Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2008

TV Weekend...


Τα ακραία καιρικά φαινόμενα δεν ξέρω αν θα μας χτυπήσουν τελικά την πόρτα, όμως η βροχή από το πρωί με έχει βάλει σε mood φθινοπώρου... Λίγο που κρυώνω, λίγο που ξεσυνήθισα την μουντάδα, λίγο που δεν κοιμήθηκα καλά το βράδυ, νοιώθω ήδη μια τεράστια λαχτάρα να κουκουλωθώ με το πάπλωμα- το οποίο όμως είναι ακόμα στο καθαριστήριο άρα δεν παίζει σαν προοπτική στην ουσία- και να παραμείνω έτσι μέχρι το βράδυ.. Όμως, επειδή είμαι δυνατού χαρακτήρος - αν και όχι τόσο δυνατού όπως θα διαπιστώσετε στην συνέχεια, τουλάχιστον σε σχέση με κάποιους από τους στόχους μου- το πήρα αλλιώς και έχω ήδη βάλει να γίνεται σούπερ κοκκινιστό και ψήνω και ψωμί που πάει τέλεια με την σάλτσα για παπάρες... Αυτός ο καιρός μου κάνει τέλειος για οικογενειακό μεσημεριανό, με κόκκινο κρασί και επιλογή συνοδευτικού (όποιος θέλει μακαρόνια, όποιος θέλει πουρέ) και για χουζούρεμα στον καναπέ με DVD και σήριαλ...
Το ξέρω πως πολλοί θεωρείτε μαλακία το κόλλημα μου με την τηλεόραση αλλά τι να πω? Μου αρέσει πολύ και το χαίρομαι ιδιαιτέρως τώρα που ξεκινάνε οι καινούριες σειρές... Σήμερα ας πούμε, στο Star στις 7 παρά τέταρτο έχει νέο κύκλο Doctor House και σιγά μην τον χάσω... Έχω γράψει και από χτες το πρώτο καινούριο Las Vegas που έπαιξε στην Nova, και Ανεξιχνίαστες Υποθέσεις (πάλι καινούριο κύκλο) στο Star, ξεκινάει και μια νέα σειρά στην Nova το βράδυ που λέγεται How I met your Mother, θα γίνουν τα μάτια μου τετράγωνα... Αλλά ταυτόχρονα λαμπερά και ευχαριστημένα....΄Βλέπετε, δεν πιστεύω καθόλου πως η τηλεόραση αποξενώνει τους ανθρώπους.. Είναι το ίδιο όπως και το Internet.. Αν την χειριστείς καλά, μπορεί να γίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική απασχόληση.. Εμείς ας πούμε αράζουμε οικογενειακώς και παρακολουθούμε τα αγαπημένα μας, και οι τρεις μαζί, και σχολιάζουμε, και γελάμε, και κάνουμε χαβαλέ... Και περνάμε σούπερ... Αν αυτό μας κάνει ταπεινούς και χωρίς ενδιαφέροντα ανθρώπους, θα το δεχτώ...:-) Άλλωστε, κανείς δεν είναι τέλειος....
Εν τω μεταξύ ήρθε και το βιβλίο με τις τούρτες το οποίο όμως θέλει μπόλικη μελέτη και σωστή μετατροπή των δοσολογιών από ounces σε γραμμάρια οπότε δεν έχω ξεκινήσει ακόμα να προσπαθώ... Είμαι στην φάση της ανάγνωσης... έχει και κάτι υλικά περίεργα που λέει πως τα βρίσκεις σε καταστήματα που πουλάνε είδη ζαχαροπλαστικής.. Άραγε εδώ υπάρχουν τέτοια καταστήματα? Θα το ψάξω και θα δω... Και θα σας ενημερώσω...
Προς το παρόν όμως, θα σας αφήσω για να ασχοληθώ με την μαγειρική μου και θα σας ευχηθώ να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο όπως το κάνετε κέφι... Φιλιά πολλά σε όλους!!!!!