Τετάρτη, Απριλίου 09, 2008

Το νινί σέρνει καράβι? Όχι μόνο.....


Μια που η χτεσινή μέρα ήταν πολύ ήρεμη με highlight τον Λάκη το βράδυ συνοδεία ενός σούπερ εξοχικού στον φούρνο από το οποίο δεν έμεινε ούτε μπουκιά, είπα σήμερα να σας αναπτύξω ένα φλέγον θέμα που υπέπεσε στην αντίληψη μου αυτές τις μέρες... Σας έχω εξομολογηθεί την αμαρτία μου... Είμαι φαν των μεσημεριανών... Αν είμαι σπίτι μου εκεί κατά τις 2, θα την δω την Λαμπίρη μου και θα κάνω και λίγο zapping στην άλλη την ξανθιά εκ θεσσαλονίκης , ονόματα δεν λέμε μην στεναχωρεθεί το Κανατάκι μας....
'Ετσι και προχτές, αράζω στον καναπέ, πατάω το κουμπί, και τι βλέπουν τα όμορφα και μεγάλα μάτια μου.... Έναν κύριο έτσι μπρουτάλ να το πω, να σέρνει μια κυρία ξανθιά από το μπράτσο και να την κατεβάζει βιαίως από την σκηνή την ώρα που εκτελούσε το μεγάλο της σουξέ "Μ' αρέσει το σεξ"... Ναι, καλά το καταλάβατε οι επιμελείς, επρόκειτο για την Έλενα Βέντη... Τώρα για σας που δεν είστε και τόσο ενημερωμένοι περί την τέχνη θα ανοίξω εδώ μια παρένθεση για να σας βάλω στο θέμα... Η Έλενα Βέντη είναι αοιδός... Με μεγάλα σουξέ όπως το Νινί (να μην πάρω και όρκο γι' αυτό αλλά έτσι νομίζω) και το προαναφερόμενο Μ' αρέσει το σεξ... Αν όμως πιστεύετε πως γι' αυτά τα άσματα έγινε γνωστή στο πανελλήνιο απατάσθε... Άλλος ήταν ο λόγος της διασημότητας της... Όπως? Όπως ότι έχει ασφαλίσει τα οπίσθια της ας πούμε.. Κανονικά σε ασφαλιστική... Για 30.000 ευρώ... Τώρα δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται αυτό, αν φωνάζεις τον ασφαλιστή σου και του λες "κάνε μου μια ασφάλεια για ότι πολυτιμότερο έχω πληζ" και αυτός ρίχνει μια ματιά και φτιάχνει το συμβόλαιο ή αν περνάει το θέμα από επιτροπή, πάντως όπως και αν γίνεται η κυρία Βέντη το έκανε... Επίσης δεν ξέρω σε τι συνίσταται η φθορά του εν λόγω περιουσιακού στοιχείου.. Αν σε πληρώνει η ασφαλιστική σε περίπτωση πτώσης, 'η εμφάνισης κυταρίτιδας δηλαδή ή αν για να πληρωθείς πρέπει να σου συμβούν πράγματα που το blog αδυνατεί να φιλοξενήσει διότι μας διαβάζουν και παιδιά... Τέλος πάντων, κλείνω την παρένθεση διότι ελπίζω να έχετε μπει στο κλίμα των εξελίξεων πια...
Πάμε τώρα στο συμβάν... Ο κύριος ο μπρουτάλ που σας έλεγα ήταν τελικά ο επιχειρηματίας του νυκτερινού κέντρου στο οποίο εμφανίζεται αυτόν τον καιρό η κυρία Βέντη, με μεγάλη επιτυχία όπως ανέφερε η ίδια.. Συρρέουν τα πλήθη σου λέει να ακούσουν τα οπίσθια της να τραγουδούν... Τα οποία οπίσθια της να αναφέρω εδώ, μια που αποτελούν και το κύριο εργαλείο της δουλειάς της, η κυρία Έλενα μας τα έβγαζε φόρα παρτίδα επί σκηνής, κάθε βράδυ... Μέχρι παντελόνι με τρύπες στα επίμαχα σημεία έχει ράψει, και όταν λέμε τρύπες εννοούμε κάτι τρύπες να!!!! Ελάτε όμως που ήρθε ο καιρός που η κυρία Έλενα μας ερωτεύτηκε.. Επιστήμονα και μάλιστα γιατρό... Ο οποίος γιατρός όπως κατάλαβα από τα συμφραζόμενα δεν χάρηκε ιδιαίτερα όταν κατάλαβε πως ότι πολυτιμότερο έχει η καλή του σεριάνιζε στην πίστα κάθε βράδυ live και την συμάζεψε... Έτσι εδώ και έναν μήνα η αοιδός εμφανίζεται επί σκηνής ντυμένη μέχρι τον λαιμό και το κοινό της slowly slowly σπατσάρισε... Και ο επιχειρηματίας ο οποίος την πληρώνει αδρά, όπως ο ίδιος δήλωσε, είδε και αποείδε και της έστειλε τελεσίγραφο... Ή ξαναβγάζεις έξω τον πωπό ή allez!!!! (Δεν το είπε έτσι ακριβώς δηλαδή, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοούσε).. Και εκεί άρχισε ο πόλεμος... Διότι η κυρία Έλενα μας βγήκε στην Χριστίνα και του απάντησε "Εγώ είμαι η Βέντη και θα ντύνομαι όπως θέλω" και ο κυριούλης που όπως είδα είναι και λίγο ορεινός, όταν έληξε το ultimatum, 2 η ώρα του περασμένου Σαββάτου, χύμηξε στην πίστα, σταμάτησε τις μουσικές και την κατέβασε μπαούλο κάτω... Και το επόμενο μεσημέρι το πάνελ του Super Star εμφανίστηκε διχασμένο... "Δεν φέρονται έτσι σε μια κυρία" έλεγε ο Ερρίκος, "'όταν υπογράφεις συμβόλαιο πρέπει να το τιμάς" έλεγε ο Θοδωρής, "Εγώ είμαι η Βέντη και θα κάνω ότι θέλω" επέμενε η κυρία Έλενα μας, το τι έλεγε ο επιχειρηματίας δεν μπορώ να σας το γράψω, είπαμε,γενικά, έγινε ένας χαμός...
Βέβαια τελικά το δίκιο φαίνεται να είναι με το μέρος του ορεινού... Διότι από ότι είπε, η κυρία Έλενα μας έχει υπογράψει συμβόλαιο μέσα στους όρους του οποίου είναι να εμφανίζεται επί σκηνής με ρούχα τα οποία αφήνουν ότι πολυτιμότερο έχει να τραγουδά ελεύθερο... Και όσο να' ναι όταν το πνίγεις κάτω από μέτρα υφάσματος αδυνατεί και αυτό το έρημο να αποδώσει τα μέγιστα... Έτσι, πολύ φοβάμαι πως ο καημένος ο γιατρός που δεν μάθαμε και τι ειδικότητας είναι θα πρέπει να σφίξει τα δόντια και να μοιραστεί το περιουσιακό στοιχείο της καλής του με το αδηφάγο κοινό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο της... Οπότε, όσοι πιστοί προσέλθετε... The but is back!!!!!

Y.Γ. Στην φωτογραφία η κυρία Έλενα μας με το επίμαχο παντελόνι... Από μια συνέντευξη με τίτλο "Μου αρέσει να με πάιρνουν οι άντρες από πίσω"...