Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

Η Αθήνα που αγαπώ... (Και θα μου λείψει...)

Σε τρεις μέρες φεύγω... Και σήμερα, λίγο πριν, καθισμένη στον καναπέ χαζεύοντας Desperate Houswives στην Nova μαζί με τον Άρι και επιρεασμένη ακόμα βαθιά από την ιστορία της Αμαλίας, σκεφτόμουν πόσο τυχερή είμαι... Ή έστω πόσο τυχερή νοιώθω... Που είμαι γερή, που είμαστε όλοι γεροί, που έχω τον Άρι και τον Μάνο, την μαμά μου, την Μαρία, τους φίλους μου, μια δουλειά που αγαπάω και που με γεμίζει, και πράγματα στα σκαριά που με κάνουν να ονειρεύομαι... Που ξυπνάω τα πειρσσότερα πρωινά με χαμόγελο και αισιοδοξία... Που στα δύσκολα έχω ανθρώπους που με στηρίζουν και στα εύκολα έχω τους ίδιους ανθρώπους να μοιράζονται την χαρά μου... Που τα βράδια κοιμάμαι εύκολα και βαθιά.... Που η συνείδηση μου είναι πια, επιτέλους, καθαρή... Και που ζω σε μια πόλη που παρόλο που την απαρνιέμαι εύκολα για το νησί της καρδιάς μου, θα μου λείψει γιατί έχω μάθει να την απολαμβάνω και να την χαίρομαι....
Και μια που η δουλειά μου είναι -κατά μία έννοια- το "life style" , σκέφτηκα να την αποχαιρετήσω με μια αναφορά στα μέρη της που αγαπάω πιο πολύ... Και που θα επιθυμήσω περισσότερο και γρηγορότερα...
Να σας ξεκαθαρίσω όμως εξ αρχής πως είμαι παιδί του βορρά... Και ότι στο κέντρο καταβαίνω σπάνια, κυρίως βράδια για φαγητό ή ποτό, και στα νότια ακόμα σπανιότερα... Έχουμε και λέμε λοιπόν....
Θα μου λείψουν:
Οι πρωινοί καφέδες στο Ivy με την Μαρία... Διπλός καπουτσίνο, κρουασάν βουτύρου και girl's talk...
Τα μεσημεριανά κυριακάτικα γεύματα στο Απλά με τον Μάνο, την Μάρθα και τον Άλκη... Το αρνάκι του Χρύσανθου με τις μελιτζάνες,η σαλάτα με το καρότο, και το μαριναρισμένο χαλούμι...
Το shopping στην Κηφισιά.... Το Galle, η Louisa, τα Mac, ο Παπασωτηρίου για καινούρια παιχνίδια στο PC, ο Δάνος για παπούτσια και φυσικά η Καλογήρου....
Τα σοκολατάκια του Αριστοκρατικού... Εκείνα που μοιάζουν με τις παλιές δραχμές , από πικρή σοκολάτα ή γάλακτος και οι καρδούλες με τα κομματάκια καραμέλας...
Οι κοριτσοβραδιές.... Στον Παναγιώτη ( στο Robin's Hood στο Χαλάνδρι), στην Ράτκα και στο Freud....
Το Liberty.... Και ο χορός μέχρι τελικής πτώσης με την καλύτερη μουσική στην Αθήνα...
Το σουφλέ λεμόνι της Σπονδής... Με μια αμαρτωλή φράουλα κρυμμένη στην ...ζεστή καρδιά του...
Το κριθαρότο με γιαλιστερές του Λευτέρη στο Βαρούλκο.... Ότι νοστιμότερο έχω φάει ίσως φέτος...
Η αγορά του Νέου Ψυχικού... Η Enny di Monaco, το Body and Soul, η Αποθήκη, ο Ροδαμός, το Free Shop και το Jade....
Το κομμωτήριο του Βαγγέλη (Χατζή)... Όχι μόνο επειδή ο Βαγγέλης είναι αγαπημένος φίλος και μακράν ο καλύτερος hair stylist στην Αθήνα, ούτε επειδή ο Τάσος πετυχαίνει το απόλυτο ξανθό που τόσο αγαπάω... Αλλά και γιατί η Δώρα, ή Έλενα και ο Κωνσταντίνος ξέρουν καλύτερα από τον καθένα την διαφορά μεταξύ ίσιου και ΟΛΟΙΣΙΟΥ μαλιού... Που είναι τεράστια....
