Πέμπτη, Μαΐου 08, 2008

Ας παίξουμε λοιπόν!!!!!


Πολύ με βόλεψε σήμερα το παιχνιδάκι που μου πρότειναν η Talisker και ο Kyrios (και αν μου το πρότεινε και κανένας άλλος να με συγχωρέσει αλλά έχω ήδη αρχίσει να γίνομαι κασέρι σιγά- σιγά με όλη αυτή την καθημερινή τρεχάλα)... Σήμερα και αύριο δε το δράμα κορυφώνεται αλλά που θα πάει, θα τα καταφέρω.... Οπότε, ορίστε το χειρόγραφο που μου ζητήσατε, και ότι αποφανθείτε για τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα μου παρακαλώ να μου τα μεταφέρετε εγγράφως για να βλέπω και να μαθαίνω.. Επίσης να συμπληρώσω πως, δεν ξέρω αν το πάθατε και εσείς αλλά εγώ προσωπικά μάλλον έχω ξεμάθει να γράφω με το χέρι... Και με την τρίτη μόνο προσπάθεια κατάφερα να γράψω κάτι που να (ψιλό) διαβάζεται...
Επίσης να αδράξω την ευκαιρία, μια που έπαιξα και το δικαιούμαι, να καλέσω να παίξουν και οι: Αθήναιος, Ελένη Τροβά, Νανάκος και Πρόβατο... Α!!! Και η Melissoula βεβαίως βεβαίως...

Υ.Γ. Θέλω να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο μπλοκάκι το οποίο χρησιμοποίησα παρακαλώ... Διότι σημασία έχει η λεπτομέρεια... Non?