Τρίτη, Απριλίου 17, 2007

Χρυσοί Σκούφοι 2007.

Καταρχάς να απολογηθώ...Ο τίτλος είναι ελαφρά παραπλανητικός γιατί θα σας πω μεν για την χτεσινή μου εμπειρία στην απονομή των Χρυσών Σκούφων, αλλά θα αφήσω τα των βραβείων και του φαγητού στους ειδικότερους... Εμένα άλλωστε, γενικά μιλόντας ούτε η υψηλή μαγειρική είναι το φόρτε μου, ούτε οι απονομές, εκτός αν μιλάμε για τους πλατινένιους του Αντώνη ή του Γιώργου οπότε το ζήτημα αλλάζει.... Άλλο που η ζωή τα έφερε έτσι και ειδικά την υψηλή κουζίνα την δοκιμάζω συχνότερα από ότι θα επιθυμούσα... Και από ότι θα έπρεπε ίσως, τόσο για την υψηλή κουζίνα όσο και για μένα...
Σχετικά λοιπόν με την χτεσινή τελετή η δική μου ανταπόκριση θα είναι μάλλον ελλιπής... Αλλά δεν πειράζει...
Κατ' αρχάς σιχαίνομαι τα ψηλά τακούνια... Και το κυριλέ ντύσιμο... Όταν λοιπόν χτες βγήκα από το αυτοκίνητο σκαρφαλωμένη στα δωδεκάποντα Marc Jacobs μου ντυμένη με μακριά φούστα πίστας με ασύμετρα τελειώματα και κάτι λιτό μαύρο από πάνω για να έρθει το σύνολο στα ίσα του ένοιωθα σχεδόν σαν να ήταν απόκριες.... Όταν έφευγα, αρκετές ώρες μετά, ένοιωθα απλά ράκος... Και μου πέρασε από το μυαλό πολύ σοβαρά ακόμα και η προοπτική να παραστήσω την έγκυο προκειμένου να πείσω τους παρκαδόρους να φέρουν το αυτοκίνητο όσο πιο κοντά γίνεται... Και αν τα ευγενέστατα παιδιά του parking δεν με είχαν λυπηθεί, θα πήγαινα ξυπόλητη σαν άλλη Δαλιδά να το παραλάβω... Σίγουρα....
Η διοργάνωση τώρα, ήταν εξαιρετική... Το Αθηνόραμα αν μη τι άλλο αντιμετωπίζει τους Σκούφους με διάθεση ...Οσκαρική , και για τα ελληνικά δεδομένα η όλη εκδήλωση είναι πάντα σούπερ... Φέτος μάλιστα που είχε ο καθένας την αριθμημένη θέση του από την αρχή, όλα πήγαν πραγματικά ρολόι...
Η απονομή, όταν κατάφερε να αρχίσει μια που οι -ελληνάρες- καλεσμένοι ήρθαν κλασσικά με το πάσσο τους, είχε πλάκα... Τα κείμενα ήταν πολύ έξυπνα, ο Γιώργος Καραμίχος άψογος και η Παναγιώτα Βλαντή μια χαρά στον ρόλο της κακομαθημένης (Β) κοσμικιάς.... Και ο συμπαρουσιαστής της μακράν ο πιο ενδιαφέρων γκόμενος της βραδιάς αλλά δυστυχώς το ονοματάκι του μου διαφεύγει... Προσωρινά...
Ο πιο διάσημος της αιθούσης κρίνοντας από τα φλας που άσταψαν μόλις εντοπίσηκε αλλά και από την ώρα που ξόδεψαν οι φωτογράφοι στην συνέχεια πάνω από το κεφάλι του, ήταν με διαφορά ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης... Τον συνόδευε η γυναίκα του που είναι κούκλα και του ρίχνει και ενάμισυ κεφάλι, πράγμα που δεν είναι και κανένα κατόρθωμα βέβαια μια που ο Κωνσταντίνος είναι λίγο pocket size...
Εξαιρετικά καλοντυμένη βρήκα την κυρία Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η πιο σικ της βραδιάς όμως μακράν ήταν η Ελευθερία Αρβανιτάκη - θεά με καινούριο κούρεμα- και από άντρες ο κύριος Βαρβέρης , ενώ ο πιο trendy με απόσταση από όλους τους άλλους ήταν ο φίλος μου ο Βαγγέλης (Χατζής) ο οποίος παρόλο που είχε επιστρέψει από Μαλδίβες το απόγευμα δεν μάσησε από jet lag και ήρθε μαζί με την Aurora του που επίσης είναι θεά αλλά δεν πιάνεται γιατί είναι επαγγελματίας...
Η κα Μπρέμου πάλι, ήταν ντυμένη σαν θείτσα...Και ήρθε και καθυστερημένη μαζί με τον κύριο Κάππα... Η Πέγκυ Τρικαλιώτη μου αρέσει πολύ περισσότερο με το φυσικό σγουρό μαλλί της παρά με το ίσιο... Και ο Γιώργος Πυρπασόπουλος είναι super cute και live... Και συνοδευόταν και από ένα πολύ ωραίο κορίτσι... Μπράβο του...
