Τετάρτη, Μαρτίου 28, 2007

See you soon.....

Σε μερικές ώρες θα πετάω για Μύκονο...Σήμερα το βράδυ θα πιω το πρώτο ποτό της χρονιάς στο Άρωμα, και αύριο το πρωί θα απολαύσω το πρώτο μου καφέ στην Καζάρμα... Ετοιμάζω το σακ βουαγιάζ μου και χαμογελάω σαν χάνος... Με περιμένει απίστευτη δουλειά - κούτες, μετακόμιση, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι- όμως όλα μου φαίνονται εύκολα... Απλά... Θα επιστρέψω για μια μέρα Αθήνα, την Μεγάλη Δευτέρα, και Μεγάλη Τρίτη πρωί φορτώνω το (φορτωμένο) αυτοκίνητο στο High Speed και ξαναφεύγω τρέχοντας... Με όλα αυτά, και την μεταφορά του τηλεφώνου εκρεμή, το blog αναγκαστικά θα μπει σε άλλους ρυθμούς, πιο χαλαρούς... Και σε δεύτερη μοίρα... Όχι πως θα λείψει σε πολλούς, ίσα που προλάβαμε να γνωριστούμε στην καινούρια γειτονιά, αλλά να μην σας ενημερώσω? Θα σας αφήσω σήμερα με τον Κώστα, τον άντρα της Άννας, και την Μεγάλη Δευτέρα θα σας γνωρίσω τον Αλέξανδρο... Και εκεί τελειώνουν οι βασικοί μου ήρωες και περνάμε στο κυρίως θέμα.... Έχω σκεφτεί να ανεβάσω και ένα κεφάλαιο άσχετο, από την μέση του βιβλίου για να δείτε λίγο την πλοκή... Θα δούμε όμως πότε, και κυρίως πως... Προς το παρόν σας χαιρετώ, και η επόμενη επικοινωνία μας θα είναι μάλλον από το Blu Blu.... Εκεί καταφεύγω όταν δεν έχω σύνδεση στο νησί... Ανάμεσα σε παιδάκια που παίζουν Line Age και μιλάνε με τους φίλους τους συνθηματικά στο MSN , παίρνω την "δόση" μου από τα τεύχη που έχω χάσει.... Φιλιά σε όλους σας ...