Δευτέρα, Μαΐου 05, 2008

Μια εργαζόμενη γυναίκα , μια καλή νοικοκυρά....


Better late than never, τελείωσα με τις δουλειές μου και είπα να καθίσω να γράψω δυό λεξούλες να ξεκινήσει η εβδομάδα χαρωπά... Από το πρωί προσπαθώ να συμαζέψω τα ασυμάζευτα, μια που ο Άρις ξεκίνησε σχολείο και ο Μάνος έφυγε για το γραφείο νωρίς, και πρέπει πια κάποια στιγμή το σπίτι μας να μπεί σε μια τάξη... Προς το παρόν βέβαια υπάρχουν ακόμα βαλίτσες διάσπαρτες ολούθε μια που πολλά πράγματα έχω την διάθεση να κάνω αλλά το να σκαρφαλώνω στο πατάρι μόνη μου δεν είναι ένα από αυτά.. Πρώτον γιατί την άλλη Δευτέρα ξαναφεύγω για το νησάκι άρα η μια από αυτές θα μου χρειαστεί και δεύτερον γιατί μου έχει μείνει και ένα μικρό τραύμα από τότε που η μαμά μου ανέβηκε στο πατάρι, η σκάλα έπεσε με κάποιον παράξενο τρόπο και την βρήκαμε (την μαμά όχι την σκάλα) όταν επιστρέψαμε από το σχολείο να περιμένει υπομονετικά να την κατεβάσουμε...
Βέβαια μπορεί να μην ανέβασα τις βαλίτσες στο πατάρι έκανα όμως ένα σωρό άλλες δουλειές... Κρέμασα τα χειμωνιάτικα μπουφάν που σέρνονταν σαν άδικες κατάρες στο πάνω μέρος της ντουλάπας του Άρι, έπλυνα την λαχανί μου νιτσεράδα που την έλοιωσα στο νησί και είχε γίνει μαύρη και μαζί έβαλα στο πλυντήριο και την κουρτίνα του μπάνιου, για τέτοια νοικοκυρά σας μιλάω, συνεννοήθηκα με δύο μπογιατζήδες να περάσουν από το σπίτι στο νησί να μου δώσουν προσφορές γιατί ένα γερό φρεσκάρισμα το χρειάζεται και υπάρχει και το μπάνιο τέρας που θα σας το δείξω όταν τελειώσει με το καλό σαν την διαφήμιση των Bodylines πριν και μετά, έστρωσα κρεβάτια, έβαλα πλυντήριο πιάτων και τώρα μαγειρεύω και ένα κοτόπουλο λεμονάτο στην κατσαρόλα με μακαρονάκι στριφτό....
Είπαμε, η τέλεια γυναίκα πρέπει να είναι ΚΑΙ καλή νοικοκυρά και εγώ σε αυτό το σημείο βάζω τα δυνατά μου όπως βλέπτε, αφήστε που στην πραγματικότητα με παρομοιάζω περισσότερο με την Μαίρη Παναγιωταρά μια που στα ενδιάμεσα βαράνε τα τηλέφωνα ακαταπάυστως για να οργανώσουμε τα meetings της εβδομάδας μπας και βγει το περιοδικό στην ώρα του... Ταυτοχρόνως δε ετοιμάζομαι να φτιάξω και μια τυρόπιτα για το βράδυ, με το σούπερ φύλλο που μου έφερε η φιλενάδα μου η Ελένη και με μια συνταγή που βρήκα στο Elle που κυκλοφορεί, αυτό με τις συνταγές, και μου φάνηκε πολύ νόστιμη.. Αν πετύχει, εννοείται πως θα την ανεβάσω...
Οπότε, σας αφήνω για να δω τι θα κάνω, παίζει να πρέπει να πεταχτώ και ένα σούπερ μάρκετ γιατί ολο και κάτι θα μου λείπει από υλικά, και τα λέμε αύριο, ελπίζω με μεγαλύτερη ηρεμία.. Καλή εβδομάδα να έχουμε, και πολλά, πολλά φιλιά σε όλους....