Από celebrities είδαμε πάρα πολλά, από όλους τους χώρους... Και ηθοποιούς είχε πολλούς, και πολιτικούς, και κοσμικούς, και fashionistas, και μαϊντανούς μπόλικους που ταιριάζουν με το φαγητό έτσι κι αλλιώς... Να αναφέρω ενδεικτικά τον κύριο Σπηλιωτόπουλο, τον κύριο Σιούφα, τον Κύριο Γείτονα, τον Θάνο Μικρούτσικο, τον Δημήτρη Ρίζο και τον Γιώργο Κύρτσο, τον Αντώνη Λυμπέρη, τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο, τον Δημήτρη Πιατά, τον Άκη Σακελαρίου, τον Στέλιο Μάινα, τον Γιώργο Κοντανίδη, τον Βαγγέλη Θεοδωρακόπουλο, τον Νίκο Παπουτσίδη και τον Παύλο Κυριακίδη.... Και φυσικά ήταν και άλλοι πολλοί αλλά ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου κάνει?
Το φαγητό, είπαμε δεν είμαι εγώ ο κατάληλλος άνθρωπος για να το κρίνω , αυτό που μπορώ να σας πω πάντως με βεβαιότητα είναι ότι είδα πάρα πολύ κόσμο γύρω μου να το κοιτάζει άναυδος... Ειδικά τα δύο πρώτα πιάτα.... Που ήταν, οπτικά, εξωγήινα τελείως... Όμως πρέπει να ομολογήσω ότι τα σκεύη στα οποία σερβιρίστηκαν, γιατί πιάτα δεν τα λες ακριβώς, ήταν αληθινό υπερθέαμα... Και ότι μου άρεσε πάρα πολύ το αρνάκι.... Και το γλυκό ήταν από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ever...
Επίσης ήταν πολύ καλό το service, και πιστεύω πως αξίζουν συγχαρητήρια στην Αίγλη γιατί κατάφεραν να σερβίρουν σε 400 περίπου άτομα, 5 πιάτα μέσα σε σχεδόν μιάμιση ώρα... Πράγμα που χωρίς πλάκα είναι άθλος πραγματικός....
Το blogoχωριό μας, όπως φυσικά γνωρίζετε ήδη, εκπροσωπήθηκε αξιότατα από τον Αθήναιο και την Mazica παρόλα τα τεχνικά προβλήματα που έμαθα ότι αντιμετώπησαν, οπότε περιμένω και εγώ ανυπομόνως τις ανταποκρίσεις τους που θα είναι σίγουρα εγκυρότερες από την δική μου τουλάχιστον σε ότι αφορά στα γαστρονομικά....
Τέλος να σας πω ότι τό δώρο που πήραν όλοι οι καλεσμένοι φεύγοντας, ένα μηχάνημα της Krups για το σερβίρισμα της μπύρας μαζί με ένα 5κιλο βαρελάκι "πράσινη" και το οποίο έμαθα ότι κοστίζει στην αγορά γύρω στα 300 ευρώ, ήταν μακράν το καλύτερο goody bag που έχω πάρει μέχρι σήμερα σε εκδήλωση.... Για να καταλάβετε τι εννοώ σας λέω πως στα βραβεία Gourmet το αντίστοιχο δώρο ήταν ένα πλαστικό μπουκαλάκι μινιατούρα λάδι Άλτις....
Για να κάνω ένα σύντομο απολογισμό , η βραδιά ήταν ενδιαφέρουσα και η εκδήλωση very grand... Και παρόλο που το dress code δεν ακολουθήθηκε απολύτως από όλους, υπήρχε μια ατμόσφαιρα αρκετά glamourous για τα αθηναϊκα δεδομένα... Σχόλια άκουσα πολλά αλλά δεν είναι η θέση μου ούτε η πρόθεση μου να κρίνω.... Θεωρώ πως όπως όλα τα βραβεία, έτσι και οι Σκούφοι έχουν τους αδικημένους τους, τα πιθανά λάθη και τα προβλήματα τους... Όμως παρακολουθόντας τόσα χρόνια και τα ίδια τα βραβεία, και τον τρόπο με τον οποίο κρίνονται τα εστιατόρια αλλά και την εξέλιξη της αγοράς πιστεύω πως το Αθηνόραμα έχει καταφέρει τελικά να πάει την ελληνική εστιατορική σκηνή πολλά βήματα παρακάτω... Όσο για τον θεσμό των Χρυσών Σκούφων, η προσωπική μου άποψη είναι πως παρόλη την κριτική που αντιμετωπίζει πάντα και που θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει φαντάζομαι και στο μέλλον, θεωρείται από τους ανθρώπους του χώρου ο εγκυρότερος που έχουμε... Και το αποδεικνύουν περίτρανα όλοι, κάθε χρόνο με την παρουσία τους στην απονομή... Και με το βάρος που δίνουν οι ίδιοι στα βραβεία...

Aυτά τα ολίγα από μένα λοιπόν και καλά να είμαστε, του χρόνου θα ξαναπάμε.... Πρός το παρόν καλό απόγευμα....