Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Απεργία....


Σήμερα κατά μια έννοια απεργώ... Δηλαδή αφού δεν δουλεύει τίποτα, είμαι αραχτή στο σπίτι και πίνω τον πρωινό μου καφέ βολτάρονας στα blogs... Ο Άρις σηκώθηκε πρωί πρωί και πήγε πλατεία με τους φίλους του μια που δεν έχουν σχολείο, ο Μάνος έφυγε διότι ναι μεν το ασφαλιστικό τον καίει και εκείνον όπως όλους όμως αν απεργήσουν σήμερα αυτό που θα υποστεί ζημιά δεν θα είναι το κράτος αλλά το περιοδικό που πρέπει να βγει στην ώρα του, ο Droopy απεργεί μονίμως, και έτσι είμαι home alone και πολύ μου αρέσει... Άναψα και τα φωτάκια στο δέντρο και στο τζάκι, αύριο θα πάω να πάρω λαμπάκια και για την βεράντα και θα είμαστε Λαμπρόπουλος κανονικός, άνοιξα και το ημερολόγιο και κάνω σχέδια επί χάρτου... Τόσα πράγματα που πρέπει να γίνουν, τόσοι φίλοι που θέλουμε να δούμε ή να καλέσουμε, τόσα καλέσματα σε σπίτια και σε πάρτυ.... Μου αρέσουν αυτές οι μέρες... Πολύ...
Τώρα ετοιμάζω τις λίστες με τα δώρα, θα μπορούσα άνετα να κάνω job application για βοηθός του Άη Βασίλη... Τα μόνα σίγουρα δώρα βέβαια μέχρι στιγμής είναι του Άρι που θέλει πια μετρητά και του Droopy που θα πάω στο Jumbo να του πάρω μια αραβωνιαστικά... Δηλαδή το μεγαλύτερο stuffed animal που θα βρώ για να το πηδάει με την άνεση του και να αφήσει ήσυχο τον Άη Βασίλη... Βλέπετε, κάθε χρόνο τέτοιες μέρες έχουμε θέμα... Ανάμεσα στα Χριστουγεννιάτικα που κατεβάζουμε από το πατάρι είναι και ένας υπέροχος Άη Βασίλης που μας έχουν φέρει από την Αμερική, ζουμπουρλούδης και αφράτος... Για τον οποίο ο Droopy έχει τεράστιο έρωτα... Πέρσι μάλιστα, τον είχα αφήσει σε μια πολυθρόνα για λίγο, μέχρι να δω που θα τον βάλω και κάποια στιγμή τι να δω!!! Τον είχε βουτήξει ο Droopy, τον είχε βάλει κάτω και τον πήδαγε με τρελό ενθουσιασμό... Έτσι, τον βάζουμε πια σε διάφορα ψηλά σημεία για αν μην τον φτάνει - δεν είναι και ότι καλύτερο να υποδέχεσαι τις γιορτές με έναν πηδημένο Άη Βασίλη- αλλά επειδή το χαζό σκυλί μας κάθεται με τις ώρες από κάτω και του κάνει γλυκά ματάκια, η λύση της αραβωνιαστικιάς μου φαίνεται αναγκαία... Για τα υπόλοιπα δώρα, που δεν είναι και λίγα, θα χρειαστεί να επιστρατεύσω όλη μου την φαντασία.. Οπότε μπόλικο window shopping σε συνδιασμό με ξεφύλισμα περιοδικών είναι απαραίτητα τις επόμενες μέρες... Τι να πω... Είναι δύσκολη δουλειά αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει...
Τώρα σας αφήνω για να διαβάσω blogs και μετά θα πάω για καφέ στην φίλη μου την Ρούλα που απεργεί σήμερα και στολίζει το σπίτι της και επι τη ευκαιρία θα πάρω και τους κουραμπιέδες που μου έφερε από την Λαμία... Και μετά θα περάσω και από το Αθηναϊκό να πάρω και μελομακάρονα... Και το βράδυ θα ανάψω κεριά και τζάκι, θα αράξω στον καναπέ μου που πολύ τον πεθύμισα αυτές τις μέρες και θα δω τηλεόραση....
Καλημέρα σε όλους λοιπόν, και καλή ξεκούραση στους απεργούς... Και φυσικά, χρόνια πολλά στους Σπύρους με πρώτο και καλύτερο τον δικό μας, Σπύρο Σεραφείμ....

Υ.Γ. Στην φωτογραφία ο Άν Βασίλης που σας έλεγα... Έχει καλό γούστο ο σκύλος μας όμως, πρέπει να παραδεχτείτε...