Πέμπτη, Μαΐου 15, 2008

Μια ηλιόλουστη μέρα...

Σαν σκωτσέζικο ντους μας πάει ο καιρός, χτες έβρεχε όλη μέρα (και τουλάχιστον την μισή νύχτα) και σήμερα ξημέρωσε μια λιακάδα φανταστική... Την οποία, αν κρατήσει και αύριο θα την εκμεταλευτώ με λίγη ηλιοθεραπεία στην Ψαρού, αν καταφέρω να ξεκλέψω έστω και μια ωρίτσα ανάμεσα σε ραντεβού και συνεννοήσεις.... Προς το παρόν πάω να πάρω έναν καφέ από τα Starbucks και 9.30 η ώρα πρέπει να είμαι στο παλιό σπίτι και να περιμένω τους τεχνικούς που θα μου βγάλουν τα air condition και θα τα τοποθετήσουν στο καινούριο... Ταυτόχρονα ο κύριος Mike θα ξηλώνει φώτα, θα αποσυνδέει πλυντήρια και θα κατεβάζει κουρτινόξυλα. Το packaging πάει μια χαρά, αύριο πρέπει να έχουμε τελειώσει, και το Σάββατο το πρωί, αν όλα πάνε όπως τα έχω στο μυαλό μου θα γίνει η μετακόμιση... Βέβαια το βάψιμο του σπιτιού θα τελειώσει την άλλη εβδομάδα μια που βγηκαν διάφορες ατέλειες στην μέση που πρέπει να φτιαχτούν, όμως και εγώ υπολόγιζα να μείνω στο καινούριο σπίτι για να αρχίσω να το ταχτοποιώ την επόμενη φορά που θα ξανάρθω, γύρω στις 26... Οπότε, no problem...Θα μπουν τα πράγματα και οι κούτες μέσα, όταν τελειώσουν τα βαψίματα θα πάει η κυρία Δήμητρα να το καθαρίσει με την ησυχία της και όταν επιστρέψω θα το βρω να με περιμένει, έτοιμο να το οργανώσω και να το ομορφύνω... Θα σας πρήξω με το σπίτι μόλις αρχίσω να το φτιάχνω γιατί έχει και πολλή δουλειά και πολλή χαρά, όμως τώρα είναι ακόμα η ώρα του περιοδικού.. Να τελειώσει με το καλό και μετά έχω ένα καλοκαίρι ολόκληρο να ασχοληθώ με το redecoration...
Αυτά για σήμερα και σας αφήνω για να προλάβω... Καλημέρα ηλιόλουστη και πολλά, πολλά φιλιά..

Υ.Γ. Χτες πήγαμε με την Ιλεάνα και τα παιδιά από το διαφημιστιό για φαγητό στον Daniele.. Και ήταν όπως πάντα, υπέροχα... Μην τυχόν περάσετε από το νησί και δεν πάτε στο Cucina του για καρμπονάρα!!!! Εσείς θα χάσετε...