Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2007

Happy birthday baby!!!!


Σήμερα από την ώρα που ξύπνησα χαμογελάω... Και μια που οι μεγάλες γιορτές κρατάνε 40 μέρες, με βλέπω να φτάνω στα Χριστούγεννα μέσα στην χάχα... Πριν από 16 χρόνια, στις 11 Νοεμβρίου του 1991, μέρα Παρασκευή, 7 η ώρα το απόγευμα, έζησα την πιο ουσιαστική, την πιο δυνατή, την πιο μεγάλη στιγμή της ζωής μου... Γεννήθηκε ο Άρις...
Όπως όλες οι μαμάδες του κόσμου, θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες για το παιδί μου... Έτσι κι αλλιώς, από εκείνη την Παρασκευή η ζωή μου γυρίζει γύρω του... Όμως στα γενέθλια των 16, τα παιδιά μας και ειδικότερα τα αγόρια δεν περιμένουν συγκινητικές ευχές και δακρύβρεχτες δηλώσεις... Οπότε θα γράψω μόνο πως στο μεγάλο ταξίδι της ζωής του που ξεκινάει όπου να' ναι, θα είμαι πάντα κάπου εκεί γύρω, ακόμα και όταν δεν θα είμαι πια εδώ, να τον καμαρώνω, να τον στηρίζω, να τον θαυμάζω και να τον οχυρώνω πίσω από μεγατόνους αγάπης και θετικής ενέργειας... Μωρό μου να είσαι πάντα γερός και ευτυχισμένος!!! Χρόνια πολλά!!!!

Υ.Γ. Και την επόμενη εβδομάδα, όποια μέρα θέλεις, ραντεβού οι δυό μας για κοπάνα από σχολεία και δουλειές και βόλτα στην Αθήνα... Με shopping, με lunch, με κουβεντούλα... Με τα όλα μας... Μέχρι Μοναστηράκι φτάνει η χάρη μου για πάρτη σου...