Σάββατο, Δεκεμβρίου 06, 2008

Λίγο πριν τελειώσει αυτή η χρονιά, που εμένα προσωπικά μου επιφύλαξε εκπλήξεις αναπάντεχες και μεγάλες - κυρίως ευχάριστες - αλλαγές, το blog αυτό κλείνει οριστικά... Σε όλους τους κύκλους της ζωής μου, σε όλα όσα με πήγαν με τον εύκολο ή τον δύσκολο τρόπο παρακάτω, ας προστεθεί και αυτό... Τους απολογισμούς του blogging τους έχω κάνει αρκετές φορές, ας μην επαναληφθώ λοιπόν... Τίποτα δεν έχει αλλάξει σήμερα, οι φίλοι που έγιναν και οι χαρά που ξεπήδησε μέσα από εδώ παραμένει, όπως παραμένουν και η ευχαρίστηση της καθημερινότητας που μοιραστήκαμε και η ενέργεια που ανταλλάξαμε, και οι στιγμές... Άλλωστε αυτή την φορά ο αποχαιρετισμός δεν περιέχει οριστικό αντίο...

Θα επανέλθω σύντομα, μετά την μετακόμιση και αφού οργανώσω λίγο το καινούριο σπίτι αλλά και την - κατά κάποιο τρόπο- καινούρια μου ζωή με κάτι διαφορετικό αλλά ελπίζω εξ' ίσου ενδιαφέρον... Και πάντα ροζ... Ίσως μάλιστα, με την ενέργεια όλων των χαρούμενων πραγμάτων που μου έφερε η ζωή τώρα τελευταία, πιο ροζ από ποτέ... Μέχρι τότε θα εξακολουθήσω να σας διαβάζω, θα εξακολουθήσω να σας σχολιάζω όταν βρίσκω λίγο χρόνο μέσα στο ατελείωτο τρέξιμο που με περιμένει και κυρίως, θα εξακολουθήσω να νοιώθω μέρος αυτής της διαδικτυακής παρέας που με αγκάλιασε τόσο ζεστά...

Δεν εύχομαι χρόνια πολλά, θα τα πούμε όταν έρθουν οι μέρες των γιορτών... Να περνάτε καλά, να χαμογελάτε, να είστε όσο μπορείτε πιο αληθινοί και πιο διάφανοι με τον εαυτό σας (κυρίως) και με τους άλλους, και να θυμάστε πως τα καλύτερα είναι αυτά που θα έρθουν!!!! Φιλιά πολλά, ευχαριστώ πολύ για όλα και see you soon...



Υ.Γ. Οκ... Να το διευκρινίσω γιατί μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά... Δεν φεύγω... Μόλις οργανωθώ λιγάκι με τα του σπιτιού θα ανοίξω καινούριο blog.. Διαφορετικού περιεχομένου για να αλλάζουμε λίγο και να μην βαλτώνουμε αλλά... δικό μου.. Και θα βάλω και το link για να ξέρετε που θα με βρείτε... Σιγά μην σας άφηνα... Φιλιά...