Σάββατο, Μαΐου 12, 2007

Ανταπόκριση από το νησί....

Ξύπνησα το πρωί λίγο μίζερα - όλη αυτή η ιστορία με την δουλειά που δεν έχει ακόμα λυθεί με έχει επιρρεάσει αρκετά- όμως μόλις άνοιξα τα πατζούρια και το υπνοδωμάτιο μου λούστηκε στο φως , όπως λέει και ο φίλος μου ο Μίμης, αποφάσισα να το πάρω αλλιώς.... Και λίγο αργότερα, πίνοντας τον καφέ μου στην βεράντα με θέα την Δήλο και με τον αέρα να μου μπερδεύει τα μαλλιά είπα για πρώτη φορά μέσα μου "δεν πειράζει" εννοώντας το απολύτως.... Και έτσι ξαφνικά, μια που όλα μέσα στο μυαλό μας είναι και το ξέρουμε, η διάθεση μου άρχισε να αλλάζει.. Όχι δραματικά, στεναχωρημένη είμαι ακόμα και moody , όμως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, έτσι δεν λένε?
Ανταπόκριση από το νησί λοιπόν, που παρόλο το weekend ζει σε ήρεμους ρυθμούς, με μπόλικους αέρηδες, με λίγο κόσμο και σωστό και με θερμοκρασία ιδανική για βραδινές βόλτες στα στενάκια... Εχτές το μεσημέρι εγκαινίασα επιτέλους την ομπρέλα μου στην Ψαρού... Μου τηλεφώνησε η Ντέλα που είχε ήδη κατέβει και πήγα και εγώ... Πασαλείφτηκα με αντηλιακό St. Barth και λιάστηκα για ώρα πολλή - δεν τόλμησα να βουτήξω αλλά θα το κάνω αύριο μάλλον- διάβασα το βιβλίο μου, κουτσομπόλεψα με την φιλενάδα μου και κατά τις 5 ανεβήκαμε στο Nammos και τσιμπήσαμε σαλάτα, φρέσκο ψάρι και ένα εξαιρετικό καρπάτσιο τόνου που αποτελεί το αγαπημένο μου πιάτο διαίτης στο συγκεκριμμένο μαγαζί... Τα βρέξαμε όλα αυτά και με παγωμένο λευκό κρασί όπως άρμοζε στην περίσταση και την κάναμε , φαγωμένες και αρκετά νυσταγμένες, για τα σπίτια μας...
Ξύπνησα κατά τις 8, διάβασα τα περιοδικά μου και χάζεψα λίγο DVD και κατά τις 11 πήγα να βρω την Άννη και τον Κώστα που είχαν μόλις φτάσει από Αθήνα στην Aqua που φέτος την έχει αναλάβει ο Daniele... Το φαγητό ήταν καλό χωρίς να με ενθουσιάσει όμως, αλλά το μαγαζί σε ανεβάζει από μόνο του... Σε ένα από τα πιο όμορφα σημεία του νησίου, την Μικρή Βενετία με μια βεράντα που την γλύφουν τα κύμματα κα θέα τους Μύλους και το απέραντο γαλάζιο, τα έχει όλα... Φύγαμε καλές 2.30, οι άλλοι πήγαν για ύπνο, και εγώ πέρασα για ένα γρήγορο ποτό από το Guzel... Δεν μπήκα καν μέσα, έμεινα έξω να κουβεντιάζω με τον Γιάννη και τον Mike για κανένα μισάωρο και μετά γύρισα σπίτι και έπεσα ξερή...
Ξύπνησα κατά τις 11, χάζεψα στον υπολογιστή μου για καμιά ώρα, λίγο πριν πέρασαν από εδώ η Άννη και ο Κώστας που έχουν έρθει να δουν σπίτια για τον Αυγουστο και νοικιάζεται το διπλανό μου, και σε λίγο θα κατέβω στον Άη Γιάννη να βρω τον Μίμη και την Χριστίνα που με πήραν το πρωί να με ξεσηκώσουν... Θα επιστρέψω για απογευματινό ύπνο - μια από τις μεγαλύτερες απολαυσεις μου εδώ στο νησί- και το βράδυ το πρόγραμμα έχει Coo...
Τέλος, αύριο θα έρθουν επιτέλους και οι κουρτίνες μου οπότε το σπίτι θα είναι πια σχεδόν τελειωμένο... Μένουν κάτι φυτέματα και κάτι τελικές πινελιές στον ξενώνα που θα τα κάνω χαλαρά όταν έχω διάθεση... 'Αλλωστε όπως τα βλέπω τα πράγματα μάλλον από Τρίτη θα μαζέψω τα μπαγκάζια μου και θα επιστρέψω Αθήνα... Οπότε όταν γυρίσω με το καλό, αρχές Ιουνίου, θα έχω και κάτι να κάνω.... Καλημέρα....