Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2007

Ιταλικό παστίτσιο..


Το πρόγραμμα σήμερα είχε ξύπνημα νωρίς, για τα δικά μου μέτρα σχεδόν αχάραγα, γιατί η μέρα προμηνύεται δύσκολη... Αλλά με την καλή έννοια... Έχω τραπέζι σπίτι το βράδυ, άρα, έχω ετοιμασίες... Τρελές... Σας είχα γράψει ότι περίμενα πως και πως τα καινούρια καλύματα για να αρχίσουμε να καλούμε κανέναν άνθρωπο -τρελαίνομαι να έχω φίλους στο σπίτι, είναι από τα καλύτερα μου- οπότε τώρα που είναι όλα έτοιμα είπα να κάνω την αρχή... Και ενώ άλλους είχα στο μυαλό μου να καλέσω, έτυχε να έρθει ο Ζαννής στην Αθήνα για δυό μέρες και έτσι θα μαζευτούμε η παρέα του νησιού... Και η χαρά μου είναι διπλή...
Οπότε, όπως φαντάζεστε, για σήμερα προβλέπεται τρελή τρεχάλα.... Θα φύγω σε λίγο, θα πιω έναν γρήγορο καφέ με τον Μάνο και την Μαρία στο Ivy και μετά θα πάω Βασιλόπουλο... Θα επιστρέψω σπίτι να αφήσω τα ψώνια, θα πάω στη 1.30 στον Βαγγέλη να χτενιστώ και μετά θα ξεκινήσω να μαγειρεύω...
Διότι, αυτό δεν σας το είπα, εννοείται πως θα μαγειρέψω εγώ... Αυτή είναι η μισή μου χαρά άλλωστε.. Όπως και το table setting που το επιμελούμαι πάντα ιδιαιτέρως και ειδικά σήμερα που έχω τόσο καιρό να κάνω κάτι σπίτι, θα δώσω τα ρέστα μου... Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ταρτάκια σολωμού, μια μεγάλη πράσινη σαλάτα και το ιταλικό παστίτσιο που έχω τάξει στον Άλκη εδώ και καιρό... Αυτό το παστίτσιο, που το κάνω σπάνια γιατί είναι μεγάλος μπελάς, είναι από τα καλύτερα φαγητά που φτιάχνω... Έτσι λέει τουλάχιστον ο αγαπημένος μου και σ' αυτό το κομμάτι είναι καλός, όπως και να το κάνουμε... Και είναι και αυστηρός οπότε δεν το λέει για να μου κάνει κομπλιμέντα... Το μόνο κακό είναι πως θέλει πολύ κατσαρολικό για να γίνει αλλά το αποτέλεσμα με δικαιώνει πάντα...
Και για να μην λέτε ότι δεν τα μοιραζόμαστε όλα σε αυτό το blog, ακολουθεί η συνταγή την οποία μου την έδωσε πολλά, πολλά χρόνια πριν η μαμά ενός παλιού μου αγαπημένου, η κυρία Φράνκα, η οποία ήταν Ιταλίδα και εκπληκτική μαγείρισα..

Ιταλικό παστίτσιο.

Υλικά

1/2 κιλό λαζάνια φύλλο
700 γρ κιμά ανάμικτο χοιρινό και μοσχαρίσιο
300 γρ μορταδέλα σε μικρά κομματάκια
300 γρ παρμεζάνα τριμμένη
1 πακέτο τυρί του τοστ
1 λίτρο γάλα
2 κουτιά ντοματάκια κονκασέ
3-4 σκελίδες σκόρδο
βασιλικό, αλάτι, πιπέρι. 1 κουταλάκι ζάχαρη
2 κουταλιές βούτυρο
5 κουταλιές αλεύρι
1 ποτήρι λευκό κρασί

Εκτέλεση

Σωτάρουμε τον κιμά με λίγο λάδι και σβύνουμε με το κρασί. Προσθέτουμε τα ντοματάκια, τον βασιλικό, το σκόρδο, την ζάχαρη, το αλατοπίπερο, την μορταδέλα και τα αφήνουμε να βράσουν μέχρι να πήξει η σάλτσα.
Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το βούτυρο με το αλέυρι, ρίχνουμε το γάλα χλιαρό λίγο- λίγο και μετά τα τυριά. Ανακατεύουμε συνέχεια για να μην σβωλιάσει και μόλις πήξει το κετεβάζουμε από την φωτιά.
Σε ένα pyrex βαθύ, βουτυρωμένο, βάζουμε μια στρώση λαζάνια έτσι ώστε να πάνε και στα πλάγια. Ρίχνουμε 5-6 κουταλιές μπεσαμέλ, την απλώνουμε, μια στρώση κιμά, πάλι μακαρόνια αλλά όχι άλλα στα πλάγια, κιμά και τελειώνουμε με την μπεσαμέλ.
Προθερμένουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς και το ψήνουμε στην μέση μέχρι να χρυσίσει.. (Ανάλογα με τον φούρνο θέλει από τρία τέτατρα μέχρι μία ώρα) Πριν το κόψουμε το αφήνουμε τουλάχιστον μισή ώρα να σταθεί...

Να το κάνετε και θα με θυμηθείτε... Μιλάμε για κορυφαία λιχουδιά...
Πίσω στα βραδινά, ξέχασα να σας πω ότι κάποιος θα λείπει από την παρέα... Ποιός? Ο Droopy που θα τον πάω το απόγευμα στην μαμά μου.... Διότι τραπέζι με τον Droopy στο σπίτι δεν γίνεται... Πέρα από το ότι είναι λαίμαργος και ζητιανεύει διαρκώς μπουκίτσες με τα σάλια να κρέμονται, είναι και πολύ εκδηλωτικός... Όπου κάνει τρελές χαρές σε όλους, επίσης με τα σάλια να κρέμονται, μια που είναι σαλιάρης λόγω κατατομής ο καημένος, οπότε δεν είναι και το καλύτερο για τους καλεσμένους μας... Θα πάει στην "γιαγιά" του να μείνει λοιπόν για σήμερα το βράδυ και για να μην είναι μόνος του θα πάει και ο Άρις εκεί όταν τελειώσει με ένα πάρτυ που είναι καλεσμένος...
Τα υπόλοιπα θα σας τα πω αύριο, μαζί με φωτογραφίες από το table setting μου διότι είπαμε να είμαστε διακριτικοί αλλά δεν νομίζω να παρεξηγηθούν τα πιάτα και τα ποτήρια... Φιλιά...

Υ.Γ. Το χτεσινό μου ραντεβού πήγε πολύ καλά και έχω ήδη και άλλα δύο για την επόμενη εβδομάδα οπότε θα σας πω τα νέα όλα μαζί όταν θα είναι οριστικά... Σας ευχαριστώ όλους όμως για το support και για την θετική ενέργεια!!!!