Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 03, 2008

Για μια χούφτα μπισκότα... (Και ένα καλό γιαλιστικό...)


Η ίδια η ζωή μου αποδεικνύει καθημερινά πως είμαι πολύ πεζός και ταπεινός άνθρωπος.. Τρανό παράδειγμα το ταξίδι του Μάνου στο Λονδίνο... Κάποιος άλλος θα άδρατε την ευκαιρία αν όχι να του κατσικωθεί τουλάχιστον να τον φιλοδωρήσει με μια λίστα ικανών διαστάσεων και ακόμα ικανότερου περιεχομένου... Εγώ πάλι, όχι.. Και δεν είναι πως δεν το σκέφτηκα... Δυο μέρες κάθισα μπροστά στον υπολογιστή και έψαξα να βρω τι θα ήθελα να μου φέρει από τας Αγγλίας... Ο πρίγκηπας Γουίλιαμ απερρίφθη για ιδεολογικούς λόγους, στο φινάλε αν θέλουμε κάτι σε πρίγκιπα έχουμε τον Νικόλαο του Κοκού που χορεύει και ζεϊμπέκικο με το πόδι ψηλά και ομιλεί και την ελληνική να μπορούμε να συνενογιόμαστε.... Κάτι πουλοβεράκια κασμιρένια από αυτά που κουβαλάνε με το κιλό όσοι επισκεφθούν την Ιγγλετέρα επίσης τα απέρριψα γιατί μου κάνουν πολύ φολκλόρ, αφήστε που βρίσκω πολύ καλύτερα στην Enny (di Monaco ναι, είπα καλύτερα, δεν είπα φθηνότερα) και τα ψωνίζω και μόνη μου σε ότι λωλό χρώμα μου έρθει εκείνη την ώρα... Τα παλτουδάκια εκείνα με τα πέτσινα κουμπιά, τα Montgomery ναι, είναι εκτός μόδας από τότε που μου τα έφερνε ο μπαμπάς μου από το Harrod's μαζί με ασορτί μποτάκια, τσάι δεν πίνω παρά μόνο όταν είμαι άρρωστη, promising Άγγλους σχεδιαστές έχει η φίλη μου η Μαρία στο Soho Soho ένα σωρό και με το σωστό discount να μην μας πιάνουν και τον ποπό... Τζίφος η λίστα... Με κοίταζε, την κοίταζα και το κενό παρέμενε τεράστιο ανάμεσα μας... Να μην σας κουράζω, τελικά το μόνο που σκέφτηκα να παραγγείλω ο άνθρωπος ο ταπεινός, ο λαίμαργος και ο φιν φον (που λέει και το Δεσποινάριο) ήταν δυο κουτιά μπισκότα τσαντούλες (τα θυμάστε τα σούπερ μπισκότα που τα παραγγέλνεις στο Internet και τα παραδίδουν μόνο στην Αγγλία?) τα οποία ανέλαβε να παραγγείλει και να παραδώσει στον καλό μου η φίλη μου η Doris, να είναι καλά η κοπέλα, και .... ακούστε τώρα να σας κουφάνω τελείως, ένα lacquer για τα νύχια... Αλλά όχι όποιο κι όποιο... Το Healthy Hoof Nail Lacquer που το αγόραζα παλιά από ένα site με καλλυντικά φοβερό και μετά εξαφανίστηκε ως δια μαγείας και το ξαναβρήκα πάλι σε sites που παραδίδουν πράγματα μέσα στην Αγγλία μόνο.. Μιλάμε πολύ γαϊδούρια αυτοί οι Άγγλοι... Μοναχοφαγάδες... Βέβαια αυτό βρήκα ένα κομμωτήριο που το πουλάει κάπου στην Governor street μην την πρήξω τελείως την Doris πια, αλλά του σημείωσα διεύθυνση και τηλέφωνο και μια χαρά θα καταφέρει να το βρει... Και έτσι, με μπισκοτάκια τσάντες και άψογο μανικιούρ νομίζω πως θα είμαι έτοιμη να υποδεχτώ το φθινόπωρο που- για μένα τουλάχιστον- θα μπει μετά τα τελευταία μπάνια που θα κάνω στη Χαλκιδική. Και στο επόμενο ταξίδι του καλού μου θα προσπαθήσω να φανώ πιο εφευρετική. Ή τουλάχιστον να απαιτήσω να πάω μαζί... Γιατί η αλήθεια να λέγεται, είμαι πιο οπτικός τύπος.. Άμα είμαι εκεί και χαζεύω τις βιτρίνες, όλο και κάτι θα βρω να φέρω back home.... Ενώ τώρα.... Έμεινα με την προσπάθεια και την όρεξη....
Καλημέρα σε όλους και πολλά, πολλά φιλιά... Πάω για καφέ με την Μίνα....:-)