Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 22, 2008

Εβδομάδα Αστυνόμου Σαϊνη (Εμπρός λοιπόν καλά μου πατίνια!!!)



Η εβδομάδα που ξεκινάει είναι δύσκολη... Πολλές δουλειές, κομμάτια για περιοδικά, τρεις καινούριες μόνιμες στήλες, δύο στο 2Board (το περιοδικό του Αεροδρομίου) και μια στο Traveler, μια συνέντευξη που πρέπει να απομαγνητοφωνηθεί ..χτες, και πάει λέγοντας... Δεν παραπονιέμαι, ο στόχος για την δουλειά όπως βλέπετε πάει καλύτερα από τον στόχο για την δίαιτα.... Απλά έβλεπα στον ύπνο μου σήμερα καταστροφές... Πως χάλασε ο υπολογιστής μου και δεν έβρισκα το laptop, μετά βρήκα το laptop αλλά έπαθα "σεντόνι" και ξέχασα τα πάντα... You got the point... Το αποτέλεσμα είναι πως πετάχτηκα 8 η ώρα έντρομη από το κρεβάτι μου και ξεκίνησα να τρέχω... Και μέσα σε όλα αυτά κρυώνω... Που σημαίνει πως πρέπει να βρω χρόνο να αναρριχηθώ στο πατάρι και να βρω πιο ζεστά ρούχα και κλειστά παπούτσια μια που το να πλατσουρίζεις με τις σαγιονάρες ή έστω τις πλατφόρμες μέσα στην βροχή δεν είναι ότι καλύτερο και το έζησα live το Σάββατο το βράδυ στην Κηφισιά... Έκανα ήδη το πρώτο βήμα πρωί - πρωί, έστρωσα λινές κουβερτούλες στα κρεβάτια, και θα τηλεφωνήσω και στον κύριο που καθαρίζει το τζάκι να έρθει μέσα στην εβδομάδα να επιληφθεί γιατί άμα συνεχίσει έτσι ο καιρός -άμα λέω- με βλέπω να το φουντώνω next week....
Βέβαια το πρωινό μου σήμερα θα το αφιερώσω αλλού... Η Μαρία (την θυμάστε την κολλητή μου που φτιάχνει τα σούπερ κοσμήματα?) αποφάσισε να ανοίξει ένα blog στο οποίο όποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να βλέπει όλα τα σχέδια της, να τα παραγγέλνει μέσω mail και να τα παραλαμβάνει με αντικαταβολή με το ταχυδρομείο... Και εγώ θα την βοηθήσω να το φτιάξει... Και φυσικά θα ανεβάσω και το link να πάτε να ρίξετε μια ματιά γιατί πέρα από τα γνωστά σούπερ μπιζού της έχει και καταπληκτικές συσκευασίες που είναι ότι πρέπει για δώρα από τώρα μέχρι τα Χριστούγεννα που έρχονται...
Πριν από αυτό όμως έχω να πάω στην τράπεζα... Βλέπετε, είχα έναν λογαριασμό στην Eurobank που δεν τον χρησιμοποιούσα και είπα να τον ενεργοποιήσω ξανά και μάλιστα με Web banking για να μπορώ να κάνω ότι δουλειές θέλω μέσα από τον υπολογιστή μου... Όμως κάτι πρέπει να κάνω λάθος η ξανθιά διότι κάτι χρήματα πηγαινοέρχονται εδώ και μέρες πίσω- μπρος, από τον λογαριασμό που θέλω να τα βάλω στον δικό μου σαν την μέρα της μαρμότας και πρέπει να μου εξηγήσουν τι είναι αυτό γιατί αλλιώς όλη η ιδέα μου για internet service θα πάει υπέρ βωμών και εστιών... Και μου έκανε πολύ κλικ να κάνω όλες μου τις συναλλαγές καθισμένη στο γραφείο μου, πίνοντας τον πρωινό καφέ μου....
Οπότε σας φιλώ γλυκά, σας εύχομαι καλή εβδομάδα και φεύγω τρέχοντας να προλάβω...


UPDATE: Το blog της Μαρίας είναι έτοιμο και σας περιμένει... Γι' αυτό άλλαξε και η φωτογραφία και μπήκαν καινούρια, υπέροχα σκουλαρίκια. Το Link θα υπάρχει μονίμως δεξιά αλλά σας το δίνω και εδώ να πάτε, να δείτε και να μου πείτε και την γνώμη σας... Νομίζω πως κάναμε καλή δουλειά... Τα κοσμήματα της Μαρίας είναι έτσι κι αλλιώς σούπερ αλλά έβαλα και εγώ τα δυνατά μου....:-) Άντε!!!! Γρήγορα όλοι στο http://mariavasiliou-kosmima.blogspot.com/ !!!!!