Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

Γκρρρρρ......


Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε στραβά... Κατ' αρχάς βρήκα το αυτοκίνητο μου με σκασμένο το λάστιχο και αναγκάστηκα να τρέχω να δανειστώ πρωινιάτικα το αυτοκίνητο της μητέρας μου - η οποία ευτυχώς δεν το χρειαζόταν- για να κάνω την δουλειά μου.... Και από εκείνη την ώρα με πάει... μπιπ.... Γενικότερα σήμερα είμαι σε πολύ κακό mood το οποίο δεν βελτιώθηκε ούτε από την καταπληκτική ρίζα που μου έφτιαξε ο Τάσος, ούτε από τον πρωινό καφέ με την κολητή μου στο Ivy όπου παραλίγο να την βρίσω και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είχα δίκιο ή άδικο... Τώρα μόλις, μπήκα σπίτι μου, αφού άλλαξα λάστιχο, αφού πήγα και σε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων γιατί δεν λειτουργούσαν ούτε τα στοπ μου με κίνδυνο να πέσει κάποιος επάνω μου σε κανένα απότομο φρενάρισμα και να έχω ακόμα χειρότερες τρεχάλες και αφού έβρισα και κάποιον που τον βρήκα να παρκάρει κάτω από το σπίτι μου έχοντας πιάσει δύο θέσεις και δεν ήθελε να κάνει το ρημάδι του πιο μπροστά για να χωρέσω και εγώ...
Και τώρα πάω να κοιμηθώ μήπως και αλλάξω διάθεση γιατί αν συνεχίσω έτσι με βλέπω το βράδυ να περπατάω στο ταβάνι σαν τις κατσαρίδες από τα νεύρα μου....

Υ.Γ. Μέσα σε όλα τα άλλα μου τηλεφώνησε και μια - ευγενέστατη κατά τα άλλα- κυρία, δημοσιογράφος από το Mega η οποία ετοιμάζει για το βραδινό δελτίο σήμερα ένα αφιέρωμα στους bloggers και ήθελε να της κάνω μια δήλωση... Την ευχαρίστησα και αρνήθηκα, δεν θέλω να εμφανιστώ στις ειδήσεις, αλλά την παρέπεμψα σε κάποιους άλλους από εσάς οι οποίοι ελπίζω να μην με βρίζετε..... Οπότε το βράδυ, θα δω - τουλάχιστον- ειδήσεις στο Mega... Ή θα τις γράψω για να τις δω αύριο.....Μουτρωμένα φιλιά σε όλους....


ΑΠΟΡΙΑ: (Στις 12 και κάτι το βράδυ...)
Το είδε κανείς το δελτίο του Mega? Και αν το είδε, μήπως μπορεί να μας κάνει μια περίληψητου ρεπορτάζ για τους bloggers γιατί εγώ ούτε το είδα αλλά ούτε και το έγραψα.....