Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Πονοκέφαλος και good mood....


Σήμερα ξύπνησα με πονοκέφαλο... Παράξενο δεν είναι? Εννοώ ότι συνήθως κοιμόμαστε με πονοκέφαλο και στην διάρκεια της νύχτας μας περνάει ή όχι... Εγώ που κοιμήθηκα μια χαρά, πως γίνεται να ξυπνήσω έτσι? Μου λέτε? Μάλλον πρέπει να πάω σε έναν οφθαλμίατρο... Περνάω όλη την μέρα μου μπροστά στον υπολογιστή, ή ένα μεγάλο μέρος της τουλάχιστον, διαβάζω αρκετά, βλέπω και μπόλικη τηλεόραση, και προφανώς τα ροζ γιαλιά μου δεν αρκούν... Θα το προγραμματίσω για την επόμενη εβδομάδα, οπωσδήποτε...
Βέβαια, ακούστε τώρα παραξενιά, μαζί με τον πονοκέφαλο ξύπνησα και με good mood... Και δεν έχω κανέναν σκοπό να τον αφήσω να με πάρει από κάτω γιατί η σημερινή μέρα είναι σημαντική - έχω το ραντεβού που λέγαμε- και έχω και ένα σωρό πράγματα να κάνω... Οπότε πήρα δυό Depon και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω να τρέχω... Στις 9.30 έχω ραντεβού στον Βαγγέλη για μαλλί και φρύδι, οπότε σήμερα δεν έχει καφέ με την Μαρία, τουλάχιστον όχι πρωινό, στις 11.30 έχω Τέτα για χέρια- πόδια, στις 2.00 το ραντεβού που λέγαμε και το βράδυ έχουμε κανονίσει Σπονδή με την Λιάνα και τον Κώστα....Πρόγραμμα σούπερ φουλ... Ευτυχώς που ο Άρις έχει γιουβαρλάκια από χτες για να φάει το μεσημέρι, τα οποία αν και τα έφτιαξα πρώτη φορά έγιναν σούπερ και τα τσακίσαμε κανονικά οικογνειακώς, και δεν χρειάζεται να ασχοληθώ και με το φαγητό... Και θα έρθει και η κυρία Κωνσταντίνα να μας οργανώσει και όταν επιστρέψω το απόγευμα θα είναι το σπίτι καθαρό και ταχτοποιημένο....
Γι' αυτό σας λέω... Σιγά μην αφήσω ένα παλιο-πονοκέφαλο να μου χαλάσει τα κέφια... Παρεμπιμπτόντως, είδατε χτες τα Υπέροχα Πλάσματα? Μήπως να αρχίσω ρέϊκι σαν τον Billy? Η Μαρία έκανε ένα σεμινάριο πριν από κανένα μήνα και ορκίζεται πως έχει δει μεγάλη διαφορά... Κάνει 20 λεπτά την ημέρα, κάθε μέρα και της έχουν περάσει τα πάντα... Μήπως αυτή είναι η λύση? Να μπω σε πρόγραμμα? Διαίτα, power plate και ρέϊκι? Και να γίνω ένας άλλος άνθρωπος? Θέλω να γίνω όμως ένας άλλος άνθρωπος? Ιδού η απορία? Νομίζω πως όχι... Πως προτιμώ να παραμείνω ο άνθρωπος που είμαι αλλά χωρίς τον πονοκέφαλο... Σήμερα... Γιατί αύριο μπορεί να ξυπνήσω αλλιώς και να με δείτε να τρέχω νηστική στα γυμναστήρια... Προς το παρόν όμως, παραμένω ακλόνητη... Πάω να πάρω έναν καφέ με ένα κρουασάν στο χέρι από το Ivy - μιλάμε για τα καλύτερα κρουασάν των βορείων προαστίων για να μην σας πω της Αθήνας- και μετά γραμμή για beaute.... Οπότε, καλημέρα και φιλιά σε όλους... Και please, please, please, wish me luck...... Έχω μεγάλη ανάγκη από extra θετική ενέργεια σήμερα.....