Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

Μουρμούρα τέλος.....


Έξω βρέχει... Πάλι... Δεν ρίχνει καρέκλες όπως το Σάββατο αλλά μια ψιλή, ανακουφιστική βροχούλα... Ανακουφιστική για μένα που ξύπνησα νωρίς γιατι έχω απίστευτη δουλειά και δεν θα πήγαινα ετσι κι αλλιώς για μπάνιο...Σκεφτόμουν το πρωί, την ώρα που άνοιγα τα πατζούρια, ότι ο καιρός τουλάχιστον είναι με το μέρος μου... Αν έκανε σούπερ μέρες θα είχα σκάσει από το κακό μου... Τώρα κλείνομαι σπίτι μεν αλλά δεν βαρυγκομάω... Γενικά μιλόντας, έπειτα από μια συζήτηση με τον εαυτό μου εχτές το βράδυ - ακριβώς μετά το "Παρά πέντε" πράγμα που πρέπει να βοήθησε γιατί είχα γελάσει τρελά- αποφάσισα να σταματήσω να μουρμουράω και να αγχώνομαι... Καμιά δουλειά δεν αξίζει να χαλιέμαι τόσο πολύ, και οι ισοροπίες μου είναι πολύτιμες για να τις αφήνω να τρίζουν με αυτόν τον τρόπο... Στην πραγαμτικότητα κάνω το καλύτερο που μπορώ... Πάντα το εκανα όταν πρόκειτο για το συγκεκριμμένο περιοδικό, και αν δεν τους είναι αρκετό, well, τι να κάνουμε.... Ας κατεβάσουν του χρόνου κάποιον άλλον εδώ,να δουν την γλύκα...
Στο μεταξύ εγώ θα πέσω με τα μούτρα να τελειώσω όση περισσότερη ύλη μπορώ μέχρι την Πέμπτη γιατί από Παρασκευή που έρχεται η Μάρθα μέχρι Τρίτη που φεύγει ο Μάνος - ο οποίος έρχεται Σάββατο απόγευμα- έχω αποφασίσει να πάρω off... Νομίζω ότι το έχω κερδίσει με την αξία μου και το καλύτερο από όλα είναι πως δεν πρόκειται να το διαπραγματευτώ... Πως κρεμούσαν παλιά έξω από τα μαγαζιά μια ταμπελίτσα που "έλεγε επιστρέφω αμέσως"?Ε, εγώ θα επιστρέψω την Τρίτη το απόγευμα... Ανανεωμένη...
Εχτές το απόγευμα κατέβηκα στην χώρα, πήρα συνέντευξη από τον Λουκά και από τον Τόνυ, παρακολούθησα το street show του που είναι απίστευτο και γέλασα με την καρδιά μου, πήρα και δώρο ένα φούξια μπαλόνι καρδιά, πέρασα από τον Δημήτρη να τον δω για δέκα λεπτά, πήγα μια βόλτα και από τον Μάνο, το ωραιότερο αγόρι του νησιού μακράν που είναι και καταπληκτικό παιδί - όπως επίσης και τρελά ερωτευμένος με την Ελίνα του - και επέστρεψα σπίτι για να δω Απόδραση και Παρά Πέντε...
Και σήμερα ξύπνησα αχάραγα, κάθισα λίγο στην βεράντα να πάρω βαθιές νοτισμένες ανάσες ενέργειας και σε λίγο, θα ξεκινήσω να γράφω... Δίπλα μου ακριβώς, η αγαπημένη μου κούπα από τα Starbucks - αυτή με την λαστιχένια βάση- γεμάτη με αχνιστό καφέ Papua New Guinea από την φίλη μου την Μάρθα και μπισκοτάκια Shortbread Rounds της Waitrose από την Φλώρα!!! Το τέλειο breakfast για την περίσταση... Το μεσημέρι έχω συνέντευξη με τον Μίμη, και το απόγευμα άλλη μια με τον Δημήτρη Βήττο... Έναν αληθινό κοσμοπολίτη αλλά αυτή είναι μια ιστορία που θα σα αφήσω να την διαβάσετε στο περιοδικό... Τέλος, κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα πρέπει να συνεννοηθώ για τον κήπο μου...Αγόρασα ένα πιθάρι για την είσοδο που χρειάζεται επειγόντως μια ωραία, μικρή ελιά, και έχω και ένα σωρό γλάστρες για φύτεμα... Θα βάλω γεράνια και βαμβακούλες που έχουν χρώμα και αντέχουν και ένα νυχτολούλουδο για να μυρίζει η βεράντα μου τα βράδια σαν παλιό σινεμά.... Και όταν τελειώσουμε με το καλό, θα τραβήξω φωτογραφίες για να σας δείξω το αποτέλεσμα... Καλημέρα....