Παρασκευή, Νοεμβρίου 16, 2007

Επιτέλους ωραία νέα...


Είμαι χαρούμενη.... Το χτεσινό επαγγελματικό μου ρανταβού πήγε περίφημα, έχω ήδη στα χέρια μου ένα καινούριο βιβλίο για μετάφραση και ένα μεγάλο και το κυριότερο πολύ ενδιαφέρον κομμάτι για ένα περιοδικό. Το σημαντικότερο όμως είναι πως, απ' ότι δείχνουν όλα, ξεκινάει μια νέα συνεργασία με καινούριους ανθρώπους και καινούρια περιοδικά που την κάνω πολύ κέφι και την αντιμετωπίζω με μεγάλο ενθουσιασμό... Χρειαζόμουν επειγόντως μια αλλαγή μια που ένοιωθα πως στην εταιρία που ήμουν μέχρι σήμερα δεν με "εκμεταλεύονταν" όσο έπρεπε, πέρα από το περιοδικό για την Μύκονο, με αποτέλεσμα να έχω πραγματική δουλειά μόνο δυό μήνες το καλοκαίρι... Τώρα, ελπίζω τα πράγματα να αλλάξουν προς το πολύ καλύτερο... Το βέβαιο είναι πως οι επαφές μου έγιναν όλες με νέους, συμπαθητικούς και πολύ ξεκάθαρους ανθρώπους, αφήστε που το στυλ με το οποίο γράφω ταιριάζει πολύ περισσότερο στα περιοδικά του συγκεκριμένου ομίλου... Δεν θα σας πω περισσότερα πράγματα ακόμα, μένουν μερικές κουβέντες ακόμα για να είναι όλα οριστικά, πάντως νοιώθω πως επαγγελματικά γυρίζω μια καινούρια σελίδα στην ζωή μου σε μια εποχή που το είχα μεγάλη ανάγκη αυτό να συμβεί... Εννοείται βέβαια πως δεν πρόκειται να αφήσω το ΕΥ ΖΗΝ. Είναι το γούρι μου, και ευτυχώς για μένα, δεν ανταγωνίζεται κανένα άλλο περιοδικό, μια που είναι μοναδικό στο είδος του και απολύτως εξειδικευμένο... Και έχει και τρομερό διευθυντή.....
Κατά τα άλλα, εχτές το βράδυ βγήκαμε για να δοκιμάσουμε στο καινούριο Beaujolais με ωραία παρέα και απλό φαγητό και περάσαμε πολύ όμορφα... Πήγαμε στο Hell's Kitchen πίσω από το Δημαρχείο, η ιδέα ήταν της Βίβιαν όπως και η σύνθεση της παρέας άλλωστε και τα κατάφερε και στα δύο περίφημα... Και σήμερα το πρόγραμμα έχει καφέ στο Ivy σε λιγάκι, σούπερ μάρκετ γιατί αύριο έχω ένα ακόμα τραπέζι σπίτι, πληρωμές λογαριασμών και άλλα τέτοια βαρετά, και το βράδυ Nixon με παρέα που λατρεύω... Θα δούμε μετά από καιρό τον Τζιμάκο και την Μαριλένα που τους έχω επιθυμήσει πολύ, και τον Κωνσταντίνο με την Πόπη του.. Και θα φάμε burgers - εννοείται αυτό , γιατί έχω μάθει πως τα φτιάχνει σούπερ- και θα ακούσουμε ωραίες μουσικούλες, και θα αισθανθούμε για λίγο "Υπέροχα Πλάσματα" μια που εκεί το είδα το συγκεκριμένο μαγαζί, στο περασμένο επεισόδιο, και μου ήρθε έμπνευση να πάμε...
Αυτά τα νέα της ημέρας, φιλιά και καλημέρα σε όλους και μεγάλο, μεγάλο χαμόγελο!!!!