Τρίτη, Απριλίου 22, 2008

Shopping και Αλήθεια.....


Η μέρα σήμερα έχει ψώνια.. Δεν μπορεί να δείχνουν όλοι τα παπούτσια τους και εγώ να μείνω εκτός… Μετά την Δενδρογαλή λοιπόν και την Magica, ήρθε η ώρα να σας επιδείξω και εγώ τα ολοκαίνουρια αποκτήματα μου… Τις πλατφόρμες, τις σαγιονάρες μου και τα υπέροχα γυαλιά μου… (Αν κάνετε κλικ πάνω στην εικόνα θα τα απολαύσετε λεπτομερώς... Οκ, το ξέρω ότι το ξέρετε όμως επειδή εγώ ως ξανθιά το ανακάλυψα πρόσφατα δεν χορταίνω να μοιράζομαι την πληροφορία...) Βέβαια τα μαντάτα της ΕΜΥ μόνο που δεν μας είπαν πως αντ’ αυτών θα μας χρειαστούν γαλότσες τις άγιες ημέρες του Πάσχατος αλλά σιγά μην μασήσουμε… Με ήλιο ή με βροχή στο νησάκι θα περάσουμε σούπερ… (Αφήστε που διαθέτω και γαλότσες αλλά δεν θα χαλάσω το κόνσεπτ της φωτογράφησης με άσχετα με την εποχή και φορεμένα είδη…)

Τι άλλα? Το παιδάκι μου έφτασε μια χαρά και σε μερικές ώρες θα κάνει μπάνιο σε τροπικά νερά, σε λίγο έχω ραντεβού στην Τέτα για μανικιούρ- πεντικιούρ και εχτές το βράδυ κάναμε ένα από τα πιο αγαπημένα μου προγράμματα.. Το παιδικό… Που σημαίνει πως πήγαμε σινεμά στο Mall –είδαμε το Παραλίγο Εκατομμυριούχοι- και μετά φάγαμε στα KFC!!!! Βέβαια ο καλός μου δεν τρελαίνεται αλλά μια φορά στο τόσο υποχωρεί, και μου κάνει το χατίρι…. Κανονικά περιλαμβάνεται και παγωτό στα Haagen Das αλλά εχτές συγκεκριμένα έφαγα και zinger burger, και καυτερές φτερούγες, και πατάτες τηγανητές και κόντεψα να σκάσω… Οπότε είπα να το κάνω skip

Α, και για να μην το ξεχάσω… Το αυγό που μου χάρισε η Ελένη ήταν από τον Ασημακόπουλο στην Χαριλάου Τρικούπη και επίσης, ωραιότατα αυγά τέτοιου τύπου (του σωστού δηλαδή) έχει και το Αθηναϊκό στο Νέο Ψυχικό. Οπότε όσοι έχετε βαφτιστήρια ή είστε απλώς λαίμαργοι σαν εμένα σπεύσατε…

Αυτά για σήμερα και να δείτε πως η αλήθεια θριαμβεύει πάντα, μέσα σε όλον αυτό τον φόρτο εργασίας των τελευταίων ημερών κατάφερα να παραστώ στην δίκη του αιώνα μεταξύ Πρόβατου και Συκιάς και να δώσω την κατάθεση μου χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος… Για την Συκιά ρε γαμώτο!!!! Καλημέρα και φιλιά σε όλους….