Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 29, 2008

Καινούρια εβδομάδα και ένα ζευγάρι ασημένιες γαλότσες....


Σήμερα ξεκινάει μια δύσκολη εβδομάδα με πολύ γράψιμο... Έχω μείνει λίγο πίσω με τα οικιακά -αλλά ζεστάθηκε το κοκαλάκι μας με τις κουβερτούλες και τα πουλόβερ οπότε άξιζε τον κόπο- και πέρα από το ότι έχω ένα σωρό κομμάτια που περιμένουν να γίνουν, από αύριο ξεκινάω να πηγαίνω και δύο φορές την εβδομάδα στο περιοδικό. Πράγμα που το ήθελα πολύ, άλλωστε εγώ το επεδίωξα, αλλά που ταυτόχρονα σημαίνει πως πρέπει να μπω σε κάποιου είδους πρόγραμμα για να καταφέρω να τα προλαβαίνω όλα... Και όπως ίσως έχετε καταλάβει, τα προγράμματα δεν είναι το καλύτερο μου... Ή μάλλον, μια χαρά τα οργανώνω.. Να τα κρατήσω δυσκολεύομαι...
Anyway, δεν γίνεται αλλιώς οπότε θα βάλω τα δυνατά μου... Τις μέρες που θα πηγαίνω περιοδικό θα ξυπνάω νωρίτερα για να ετοιμάζω το σπίτι και φαγητό για τον Άρι και τις υπόλοιπες θα ξυπνάω επίσης νωρίτερα για να μην χάνω τον πρωινό μου καφέ αλλά να προλαβαίνω να γράψω και λίγο (προς πολύ) μέσα στην ημέρα... Δεν ακούγεται δύσκολο, απλά έχω ένα θέμα με το ξύπνημα πριν τις 9 - 9 και κάτι, και θα πρέπει να το λύσω...
Τα καλά της εβδομάδος πάλι, είναι ότι αύριο αρχίζει ξανά ο Λάκης, που τον έχω μελετήσει τόσες φορές τον τελευταίο καιρό με όσα συμβαίνουν - όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι- και περιμένω με ανυπομονησία να τον ακούσω και να γελάσω με την καρδιά μου, και πως την Τετάρτη έχει ο Μάνος τα γενέθλια του και πρέπει να το γιορτάσουμε αναλόγως...
Κατά τα άλλα εχτές πέρασα την ημέρα μου αραχτή στον καναπέ με ειδήσεις στο Star και όλες τις ανταποκρίσεις από το Μαντονάκι που προφανώς ήταν υπέροχο -αν και εγώ περιμένω εναγωνίως την ανταπόκριση της Γεωργίας που πήγε και που της έχω πιο πολύ εμπιστοσύνη από ότι στους ρεπόρτερς του Star- και με DVD πολύ χαριτωμένο με πρωταγωνιστή τον αγαπημένο και κούκλο Mc Dreamy....
Α! Και να μην το ξεχάσω!!! Στον καφέ του Σαββάτου η Γεωργία είχε οργανώσει και την Valisia και έτσι την γνώρισα και εκείνη και έχω να σας πω ότι είναι το ίδιο κουκλάρα και live όπως ακριβώς την βλέπετε στις φωτογραφίες του blog της... Και πως, φεύγοντας από τον καφέ, πέρασα μια βόλτα από την Αποθήκη από όπου αγόρασα τις γαλότσες που βλέπετε στην φωτογραφία - μιλάμε για έρωτα με την πρώτη ματιά- στην εξαιρετική τιμή των 15 ευρώ!!!! Και τώρα είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τις βροχές και τις καταιγίδες που προαναγγέλλει η ΕΜΥ με το σωστό στυλ....
Άλλωστε, το έχω πει και θα το ξαναπώ άλλη μία... Τι να μας κάνουν οι βροχές και οι καταιγίδες όταν έχουμε λιακάδα στην καρδιά? Καλημέρα, καλή εβδομάδα σε όλους, και πολλά πολλά φιλιά!!!!!