Τετάρτη, Μαΐου 07, 2008

Hasta la Vista baby....


Μου πήρε 3,5 ώρες (που ο φίλος μου ο Γιώργος- τεχνικός υπολογιστών έκανε τα μαγικά του για να κάνει τα Vista να θυμίζουν κάπως XP) και 75 ευρώ (φιλική τιμή) για να μπορώ σήμερα, επιτέλους να ανεβάσω post από το ολοκαίνουριο Sony Vaio μου... Ένα πανέμορφο τερατάκι με καρδιά Cuore Duo Τ 1800, σκληρό δίσκο 200 GB, μνήμη 2 GB και το κυριότερο, κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce 8400M για να μπορώ να παίζω άνετα τα adventure games μου... Είμαι ερωτευμένη με το καινούριο παιχνιδάκι μου, ας είναι καλά εκείνος που μου το χάρισε, και χτες πήγε 3 η ώρα το πρωί μέχρι να καταφέρω να με πείσω να πάω να κοιμηθώ και να το αφήσω και αυτό να ξεκουραστεί...
Βέβαια ο έρωτας αυτός, όπως όλοι οι μεγάλοι έρωτες άλλωστε, έχει ένα μελανό σημείο.. Τα Vista ή (s)Vista όπως τα είπε πολύ σωστά η φιλενάδα μου η Κατερίνα που όλο λέω να την πάρω τηλέφωνο να πάμε για καφέ και ποτέ δεν τα καταφέρνω.... Μα τι τους έπιασε εκεί στην Microsoft να βγάλουν αυτό το δαιδαλώδες λειτουργικό, μου λέτε? Τίποτα δεν είναι στην θέση του, ακόμη και ο σούπερ ειδήμων Γιώργος χρειάστηκε μισή ώρα και για να καταφέρει να εξαφανίσει ένα παραθυράκι που πεταγόταν σαν την..βούρτσα μέσα στην μέση και ρωτούσε αν θέλουμε να συνεχίσουμε, πετάει διαρκώς κάτι μπλε οθόνες και με αποσυντονίζει (γιατί ξέρω πως αυτό είναι κακό, πολύ κακό), και γενικά αυτό το φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον που διαφήμιζαν τόσον καιρό.. Καμία σχέση... Για να μην σας μιλήσω για το καινούριο Word που έχει τόση σχέση με το προηγούμενο όσο εγώ με την Monica Belucci...
Φυσικά εγώ , μέσα στην χαρά της ανακάλυψης, ζήτησα από τον Γιώργο να μην μου περάσει το παλιό Office και τώρα έχω μέχρι την Κυριακή να μάθω πως λειτουργεί έτσι ώστε την Δευτέρα που ξεκινάω δουλειά στο νησάκι να μην προσπαθώ ματαίως να σώσω κείμενα in the midle of nowere... Που σημαίνει πως θα πέσω με τα μούτρα στην εκμάθηση του... Προς το παρόν βέβαια, μεταφέρω αρχεία, κατεβαζω προγράμματα και έβαλα- εννοείται- και μια υπέροχη φωτογραφία του παιδιού μου από τις Σεϋχέλες στο desktop να το βλέπω να ανοίγει η ψυχη μου....
Κατά τα άλλα, το πρόγραμμα έχει σημερα γράψιμο, έχω να απομαγνητοφωνήσω μια συνέντευξη, ή μάλλον δύο, μαγείρεμα - μια που θα τους αφησω μια εβδομάδα στα deliveries next week, λέω να τους περιποιηθώ λίγο παραπάνω αυτές τις μέρες - και το βραδυ άραγμα στον καναπέ και NCIS μια που ο Μάνος κλείνει τεύχος και τελειώνει αργά.... Φιλιά πολλά σε όλους λοιπόν και μην μασάτε... Έξω μπορεί ο καιρός να είναι - πάλι- μουντός όμως η άνοιξη είναι εδώ και έχει ερθει για να μείνει!!!!!

Υ.Γ. Να σας ευχαριστήσω όλους επ' ευκαιρίας για την βοήθεια σας στην προώθηση της παράστασης της Νικόλ.. Έχω μετρησει πάνω από δέκα μπανεράκια μέχρι τώρα και άλλα τόσα posts, και αν κάποιος ακόμα θέλει να βάλει ένα χεράκι να κάνουμε λίγο περισσότερο spread around the news - πράγμα που αξίζει τον κοπο, πιστέψτε με- ας επικοινωνήσει μαζί μου ή ας linkάρει το post μου... Όπως και να 'χει, thanks guys... Είστε θησαυροί!!!!!

Υ.Γ.2 Για την βοήθεια που λέγαμε.. Ανέβασε μόλις το δικό του ποστ για την παράσταση ο αγαπημένος Νανάκος, ο γκουρού της κουλαμάρας και μέγας διδάκτωρ του κουλεμανσόν.... Διαβάστε το παρακαλώ και δεν θα χάσετε.....

http://nanakos.blogspot.com/