Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

Time off...
















Είπα να σας βάλω και μια φωτογραφία από μια άλλη βεράντα, να μην σας δείχνω όλο την δική μου... Μια πολύ καλύτερη βεράντα, πολύ ομορφότερη μάλλον, θα συμφωνήσουμε όλοι φαντάζομαι, στη οποία πέρασα όλο το απόγευμα αραχτή σε έναν οντά, πίνοντας καφέ και κουτσομπολεύοντας με την φίλη μου την Ντέλα... Η οποία έχει ένα από τα ωραιότερα σπίτια του νησιού... Γύρισα πριν από λίγο, ήπια δύο Depon γιατί πλάκα πλάκα κάνει λίγο ψόφο έξω όταν πέσει ο ήλιος, και μόλις τελειώσω το post θα πάω να κάνω ένα ζεστό μπάνιο και θα ετοιμαστώ για να πάω στο pre oppening party που κάνουν τα παιδιά στο Gola. Με την δουλειά είμαι σε πολύ καλό δρόμο πια και έτσι από άυριο επισήμως, αλλά από σήμερα το βράδυ ανεπισήμως, ξεκινάω το ρεπό μου... Αύριο, στις 10.30 το πρωί έχω ραντεβού στην Κατερίνα για μανικιούρ πετνικιούρ , να εξανθρωπιστώ λίγο, και κατά την 1 έρχεται η φίλη μου η Μάρθα.. Το βράδυ έχουμε κανονίσει girls στο Coo με την Ντέλα, την Στέλλα και την Χριστίνα, και το Σάββατο αν ο καιρός έχει φτιάξει επιτέλους θα πάμε Ψαρού για ηλιοθεραπεία... Και το απόγευμα έρχεται και ο Μάνος... Στο ενδιάμεσο, αύριο και το Σάββατο θα πάμε με την Μάρθα για house hunting , γι΄αυτό έρχεται άλλωστε μόνο για δύο μέρες. Για να διαλέξει σπίτι για τον Αύγουστο που θα έρθουν με τον Άλκη, τον άντρα της για διακοπές... Την Κυριακή το βράδυ που θα είμαστε οι δυό μαςα που η Μάρθα θα φύγει το μεσημέρι, έχω κλείσει να πάμε με τον Μάνο στο Matsuhisa που ανοίγει και αυτό σήμερα... Γενικά, όπως έχετε ίσως καταλάβει, το περιμένω αυτό το τριήμερο πως και πως... Μετράω ώρες... Αυτά προς το παρόν και ελπίζω να τα πούμε και μέσα στο weekend...