Σάββατο, Απριλίου 07, 2007

Καλή Ανάσταση....

Οι μέρες στο νησί περνούν σαν το νερό... Το σπίτι ετοιμάστηκε τελικά και είναι πραγματικά υπέροχο (παρόλο που για να είναι όλα έτοιμα μέσα σε τρεις μέρες στην κυριολεξία μου έφυγε η ψυχή), εχτές ήρθαν και ο Μάνος με τον Άρι και απολαμβάνουμε πια τις διακοπές μας... Είμαι ευτυχισμένη!!! Είμαι εδώ, με τους άντρες της ζωής μου δίπλα μου, με φίλους που αγαπάω, γεμάτη ενέργεια , και έχω την τύχη -την ευλογία να πώ?- να πίνω τον καφέ μου τα πρωινά αγναντεύοντας την Δήλο και να βλέπω τα βράδια το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα ever... Εχτές το βράδυ, την ώρα που η βεράντα μου βαφόταν πορτοκαλοκόκκινη, με τον Μάνο δίπλα μου αραχτό και χαλαρό και την ψυχή μου γεμάτη, κοίταξα τον Άρι που χάζευε και αυτός τα χρώματα του ουρανού μαγεμένος, έκλεισα τα μάτια και ευχήθηκα αυτό που ζω να κρατήσει για πάντα... Χαζές ευχές, κανείς μας δεν ξέρει τι του ξημερώνει αύριο, το ξέρω, αλλά η ελπίδα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν... Έτσι δεν είναι? Καλή Ανάσταση σε όλους, να είστε καλά και όσο γίνεται πιο ευτυχισμένοι... Και οι καλές στιγμές μας να κρατήσουν όσο περισσότερο γίνεται.... Φιλιά...