Πέμπτη, Νοεμβρίου 15, 2007

Εκκρεμότητες και μπούκλες...


Ως συνήθως άργησα πάλι να ξυπνήσω, όχι ότι έχω κανένα ραντεβού δηλαδή αλλά εχτές κοιμήθηκα στις 11.30 οπότε θεωρητικά θα έπρεπε εκεί κατά τις 7 να έχω χορτάσει ήδη ύπνο, και επίσης ως συνήθως πήγα κατ' ευθείαν στο Ivy για καφέ... Ήρθε και η Μαρία σήμερα η οποία τα έχει παίξει με την μαμά της - την πήρε σπίτι για λίγο καιρό γιατί έχει κάποια μικρά προβλήματα υγείας και όσο να' ναι είναι λίγο δύσκολη η προσαρμογή- ήρθε και ο Μάνος για λίγο, πέρασε και ο Γιώργος τυχαία, και αργότερα ήρθαν και η μαμά μου με την θεία μου... Σύναξη κανονική... Εγώ έφυγα κατά τις 11.30 γιατί είχα ραντεβού στο κομωτήριο στις 12, όπου, αφού με έχωσαν να κάνω και μια μάσκα με ατμό και έβρασα η γυναίκα για κανένα τέταρτο, ο Βαγγέλης αποφάσισε να μου κάνουν τα μαλλιά μου μπούκλες... Έχει βαρεθεί λέει να με βλέπει με τα ίδια μαλλιά και αφού δεν τον αφήνω να με κουρέψει- γιατί θέλω να τα μακρύνω κι άλλο- θα μου αλλάζει χτενίσματα... Και τώρα μόλις μπήκα για να ξαναβγώ όμως... Έχω ένα ραντεβού το απόγευμα, επαγγελματικό, που το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία και ελπίζω να πάει καλά... Γενικά η ιστορία αυτή με τα επαγγελματικά μου, όπως με όλων τα επαγγελματικά άλλωστε από ότι έχω καταλάβει, πάει καλά μεν αλλά πολύ πιο αργά από ότι φανταζόμουν, ή μάλλον απ' ότι ήλπιζα... Φυσικά καμιά σημασία δεν θα έχει αυτό αν όλα πάνε τελικά καλά... Απλά αυτή η αναμονή μου σπάει τα νεύρα... Τέλος πάντων...
Άσχετα με όλα αυτά, σκεφτόμουν από την αρχή της εβδομάδας πως έχω αφήσει κάποιες εκκρεμότητες και δεν θέλω να νομίζετε πως τις έχω ξεχάσει... Να ξεκινήσω με τις αναμνήσεις σας τις οποίες έχω δώσει στον Γιάννη αλλά εκείνος πνίγεται και μου είπε πως θα τις κοιτάξει μεν αλλά με κάποια καθυστέρηση... Θα το κάνει πάντως και αυτό είναι το σημαντικό, οπότε μόλις έχω κάποιες απαντήσεις θα αρχίσω να τις ανεβάζω... Γιατί η αλήθεια είναι πως παρότι θα μπορούσα να το κάνω και εγώ, προτιμώ την δική του άποψη που έχει άλλο βάρος και που θα είναι σίγουρα σωστή...Το δεύτερο θέμα είναι τα κοσμήματα της Μαρίας... Η οποία αγόρασε laptop την Δευτέρα, πήγαμε μαζί και διαλέξαμε ένα, και σήμερα περιμένει να παραλάβει το ασύρματο ρούτερ της... Και καλώς ερχόντως των πραγμάτων, από την ερχόμενη εβδομάδα θα μπορώ να ανεβάσω link για το που θα μπορείτε να δείτε τα κοσμήματα της και να τα παραγγείλετε επί τόπου...
Κατά τα άλλα αυτή την στιγμή σας γράφω από ένα σπίτι όπου όλα τα παράθυρα είναι τέντα και μπάζει από παντού, ήρθε εκτάκτως σήμερα η κυρία Κωνσταντίνα και αρχηγού παρόντως πάσα αρχή παυσάτω διότι έχουμε και μια ντουλάπα γεμέτη ασιδέρωτα -για την ακρίβεια ο Μάνος σήμερα φόρεσε ένα πουκάμισο που είχα να το δω χρόνια γιατί όλα τα άλλα είναι στην ντουλάπα που λέγαμε, αφήστε που μαδάει ο Droopy τρελά και όλο το σπίτι ήταν καλυμένο από τρίχα, από τοίχο σε τοίχο... Και το βράδυ έχει κανονίσει η Βίβιαν εξαιρετική παρέα για να γιορτάσουμε την κυκλοφορία του καινούριου Beaujolais . Θα πάμε σε ένα μαγαζί κάπου στο κέντρο, το οποίο μου είπε η φιλενάδα μου πως έχει εξαιρετικά American burgers και όπως φαντάζεστε, ανυπομονώ... Τώρα όμως πάω τώρα να βάλω κανένα φούτερ γιατί με βλέπω να γίνομαι αρχαία - ή μάλλον αρχαιότερη- από το κρύο και τα λέμε tomorrow... Φιλιά πολλά..

Υ.Γ. Τώρα που διάβασα τα πρώτα σχόλια, θα σας το χαλάσω από λίγο εως τελείως... Η φωτογραφία είναι προπέρσυνη, απλά την είχα πρόχειρη στον υπολογιστή και την ανέβασα για να ταιριάξει με τον τίτλο... Από αυτό που βλέπετε λοιπόν, αφαιρέστε επτά πόντους μήκος μαλλιού και προσθέστε το ίδιο νούμερο αλλά σε κιλά, παρακάτω... Όχι ότι έχει τεράστια διαφορά το αποτέλεσμα αλλά να είμαστε ειλικρινείς.. Μεταξύ μας...

Υ.Γ.2 Επειδή άρχισα να παίρνω και mails, ορίστε λοιπόν!!! Αυτό εννοώ 7 πόντους μείον μαλλί, 7 κιλά συν γενικά... Φωτογραφία πιο φρέσκια και από αυγό ημέρας. Πενταλέπτου... Μια ευγενική συνεισφορά του Άρι στο post (με βοήθησε να ρυθμίσω την κάμερα)....