Δευτέρα, Οκτωβρίου 06, 2008

Καινούρια εβδομάδα και κοτόπουλο με κάρυ....


Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα... Δευτέρα σήμερα και η εβδομάδα μου ξεκινάει χαλαρά for a change... Σήμερα δεν έχω τεράστιο τρέξιμο, ούτε τρελό γράψιμο - θα έρθουν βέβαια και αυτά όπου να 'ναι- οπότε ξύπνησα με την ησυχία μου, χουζούρεψα, έκανα τα καθημερινά του σπιτιού (ξέρετε, στρώσιμο κρεβατιών, άπλωμα, πιάτα στο πλυντήριο) και σε λίγο θα ντυθώ για να φύγω... Το πρόγραμμα σήμερα έχει Κηφισιά για καφέ με τους γονείς μου , μετά Νέο Ηράκλειο για μια όχι και τόσο ευχάριστη δουλειά και στην συνέχεια cocooning στο σπίτι, και άφθονες νέες σειρές μια που σήμερα ξεκινάει το χειμερινό πρόγραμμα σε όλα τα κανάλια οπότε πρέπει να ενημερωθώ.. Που σημαίνει πως θα βλέπω ότι μπορώ και τα υπόλοιπα θα τα γράφω - με δύο video γιατί το ένα δεν φτάνει- για καμιά 15αριά μέρες, μέχρι να αποφασίσω ποια μου αρέσουν και ποια όχι... (Σας έχω πει ότι η επόμενη καλύτερη δημοσιογραφική μου προοπτική -θεωρητικά πάντα- θα ήταν η τηλεκριτική....) Λέω μάλιστα να την γιορτάσω την έναρξη της σαιζόν με ένα νοστιμότατο κοτόπουλο με κάρυ και ρύζι ατμού... Κανονικά βλέπετε δεν θα τρώγαμε για βράδυ μια που αύριο στις 8.30 θα ερχόταν η μικροβιολόγος μας (την οποία χαϊδευτικά αποκαλούμε Δρακουμέλ) για να μας πάρει αίμα για τις εξετάσεις που κάνουμε κάθε χρόνο.. Όμως το ραντεβού ακυρώθηκε για την επόμενη Δευτέρα οπότε μπορούμε να φάμε κανονικά... Και μια που ο Άρις εχτές μουρμούριζε στο αυτοκίνητο πως έχω καιρό να μαγειρέψω κάρυ, λέω να του το κάνω το χατήρι.... Η συνταγή είναι εύκολη, την έχω πάρει από το βιβλίο του Πέτρου Κωστόπουλου και όσες φορές την έχω κάνει έχει βγει σούπερ... Πάμε λοιπόν:

Κοτόπουλο με κάρυ

Υλικά (για 6 άτομα)

600 γρ. στήθος κοτόπουλο κομμένο σε χοντρά κομμάτια.
3 σκελίδες σκόρδο
4 κουταλιές της σούπας πάστα κάρυ (εγώ προτιμώ το κόκκινο αλλά μπορείτε να το κάνετε με όποιο χρώμα σας αρέσει)
2 μικρά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
1 πατάτα κομμένη σε κύβους
250 γρ. ζωμό κοτόπουλο ή νερό (εδώ εγώ παίζω συνδυασμό, νερό και knorr κότα0
4 κουταλιές της σούπας fish sauce
1/2 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
4 κουταλιές της σούπας γάλα καρύδας
3 κουταλιές της σούπας σπορέλαιο.

Εκτέλεση.

Σε ένα γουώκ ή σε ένα βαθύ τηγάνι ζεσταίνετε το λάδι μέχρι να κάψει.
Ρίχνετε το σκόρδο και την πάστα του κάρυ και τα αφήνετε να τσιγαριστούν.
Βάζετε το κοτόπουλο και ανακατεύετε καλά. Ρίχνετε το κρεμμύδι, τους κύβους πατάτας και τον ζωμό και τα αφήνετε να βράσουν όλα μαζί ανακατεύοντας τακτικά. Σε δεύτερη φάση προσθέτετε το γάλα καρύδας και την ζάχαρη.
Αν το κοτόπουλο βράσει και η σάλτσα δεν είναι αρκετά πηχτή μπορείτε να το βγάλετε από το τηγάνι με μια τρυπητή κουτάλα και να την αφήσετε να βράσει λίγο ακόμα.. Σερβίρετε με ρύζι ατμού (εγώ προτιμώ το jasmine rice που το φτιάχνω ακολουθώντας ακριβώς τις οδηγίες πάνω στο κουτί).

Κλείνοντας να σας πω ότι εχτές το μεσημέρι φάγαμε με την Ελένη και τον Παναγιώτη σε μια εξαιρετική ταβέρνα στην Ροδόπολη- η Ροδόπολη είναι πριν την Σταμάτα- που λέγεται Μέτσοβο και σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα... Είναι ότι πρέπει για μεσημέρια Κυριακής και έχει και κήπο για τα παιδάκια... Επίσης, εχτές το βράδυ, έκανα μια εκπληκτική εμφάνιση έξω από το Καλλιμάρμαρο, με φούξια βελουτέ φόρμα, γαλάζιο λεπτό φούτερ και χρυσή παγιετέ μπαλαρίνα... Εννοείται πως δεν κατέβηκα από το αυτοκίνητο, είχα πάει απλώς να πάρω τον Άρι και τις φίλες του από την συναυλία του MTV αλλά σκεφτόμουν γελώντας σε όλη την διαδρομή πως αν με σταματούσε κανένας αστυνομικός για έλεγχο θα άνοιγα απλά το παράθυρο... Που να κατέβω στον δρόμο έτσι και να γελάσει το σύμπαν... Βέβαια, έχω κάνει και καλύτερες εμφανίσεις τέτοιου τύπου παλιότερα, με highlight μια φορά που είχα βγει να πάρω κάτι φορώντας πυτζάμες με αρκουδάκια, πράσινα μποτάκια ορειβασίας και μπουφάν, αλλά τότε ήμουν μικρή και ανόητη... Ενώ τώρα μεγάλωσα... (Παρέμεινα όμως ανόητη, όπως θα έλεγε ίσως και η κυρία μελίνα...)
Αυτά για σήμερα, καλή εβδομάδα σε όλους και φιλιά.....