Τετάρτη, Οκτωβρίου 15, 2008

Τρέξιμο τρελό....













Μία μία με πηγαίνει αυτή την εβδομάδα, σαν να είμαι φαντάρος και μάλιστα χωρίς βύσμα... Εχτές ας πούμε, μου βγήκε εκτάκτως ένα ρεπορτάζ στην Ερμού για το 2Board αλλά μια που είχε και η Μαρία δουλειές στο κέντρο κατεβήκαμε μαζί και το συνδυάσαμε και με έναν ωραίο καφέ μετά κουβέντας με την Ελένη. Κουράστηκα μεν, πήγαν και κάποιες άλλες δουλειές πίσω αλλά γενικά η μέρα ήταν ψιλοχαλαρή... Σήμερα πάλι, έχω τρελό γράψιμο, και ταυτόχρονα έχω να πάω τράπεζα, σούπερ μάρκετ, video club, περίπτερο, να ρίξω ένα σκούπισμα και ένα σφουγγάρισμα γιατί το βράδυ περιμένω τις φιλενάδες μου να φάμε και να κουβεντιάσουμε για τους Δρόμους Ζωής, άρα και να μαγειρέψω.... Πρόγραμμα που δεν το λες και χαλαρό...
Όμως έχω μεγάλη χαρά που θα δω τις φιλενάδες μου, θα περάσουμε σούπερ και είναι και ευκαιρία να οργανωθούμε λίγο για τον κοινό καλό σκοπό... Σας τα έχω γράψει και πέρσι τα των Δρόμων, ήταν μια από τις ωραιότερες εμπειρίες της ζωής μου που την χρωστάω στην Τίνα, και δεξιά στο blog μου θα βρείτε το μπανεράκι που με ένα κλικ θα σας οδηγήσει - όσους ενδιαφέρεστε και ελπίζω να είστε πολλοί- στο site της οργάνωσης όπου μπορείτε να δείτε τι ανάγκες υπάρχουν και πως μπορείτε, αν θέλετε, να βοηθήσετε... Το bazaar θα γίνει στις 6 και 7 Δεκεμβρίου σε έναν υπέροχο χώρο στην οδό Μεθώνης στο κέντρο της Αθήνας που παραχώρησαν στα παιδάκια με όλη τους την καρδιά η Ελένη και ο Παναγιώτης και είναι περιττόν να σας πω ότι σας περιμένουμε όλους εκεί... Όμως για αυτά έχουμε καιρό...
Προς το παρόν σας αφήνω για να ξεκινήσω να τρέχω μια που μέχρι τις 6 πρέπει να είναι όλα τελειωμένα ώστε να μπορέσω να ασχοληθώ με το μαγείρεμα και το table setting μου.. Βλέπετε μπορεί η μάζωξη να είναι απολύτως casual -σκοπεύω να υποδεχτώ με φόρμα τις καλεσμένες μου- μπορεί το μενού να είναι λιτό μια που οι περισσότερες κάνουν δίαιτα ή προσέχουν τις θερμίδες τους (θα έχω σαλάτα και μπιφτέκια στον φούρνο και τα υπόλοιπα... ρεφενέ.. Η Ρούλα θα φτιάξει ένα σουφλέ με πουρέ και bacon, η Ελένη θα φέρει τα κρασιά, η Βίβιαν θα φτιάξει γλυκό και πάει λέγοντας), όμως το τραπέζι θα είναι στρωμένο όπως πρέπει... Που σημαίνει πως πρέπει να βιαστώ... Φιλιά πολλά σε όλους ....

Υ.Γ. Η φωτογραφία αφιερωμένη εξαιρετικά στα παιδάκια, όπως αρμόζει και στο πνεύμα της ημέρας...:-)