Παρασκευή, Δεκεμβρίου 21, 2007

Shopping time.....


Οι μέρες περνάνε, τρεις μας έχουν μείνει μόνο μέχρι τα Χριστούγεννα, και η bloggo γειτονιά έχει αρχίσει να υπολειτουργεί... Λογικό είναι, κάποιοι φεύγουν για διακοπές, όλοι τρέχουμε με διάφορα - κυρίως ευχάριστα- αυτές οι μέρες δεν είναι για computer, είναι για βόλτες, για ψώνια και για προετοιμασίες... Και για βραδινές εξόδους, και για χορούς, και για ποτά, και για πάρτι, αλλά και για μεσημεριανά καφεδάκια σε μια πόλη που στολίστηκε και ομόρφυνε και μας περιμένει να την χαρούμε...
Εγώ από χτες έχω μπει στο mood του shopping με φόρα, βρήκα ήδη τι θα φορέσω στο ρεβεγιόν, και θα σας το αναλύσω κάποια στιγμή με λεπτομέρεια, αλλά το top ψώνιο μου δεν ήταν αυτό... Βλέπετε, ένα υπέροχο, απαλό pony skin μπουφάν σε χρώμα ανοιχτό πράσινο μου έκλεψε την καρδιά... Μιλάμε για love at first site... Και τώρα, ανυπομονώ να το εγκαινιάσω την Κυριακή που θα πάμε κέντρο για βόλτες και μεσημεριανό όπως θέλει το έθιμο των καταναλωτών - αυτών που σιχαίνονται τα αγαπημένα 7 που όμως αγαπάνε τους φίλους τους με τα ελατώματα τους- συνδιασμένο με τζινάκι, μπότες και ένα υπέροχο, αφράτο γκρίζο πουλόβερ που επίσης αγόρασα εχτές...
Pas mal για αρχή και έπεται συνέχεια... Γιατί βρήκα και καταπληκτικά δώρα για τις προκομένες φίλες μου που ασχολούνται με μαγειρικές και κουζινικές δημιουργίες, βρήκα και υπέροχα κεριά στο παράρτημα του Προμπονά που άνοιξε στην Αγίας Παρασκευής (Agrinvest) -μόνο λαμπάκια για την βεράντα μου δεν έχω βρει ακόμα η άχρηστη- και σήμερα, μετά τον απαραίτητο Βασιλόπουλο θα πάω και μια βόλτα από το Beauty Shop να δω καλλυντικά. Σήμερα τελειώνουν και τα σχολεία, τα παιδιά μας είναι τρισευτυχισμένα, και το δικό μου το παιδί πιο συγκεκριμένα, με περιμένει να το πάρω από το σχολείο με το κλείσιμο και να πάμε να αγοράσουμε από τώρα το δώρο του... Μια ηλεκτρική κιθάρα μια που χάλασε πριν από κανέναν μήνα την (δεύτερη) δική του και έχει ξεμείνει... Ελπίζω αυτή να είναι η τρίτη και τυχερή... Και το βράδυ, σήμερα, έχει επιτέλους cocooning... Μετά από τόσες μέρες έξω αποφασίσαμε να αράξουμε στο σπίτι μας, με αναμμένα κεριά και τζάκι, να μαγειρέψω, να ανοίξουμε και ένα ωραίο κόκκινο κρασί και να δούμε τηλεόραση... Έχει Without a Trace στην Nova, έχω πάρει και δυό ωραία DVD, θα περάσουμε σούπερ... Και θα μαζέψουμε και δυνάμεις γιατί από αύριο ξεκινάνε πάλι οι βόλτες....
Οπότε, καλά να περάσετε την μέρα σας, φιλιά πολλά σε όλους και τα λέμε tomorrow...