Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

Super....


Παρόλο που ο καιρός τελικά δεν ήταν με το μέρος μας, μια που σήμερα έβρεχε από το πρωί μέχρι πριν από λίγο, περνάμε καταπληκτικά... Και πρέπει να σας ομολογήσω πως μου είχε λείψει πολύ η αίσθηση του να ξυπνάω το πρωί χαλρά και να κανονίζω το πρόγραμμα μου με βάση τα κέφια μου... Άντε και τον καιρό...

Εχτές το πρωί πήγαμε στην Ψαρού για μπάνιο και γινόταν χαμός πραγματικός από τον κόσμο, όμως ο Νοτιάς που σε άλλες περιπτώσεις είναι αρνητικός παράγοντας για μπάνιο στην συγκεκριμένη παραλία στην προκειμένη περίπτωση, μια που δεν έίναι ακόμα καιρός για βουτιές, μας δρόσιζε ευχάριστα... Καθίσαμε λοιπόν στην λιακάδα με τα βιβλία, τα περιοδικά και τους freddo μας και χαζολογήσαμε, πήραμε και λίγο χρώμα, είδαμε και γνωστούς διάφορους, και πέρασαν τρείς ωρίτσες νερό... Το μεσημέρι ανεβήκαμε για φαγητό στο Nammos, κάθισε μαζί μας και ο Ζαννής και τα είπαμε, γελάσαμε, κουτσομπολέψαμε και λίγο για να μην ξεχνιόμαστε και κατά τις 6 γυρίσαμε σπίτι για σιέστα... Και το βράδυ πήγαμε με τον Μάνο στο Matsuhisa, στο Belvedere και συμφωνήσαμε για άλλη μια φορά πως πρόκειται για το καλύτερο εστιατόριο στο νησί μακράν... Για μένα δε, πρόκειται για το καλύτερο εστιατόριο στην Ελλάδα, αλλά μια που η γνώμη μου στα συγκεκριμένα θέματα δεν πιάνεται, πάω πάσσο.... Τώρα μάλιστα που ανακαινίστηκε και ο χώρος και ομόρφηνε ακόμα περισσότερο, κάθε λίγο και λιγάκι εκεί θα βρίσκομαι... Να μασουλάω black cod και yellow tail με jalepenos τρισευτυχισμένη...

Σήμερα ξυπνήσαμε με βροχή- ευτυχώς είχα προνοήσει να μαζέψω τις καρέκλες και τα μαξιλάρια από τις βεράντες γιατί έχω βαρεθεί να τα πηγαίνω καθαριστήριο με τον καιρό και τα καπρίτσια του- και αφού χαζολογήσαμε μέσα στο σπίτι, το μεσημέρι πήγαμε με τον Δημήτρη και την Λουίζα στην Άνω Μερά στον Χρήστο και περάσαμε σούπερ... Μου αρέσει πολύ να κουβεντιάζω με άνθρώπους που συμπαθώ και εκτιμώ ταυτόχρονα...Και που έχουν και χιούμορ και άποψη... Κυρίως όταν τυχαίνει όλα αυτά να συμβαίνουν γύρω από μια πιατέλα γουρουνόπουλο με κρούστα μπισκοτένια και άλλη μια με φρεσκοτηγανισμένες πατάτες...

Τώρα θα κατέβω κάτω να δω Απόδραση και μετά Στο Παρά Πέντε - ελπίζω να έχει καινούριο επεισόδιο και όχι επανάληψη- και μετά, αν έχουμε κέφι θα κατέβουμε κατά το χωριό... Αύριο ο Μάνος φεύγει το μεσημέρι και εγώ ξαναρχίζω δουλειά τρελλή αλλά τουλάχιστον γέμισα τις μπαταρίες μου και ηρέμισα, και τώρα όλα δείχνουν ευκολότερα... Για να δούμε...


Υ.Γ. Η βεράντα μου αποδείχτηκε τελικά το hot spot του τριημέρου... Αράξαμε ατελείωτα, και ήπιαμε ποτάκια και καφέδες, και ρομαντζάραμε με θέα την Δήλο και το ησλιοβασίλεμα, και τα φρεσκοφυτεμμένα λουλούδια μου ήταν - φυσικά- όλα τα λεφτά....
Υ.Γ.2 Η φωτογραφία είναι του Droopy από μια "συνεντευξη" που του είχα πάρει για κάποιο περιοδικό... Άσχετη με το θέμα μεν, αλά είπα να μην ξαναβάλω βεράντα...