Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

Gardening...


Σας έχω πρήξει με το σπίτι μου τον τελευταίο καιρό, το ξέρω, αλλά μην νομίζετε ότι έχω κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον να σας πω... Χωμένη μέσα όλη μέρα, γράφω, γράφω, γράφω και τις τελευταίες μέρες ασχολούμαι και με την κηπουρική.. Μου είπε τις προάλες ο Δημήτρης, ο φίλος της φίλης μου της Λιάνας πως η κηπουρική είναι ένα πολύ σικ χόμπυ με το οποίο ασχολείται και ο πρίγκιψ της Αγγλίας και αποφάσισα να δοκιμάσω... Βρήκα λοιπόν τον Νίκο, τον νεαρό που συντηρεί τα σπίτια του συγκροτήματος και συνεργαζόμαστε αρμονικά... Εγώ διαλέγω τα φυτά και εκείνος τα φυτεύει... Ξέρω πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο πρίγκιψ να φυτεύει τα δικά του μόνος του, όμως εκείνος έχει πολλούς Νίκους - που θα τους λένε όμως Peter, Paul ή κάτι σχετικό, για όλες τις υπόλοιπες δουλειές του οπότε νομίζω πως συγχωρούμαι... Άλλωστε συμμετέχω και εγώ εποικοδομιτικά... Όταν φυτευτούν τα φυτά, μαδάω τα ξερά λουλούδια για να κάνω τόπο στα καινούρια... (Μυστικό που μου το έχει μάθει η μαμά μου η οποία σημειωτέον έχει αυτό που λένε "παρασινο χέρι", δηλαδή ότι φυτεύει, πιάνει.) Εγώ αντιθέτως μάλλον δεν το κληρονόμησα αυτό το ταλέντο αλλά δεν πειράζει γιατί είμαι πολύ καλή σε άλλους τομείς... Όπως το μάδημα...
Σήμερα λοιπόν, έγραψα ατελείωτα as usually, και μετά ασχολήθηκα με το gardening... Το αποτέλεσμα, ή μάλλον μέρος του, σας το παρουσιάζω με υπερηφάνεια... Δύο γεράνια, ένα νυχτολούλουδο, ένα άλλο φυτό με πορτοκαλί λουλούδια που δεν ξέρω πως το λένε και ηλιοβασίλεμα , μαζί... Με λίγα λόγια, υπερθέαμα... Όταν ολοκληρωθεί και ο μπροστινός κήπος θα σας δείξω και άλλες όψεις του σπιτιού, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε ούτε πόρτες εκεί έξω... Πως θα υποδεχτούμε κόσμο? Έχουμε όμως από σήμερα ένα σωρό γεράνια που δίνουν χρώμα, ολοκαίνουριο τοιχάκι για να μην χωράει ο Droopy να βγει στον δρόμο όταν έρθει με το καλό - όταν έρθουν δηλαδή οι πόρτες με το καλό- και μια σειρά θάμνους με ροζ λουλούδια που επίσης δεν θυμάμαι πως τους λένε... Μήπως έχω αρχίσει να χαζεύω?