Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2007

Το επόμενο βήμα....



Σήμερα έχω μια πελώρια διάθεση να τεμπελιάσω... Ο καιρός είναι μουντός, κάνει επιτέλους κρύο, τελείωσα μόλις την απομαγνητοφώνηση μιας συνέντευξης για το ΕΥ ΖΗΝ, θα ετοιμάσω και την στήλη μου και μετά... Μετά θα ντυθώ ζεστά, θα πάω να πάρω περιοδικά και εφημερίδες από το περίπτερο, θα γυρίσω σπίτι, θα ανάψω το τζάκι και θα βιδωθώ στον καναπέ μέχρι το βράδυ... Από αύριο μπαίνω σε πρόγραμμα... Πέντε σελίδες μετάφραση την ημέρα τουλάχιστον, ένα κομμάτι που τρέχει ήδη για το Nitro -άντε να σας πω και τα νέα μου τώρα που είναι πια επίσημα, έφυγα από τις εκδόσεις Λυμπέρη και πήγα στην ΙΜΑΚΟ- και έπεται συνέχεια. Έτσι σήμερα αποφάσισα να το γιορτάσω με τον δικό μου τρόπο... Με χουζούρι, με διάβασμα, με αγαπημένες σειρές στην τηλεόραση- σήμερα έχει Αλ Τσαντίρ και Υπέροχα Πλάσματα- , με μαγείρεμα - εχτές έφτιαξα φασολάδα με λουκάνικα και κεϊκ και σήμερα ακόμα είμαι σε σκέψεις-, με μουσικούλες και με άραγμα....
Τώρα που είμαι έτοιμη πια να κάνω αυτό το καινούριο, μεγάλο βήμα στα επαγγελματικά μου, θέλω να πάρω μια βαθιά, μεγάλη ανάσα και να ριχτώ με τα μούτρα στα καινούρια που έρχονται. Είμαι χαρούμενη, πολύ χαρούμενη γιατί είχα μεγάλη ανάγκη από μια ανανέωση στην δουλειά μου αλλά ταυτόχρονα είμαι και λίγο διστακτική γιατί πρέπει να ξανακερδίσω από την αρχή την εμπιστοσύνη των καινούριων συνεργατών μου και να αποδείξω πως μπορώ να κάνω τα όσα ζητάνε κάτι περισσότερο από καλά.. Τελεια... Είναι ένα στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου την ημέρα που αποφάσισα να πω αντίο σε ότι έκανα μέχρι σήμερα και είμαι αποφασισμένη να το κερδίσω... Και όλα αυτά με κάνουν να νοιώθω κάπως μετέωρη.... Έτσι, είπα σήμερα να ακούσω τι θέλει η ψυχή μου, έτσι όπως μας λένε ο Γιάννης και η Ειρήνη, και να δώσω στον ευατό μου τον χρόνο που χρειάζεται για να πάρει δυνάμεις και φόρα... Να κρατήσω την ημέρα αυτή για μένα, όπως ακριβώς την έχω ανάγκη και από αύριο να μπω γερά στα καινούρια μου καθήκοντα.
Στο μέλλον θα έχω λιγότερο χρόνο πια αλλά το ήθελα αυτό... Με τον Μάνο και τον Άρι να έχουν όλο και λιγότερο χρόνο για μένα, έπρεπε να αποφασίσω, sooner or later να βρω έναν τρόπο να γεμίζω και τις δικές μου, πολλές, άδειες ώρες... Και είμαι τυχερή γιατί βρέθηκα σε μια εταιρία που με υποδέχτηκε με καλή διάθεση και με πράγματα που μου άρεσαν πολύ από την πρώτη στιγμή. Και η διαίσθηση μου , που σπάνια με έχει γελάσει, μου λέει πως για μια ακόμα φορά, όλα έγιναν για καλό... Και πως από εδώ και μπρός, όλα θα πάνε μόνο καλύτερα...
Όπως έλεγε και η Σκάρλετ, αύριο θα είναι μια καινούρια μέρα... Μέχρι να έρθει, σας εύχομαι να περάσετε την σημερινή όσο καλύτερα γίνεται και να κυνηγάτε τα όνειρα σας. Με επιμονή και με πάθος... Είναι ο μόνος τρόπος που φέρνει αποτελέσματα... Φιλιά...