Πέμπτη, Δεκεμβρίου 27, 2007

The bird....


Χρόνια πολλά σε όλους!!!! Μετά το εορταστικό brake των Χριστουγέννων, να ΄μαστε πάλι εδώ να μετράμε ανάποδα τις μέρες για την Πρωτοχρονιά... Άλλη γιορτή, άλλη αργία, άλλες χαρές... Κάπως μου φάνηκε αυτές τις μέρες που δεν πίναμε τον πρωϊνό μας καφέ παρέα, το ομολογώ... Μια ερημιά στα blogs, σαν αυτές τις πινακίδες που γράφουν "ΚΛειστό λόγω διακοπών" ή "Ραντεβού τον Σεπτέμβρη" υποδείκνυε πως οι κάτοχοι τους αλλού διασκέδαζαν... Και πολύ καλά έκαναν, εννοείται αυτό, αλλά ότι μου λείψατε μου λείψατε...
Εμείς από σήμερα ξεκινάμε ένα σερί εξόδων, δεν ξέρω πως τα καταφέραμε και πέσαν όλα τα κανονίσματα μας μαζί, και δεν παραπονιέμαι βέβαια, διότι όπως ίσως έχετε καταλάβει την έχω και εγώ την πετριά μου... Όταν βγαίνω ονειρεύομαι το σπίτι μου και όταν μένω σπίτι μετά από λίγο θέλω να βγω... Όπως και όλο τον χειμώνα ονειρεύομαι το νησί και μόλις φτάσουν τα μέσα Ιουλίου αρχίζω να σκέφτομαι πότε θα χειμωνιάσει να γυρίσω Αθήνα να ανάψω το τζάκι μου....
Τέλος πάντων, σήμερα θα πάμε στο καινούριο μαγαζί του φίλου μας του Γιάννη (από το νησί που λέγαμε) στο Κολωνάκι που ακούω πως έχει γίνει μεγάλο hit από την ημέρα που άνοιξε, οπότε το πρόγραμμα έχει καταρχάς ρεκτιφιέ... Θα πάω για αυτή την περιβόητη ρίζα που όλο κανονίζω να την βάψω και όλο κάτι γίνεται και παραμένει στην θέση της, έχω ραντεβού στις 11, και μετά θα πεταχτώ και έναν Βασιλόπουλο γιατί τόσες μέρες σπίτι φάγαμε σχεδόν και τα ράφια του ψυγείου... Θέλω να πιω και έναν καφέ με την Ρούλα, να της δώσω το δώρο της και να πάρω τους κουραμπιέδες που μου έφερε από την Λαμία, την δεύτερη δόση δηλαδή γιατί η πρώτη πάει, φαγώθηκε, και θέλω να δω αν βγήκε επιτέλους και αυτό το καινούριο Nitro που το περιμένω πως και πως για τους γνωστούς λόγους... Τι άλλα? Α, θα φτιάξω και τα cup cakes σήμερα, γιατί εχτές είχα μεν την διάθεση αλλά ανακάλυψα πως δεν είχα αυγά... Οπότε, το απόγευμα, λέω αν δεν βαριέμαι να το ρίξω στην ζαχαροπλαστική... Και τώρα που είπα ζαχαροπλαστική, αν κάποιος απο εσάς έχει καμιά καλή συνταγή για γέμιση γαλοπούλας με φρούτα όμως μέσα όχι την κλασσική με τον κιμά και τα κάστανα, please, στείλτε μου την.... Έρχεται η πρωτοχρονιά και εγώ ακόμα ψάχνω με τι θα γεμίσω το πουλί!!!! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και φιλιά πολλα....