Σάββατο, Δεκεμβρίου 29, 2007

My big, fat, shopping list...


Σήμερα τελειώσαν τα ψέματα... Η λίστα για το σούπερ μάρκετ έχει γίνει δισέλιδη, μόνο τα υλικά για το πουλί είναι μια σελίδα και κάτι, και έτσι ξύπνησα νωρίς, πίνω έναν βιαστικό καφέ συνοδευμένο από Christmas Cup Cakes που έφτιαξα εχτές και πάω για ψώνια.. Εγώ και άλλοι χίλιοι φαντάζομαι... Εχτές το βράδυ, στην Χρύσα, η εξαιρετική παρέα μου έκανε τρελή πλάκα για αυτό το περίφημο πουλί που έχω αποφασίσει να φτιάξω μεθαύριο, αλλά δεν πειράζει... Εγώ περιμένω υπομονετικά να γίνει τέλειο, και τότε, και μόνο τότε θα απαντήσω... Εμπράκτως...
Κατά τα άλλα περάσαμε πάρα πολύ ωραία εχτές, και πέρα από την βραδινή έξοδο, έκανα και πολλές δουλειές... Με κυριότερη την αγορά της αραβωνιαστικιάς του Droopy που τώρα τον περιμένει ήδη τυλιγμένη κάτω από το δέντρο... Δεν είναι δικά μου βέβαια τα credits, η μαμά μου την βρήκε, αλλά είναι κούκλα και κορίτσι από σπίτι...Πρόκειται για μια κάτασπρη φώκια με την οποία το σκυλί μου θα πάθει μεγάλη πλάκα... Το ξέρω... Μιλάμε για μεγάλο έρωτα που πρόκειται να γεννηθεί... Εχτές επίσης κυκλοφόρησε και το Nitro, επιτέλους, και μου έφυγε και η περιέργεια... Ωραίο έγινε, με πάρα πολλή ύλη - και ένα δικό μου κομμάτι για τον Κωνσταντίνο Κακανιά- πιο σοβαρό αλλά πάντα με αυτό το Κωστοπουλικό touch που το κάνει διαφορετικό από τα άλλα..
Σήμερα, εκτός από το σούπερ μάρκετ έχω και άλλες διάφορες δουλειές, κάτι τελευταία μικροδωράκια, το γούρι που θα κερδίσει όποιος βρεί το φλουρί στην βασιλόπιτα, και άλλα τέτοια happy... Και το βράδυ θα πάμε με τον καλό μου Σπύρο και Βασίλη tete a tete, μια που έχουμε καιρό να βγούμε μόνοι μας και το πεθυμίσαμε... Όσο για αύριο... Καλά να είμαστε, δεν σκοπεύω να βγω από το σπίτι ούτε με ρυμούλκα.... Θέλω άραγμα στον καναπέ, και τζάκι, και κεριά και DVD και delivery, τα γνωστά και αγαπημένα, για να κλείσει η εβδομάδα comme il faut... Οπότε σας εύχομαι καλό σαββατοκύριακο και σας φιλώ γλυκά... Τα λέμε την Δευτέρα...