Το τσουρέκι που μου φέρνει η μαμά μου από το Απολλώνιο στο Χαλάνδρι....
Το βραστό ζαμπόν Foue που δεν βρίσκω πουθενά στην Μύκονο και που είναι το μόνο που μου αρέσει τόσο που το τρώω ακόμα και σκέτο...
Το μανικιούρ - πεντνικιούρ στην Τέτα... Και το κερί της Βιβής που κάνει το μπικίνι με σπάτουλα.. ( την διαφορά την ξέρουν και θα την καταλάβουν οι γυναίκες της παρέας...)
Οι βόλτες με τον Droopy στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας της γειτονιάς μου, βραδάκι με την ατμόσφαιρα να μοσχοβολάει λουλούδια νερατζιάς...
Η αίθουσες Gold του Village at the Mall... Blocbusters στην οθόνη και εμείς, αραχτοί στις πολυθρόνες με finger food και Coca Light....
Οι Δευτέρες και Τρίτες στο Pomodoro με τις αδερφές Μαγγίρα σε τρελά κέφια και την pizza του Robert de Niro με αυγό και τσίλι....
Τα νάτσος και το chicken jalepeno του Santa Fe... Και η καθιερωμένη γκρίνια του Μάνου ότι τον σέρνω μέχρι εκεί συχνότερα από ότι θα ήθελε....
Οι Παρασκευές βράδυ με τον Jimmy, την Μαριλένα, τον Τάσο, την Ειρήνη, τον Βαγγέλη, την Aurora, τον Στέλιο, τον Κωνσταντίνο και τον Μάνο στο Rock... Σαλάτα Ceasar's, burgers, άφθονη βότκα και χορός πάνω στους καναπέδες μέχρι το ξημέρωμα...
Τα ξεσαλώματα με την Στέλλα, τον Σταύρο, τον Χρύση, την Όλια και τους λοιπούς Θεσσαλονικείς στον Ρέμο... Και το κουλούρι με τυρί στο φεύγα, για να στρώσει το στομάχι από το ποτό....
Οι βραδιές Trivial στο σπίτι του Bill και της Μαρίας... Ομηρικές μάχες μεταξύ ανδρών και γυναικών με αμφίροπα αποτελέσματα, τρελό γέλιο και grand φινάλε...
Τα μεσημέρια του Σαββάτου με τον Μάνο και τον Άρι στο κέντρο... Βόλτες στα μαγαζιά, ξένα περιοδικά , βιβλία από τον Ελευθερουδάκη, καφές στο Da Capo ή στην Βιβλιοθήκη και μεσημεριανό στο Winter Garden ή στο καινούριο Passagi...
Οι βόλτες προς την παραλία με τις πρώτες ζέστες... Και το γλυκό με τα μήλα στην Ιθάκη...
Τα take away μαγειρευτά του Κίτσουλα και ο καταπληκτικός κύριος Χρήστος που είναι η αδυναμία μου....
Οι εξορμήσεις για shopping στον Προμπονά και στο ΙΚΕΑ... Που πάμε με την Μαρία και την μαμά μου για δυό πράγματα και φεύγουμε φορτωμένες σαν τα γαϊδούρια... Πάντα...
Η ανηψιά μου που είναι πια δέκα μηνών και μια αληθινή θεά!!!
Οι βραδιές cocooning στο σπίτι με αναμένα κεριά, τζάκι, ταινία στο DVD και burgers από το Simply....
Τα dinners tete a tete με τον Μάνο στην Εδωδή.... Αγαπημένο μαγαζί που μας θυμίζει το Bajazzo, τον Κλάους και την εποχή που πρωτογνωριστήκαμε...
Και, όσο απίθανο και αν σας ακουστεί, τα meetings στο περιοδικό με τον Πέτρο, την Κρυσταλία, τον Δημότση και την Ιλεάνα, που προτιμάμε να τα κάνουμε στον Γρηγόρη του ισογείου παρά στα γραφεία του 3ου...

Κάποια στιγμή, όταν θα ηρεμίσουν τα πράγματα και βάλω τα του περιοδικού σε μια τάξη, θα σας πω και για τα αγαπημένα μου μέρη στο νησί... Αυτά που νοσταλγώ όλο τον χειμώνα και που από την Κυριακή και μετά θα τα χαρώ όσο περισσότερο μπορώ... Και φέτος.... Καληνύχτα.....