Δευτέρα, Απριλίου 23, 2007

Εδώ Μύκονος!!!

Την ώρα που ήμουν έτοιμη να ανεβάσω το post μου από το Blu Blu τσουπ! Διακοπή... Από το πρωί σε όλο το νησί το δίκτυο μοιάζει να τα έχει παίξει... Ξύπνησα χωρίς ρεύμα - ευτυχώς μετά από λίγο ήρθε- έγινε καινούρια διακοπή την ώρα που ήμουν στο internet cafe και λίγο αργότερα σκοτείνιασε και η Φλώρα... Και έμεινα με το καρότσι στο χέρι να ψάχνω στο ημίφως τις ημερομηνίες λήξης των γιαουρτιών... Τώρα σας γράφω από το σπίτι... Από το παράθυρο μου βλέπω την θάλασσα, που σήμερα είναι ανταριασμένη γιατί φυσάει αρκετά αλλά παρόλα αυτά πανέμορφη, πίνω έναν καταπληκτικό αρωματικό καφέ που αγόρασα φεύγοντας από το Martha's και σας τον συνιστώ ανεπιφύλακτα, και το κέφι μου είναι ήδη πολύ καλύτερο... Βοηθάει φυσικά το περιβάλλον, το σπίτι που όσο πάει και ομορφαίνει, η θέα της Δήλου από την βεράντα μου -και μακράν ο ωραιότερος πρωινός καφές ever- , οι φίλοι που έσπευσαν να με καλοσωρίσουν, η προοπτική του καινούριου τεύχους που θα βγει σούπερ, όμως κυρίως βοήθησε ο Μάνος... Που αντί να μου στείλει "χώρια τα χαιρετίσματα", που λέει και ένας φίλος, αφιέρωσε πολύ χρόνο και ακόμη περισσότερη ενέργεια στο να με πείσει πως δεν πάρχει λόγος να ανησυχώ και πως όλα θα πάνε καλά...Και τελικά τα κατάφερε....
Έτσι η σημερινή μέρα με βρήκε χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια... Έκανα διάφορες δουλειές, πήγα για ψώνια γιατί το ψυγείο μας ήταν άδειο, αγόρασα μεταξύάλλων και ένα καταπληκτικό φαναράκι για την είσοδο γιατί σε λίγο θα έρθει ο κύριος Mike για να μου κάνει διάφορα μερεμέτια - στο σπίτι εννοώ όχι σε μένα :-)- και επιστρέφοντας πέρασα και από τον Γερμανό για κάρτες Vodafone... Αποφάσισα βλέπετε πως μέχρι να δεήσει να έρθει το τηλέφωνο θα χρησιμοποιήσω πάλι, αναγκαστικά, την απελπιστικά αργή και απίστευτα euroφάγα ασύρματη σύνδεση που σας έλεγα... Σε συνδιασμό πάντα με το Blu Blu γιατί αλλιώς θα τον ρίξω έξω τον προϋπολογισμό των εξόδων του περιοδικού...
Το βράδυ θα μείνω σπίτι να δουλέψω γιατί αύριο λήγει το πρώτο μου dead line και θέλω να ξεκινήσω καλά, άλλωστε έχει και Απόδραση και μετά Παρά Πέντε που ούτως ή αλλιώς θα τα έβλεπα... Και αύριο θα πάω το πρωί για καφέ στην Καζάρμα με την Μαρία και αν όλα πάνε καλά να το συνδιάσω και με ένα ραντεβού με τον Δήμαρχο... Εργασία και χαρά ένα πράμα.... Και αν καταφέρω να εσηκώσω και τον Δημήτρη να πάμε για μεσημεριανό στον Χρήστο, στην Άνω Μερά, θα έχω αρχίσει να μπαίνω στο σωστό mood και στο σωστό πρόγραμμα με χίλια!!!! Καλημέρα....