ξεκινήσω να γράφω once again... Και το βράδυ θα αράξω στον καναπέ μου να δω τους Ατρόμητους και κάτι από όλα αυτά που γράφω τόσες μέρες και δεν ξέρω πότε θα καταφέρω να τα δω... Ξέρω όμως πότε δεν θα τα δω.. Το Σαββατοκύριακο που θα έχουμε διήμερο Boston Legal 4!!! Μου ήρθε σήμερα από το Amazon οπότε θα βγούμε αύριο που έχουμε κανονίσει και Σάββατο και Κυριακή θα μαγειρέψω και θα πιάσουμε στασίδι από νωρίς... Το καλύτερο πρόγραμμα ever.... Αυτά για σήμερα, και ξανά πολλά φιλιά... Και καληνύχτες...:-)