Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

e-Proust....

Μου αρέσουν τα παιχνίδια, το έχω ξαναγράψει... Οπότε σιγά μην άφηνα ανεκμετάλευτη την ευκαιρία που μου πρόσφεραν ο Μπαμπάκης και ο Asteroid... Απαντώ στις ερωτήσεις λοιπόν και στην συνέχεια πετάω το μπαλάκι στους DonnaBella, Prosopa, Γιωρίκα, Αθήναιο, και Magica de Spell. Έχουμε και λέμε λοιπόν...

1. Πετάει ο γάϊδαρος?
Πετάει και φτύνει και τα κουκούτσια....

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί?
Η ανυπομονησία για την μέρα που μόλις ξεκίνησε...

3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει...
" Κανείς δεν με έχει κάνει να νοιώσω έτσι...."

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι...
Η αισιοδοξία μου..

5.Το βασικό ελάττωμα σας?
Ο εγωισμός μου...

6. Σε ποιά λάθη δείχνετε την μεγαλύτερη επιείκεια?
Στα ορθογραφικά...

7. Ποιά είναι η πρωτεύουσα του Λιχτενσταϊν?
Το Λιχτενσταϊν είναι πόλη- κράτος με πρωτεύουσα το... Λιχτενστάϊν... ( Μου το είπε ο
Μάνος φυσικά...Εγώ είμαι εντελώς μα εντελώς αγεωγράφητη...)

8. Ποιοί είναι οι ήρωες σας σήμερα?
Οι ίδιοι με πάντα.... Η Πολυάννα, ο Ιζνογκούντ και ο Γκαστόνε....

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι?
Κάθε φορά που φεύγω για το νησί...

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς?
Η Plum Sykes και ο Jonathan Strange....

11. Αγαπημένη ταινία?
Οι συνήθεις ύποπτοι...

12. Αγαπημένη trashia?
Κάτμαν for ever.... "κουμπί ορ νοτ κουμπί?"

13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών?
S.A.G.A.P.O....

14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ' όλα?
Τον γιό μου και τον άντρα μου όταν είμαστε μακριά για καιρό...

15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε?
Πολλά αλλά δεν θέλω να σας κάνω να κοκκινίστε...

16. Μόνο αυτό?
. ...

17. Που αναφέρεται ο Βαν Γκογκ ως Βαν Νταμ?
Δεν έχω ιδέα....

18. Το αγαπημένο σας πτηνό?
Η κότα η λειράτη....

19. Αγαημένος τρόπος θανάτου?
Των άλλων, ο πνιγμός με μαξιλάρι.... Δικός μου, στον ύπνο... Ή στο σεξ....

20. Αγαπημένο σας ποτό?
Absolute με πάγο χωρίς λεμόνι...

21. Το αγαπημένο σας φαγητό?
Αυγά τηγανητά με πατάτες...

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα?
Τους βλάκες...

23. Όταν δεν γράφετε, ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία?
Να παίζω στον υπολογιστή....

24. Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας?
Να μην συμβεί κάτι στο παιδί μου...

25. Μεγαλύτερο ψέμα...
Νομίζω πως δεν το έχω πει ακόμα....

26. Ποιό είναι το μότο σας?
"Τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα"...

27. Πως θα επιθυμούσατε να ζήσετε?
Όπως ζω... Περιτριγυρισμένη από τους ανθρώπους που αγαπάω...

28. Εαν συνέβαινε να συναντήσετε τον θεό τι θα θέλατε να του πείτε?
Καλημέρα...

29. Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό?
Ανάμεσα στην νιρβάνα και την παράκρουση...