Πέμπτη, Απριλίου 10, 2008

Εργασία και χαρά....




Το χτεσινό μου ποστ ξεσήκωσε θύελα διαμαρτυριών από οπαδούς της Βέρας Λάμπρου (η οποία ερμηνεύει τελικά το Νινί), και προφανώς σας αποκάλυψε και το καλά κρυμμένο μέχρι σήμερα μυστικό μου... Δεν είμαι τόσο ενημερωμένη όσο θα ήθελα περί τα καλλιτεχνικά αλλά σας υπόσχομαι πως θα κάνω προσπάθεια να τα καταφέρω καλύτερα την επόμενη φορά... Στο μεταξύ η Έλενα μας ανοίγει νέους δρόμους στο διεθνές καλλιτεχνικό σύμπαν μια που η Ζιζέλ (ναι η γνωστή η δίμετρη μοντέλα και τέως -ή νυν- αγαπημένη του Leo Di Caprio) έσπευσε να φωτογραφηθεί για ξένο περιδικό με σορτς κομμένο ακριβώς όπως της κυρίας Έλενας μας στα επίμαχα σημεία... Είχε φωτογραφία της το ΟΚ ή το Hello, και βέβαια το πάνελ της Χριστίνας έσπευσε να κάνει το spread around...
Βέβαια εγώ εχτές ούτε πολύ Χριστίνα είδα, ίσα που πρόλαβα τον κύριο Κούγια στα τελειώματα ενός νέου παραληρήματος σχετικά με την τέως σύζυγο του, και τα περιοδικάκια μου ίσα που τα ξεφύλισα διότι πνιγόμουν στην δουλειά.. Εννέα η ώρα το βράδυ κατάφερα να τελειώσω, όμως προχώρησα πολύ.. Μια ολόκληρη συνέντευξη που χρειάστηκε να την απομαγνητοφωνήσω ξανά γιατί την έχασαν και δεν την είχα σώσει, και να την διορθώσω αργότερα, και ένα κομμάτι για το επόμενο 2 Board δεν είναι κακό σκορ, ειδικά όταν στα ενδιάμεσα έκανα δουλειά για το Mykonos... Δεν παραπονιέμαι, δουλειά ήθελα τόσο καιρό (οκ, και τα λεφτάκια που θα φέρουν όλα αυτά τα κομμάτια) και τώρα που την έχω σιγά μην κάνω την δύσκολη... Θα γράφω μέχρι να γίνουν τα μάτια μου τετράγωνα και ο λογαριασμός μου στην τράπεζα στρογγυλός... Και θα το χαίρομαι κι όλας...
Έτσι, σήμερα έχω γράψιμο, αλλά θα πάω και ενα κομωτήριο μια που είναι η μέρα της κυρίας Κωνσταντίνας και το σπίτι, τουλάχιστον το πρωί, θα είναι υπό κατάληψη... Και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα, προς το απόγευμα, θα πάω μια βόλτα από την φίλη μου την Τίνα να δω το καινούριο ξενοδοχείο της, για το οποίο θα σας γράψω άλλη φορά, να μην μου φάνε και το θεματάκι μέσα από τα χέρια....
Αυτά για σήμερα, ανεβάζω το ποστάκι και πάω να φτιάξω καφέ, να τον πιω bloggάροντας, μια που για τις αγαπημένες μου συνήθειες πάντα βρίσκω χρόνο, και μετά να ξεκινήσω να τρέχω... Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλους...

Υ.Γ. Με αυτά και με αυτά η επόμενη εβδομάδα είναι η τελευταία πριν την Μεγάλη Εβδομάδα, που σημαίνει πως το Πάσχα είναι σχεδόν δίπλα μας... Σε 13 μέρες ακριβώς θα σας γράφω από το νησί!!!!! Και ξαφνικά όλα γύρω έγιναν ακόμα πιο χαρούμενα.....:-)

Υ.Γ.2 Στην φωτό η Ζιζέλ. Δεν βρήκα την επίμαχη φωτογραφία με το σορτ αλλά και αυτή μια χαρά την κάνει την δουλειά της...

Υ.Γ.3 Και σημαντικό. Με ένα κλικ στο λινκ που ακολουθεί και ένα ακόμα κλικ στο κουμπί που γράφει "Click Here to Give" δίνουμε την δύνατοτητα σε γυναίκες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα, να κάνουν δωρεάν μαστογραφία. Νομίζω πως αξίζει τον κόπο να διαθέσετε τα δύο λεπτά της ώρας που χρειάζεται για να το πατήσετε....

http://www.thebreastcancersite.com/clickToGive/home.faces?siteId=2

ΕΠΕΙΓΟΝ UPDATE: Η Μαργαρίτα είχε την καλωσύνη να μου στείλει ένα link με τις επίμαχες φωτογραφίες.. (Της Ζιζέλ όχι της κυρίας Έλενας μας μην φοβάστε..) Όσοι πιστοί προσέλθετε....


http://x17online.com/celebrities/gisele_bundchen/x17_xclusive_giseles_lovely_lady_lumps-04022008.php