Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2007

Party time!!!!


Σε μια βδομάδα από σήμερα, τέτοια μέρα, θα είμαστε στο pick των προετοιμασιών... Τα Χριστούγεννα θα είναι δυό μέρες μακριά και ελπίζω να κρατήσει αυτή η περίφημη κακοκαιρία και να τα υποδεχτούμε με χιόνια... Όσο πλησιάζουν οι μέρες, το προσωπικό μου "κεφόμετρο" όλο και ανεβαίνει, με αποτέλεσμα σήμερα να πάω ακόμα και σε πάρτυ!!! Ναι, παρόλο που έχω δηλώσει τόσες φορές πόσο λίγο μου αρέσουν τα πάρτυ, ακόμα και τα δικά μας τελικά, μια που φέτος δεν αποφασίσαμε να κάνουμε το καθιερωμένο pre- Christmas, σήμερα το βράδυ θα πάω σε πάρτυ και θα περάσω και σούπερ... Το κάνουν δυό πολύ αγαπημένοι μας φίλοι, και εννοείται πως μετράει και αυτό πολύ, όμως νομίζω πως πάνω απ' όλα φταίει το mood μου... Που είναι γιορτινό και .. dancing... Έτσι, σήμερα το βράδυ, θα φορέσω κάτι λαμπερό ή κάτι μαύρο - ξέρετε ανάμεσα στο chic και το λαλά, όπως ξυπνήσω- θα βαφτώ, θα βάλω και παπούτσια χορού - όχι πολύ ψηλό τακούνι δηλαδή για να μην σωριαστώ αλλά ούτε και φλατ τελείως για να δίνουν ένα swing- θα τα συνδιάσω όλα αυτά με το πιο λαμπερό μου χαμόγελο και λίγο μετά τις 11 θα είμαι στο T- Palace έτοιμη για όλα ....
Μέχρι τότε βέβαια, έχω άλλα χίλια πράγματα να κάνω... Θα πάω σούπερ μάρκετ να ψωνίσω για αύριο μια που αποφάσισα επιτέλους το μενού ( σαλάτα, λαζανάδα και η Τίνα θα φέρει το γλυκό) και μετά θα κατέβουμε με τον Μάνο κέντρο... Θα βολτάρουμε στο Attika και στο Public και αργά το μεσημέρι θα πάμε με την Έρση και τον Κωνσταντίνο για φαγητό στο Paper Moon... Έχουμε να τους δούμε πολύ καιρό, η φιλενάδα μου ανέλαβε πριν από κανένα δίμηνο υψηλά καθήκοντα σε τηλεοπτικό σταθμό και πνίγεται, οπότε όταν με πήρε χτες και μου είπε να πάμε για lunch ενθουσιάστηκα. Μου άρεσε και ιδέα της βόλτας στο κέντρο μια που δεν κατεβαίνω καθόλου συχνά, μπορούσε και ο Μάνος και το πρόγραμμα μου ήρθε κουτί... Θα επιστρέψουμε κάποια στιγμή σπίτι να κοιμηθούμε για απόγευμα και θα ξυπνήσουμε έτοιμοι για ξενύχτι...
Και αύριο, ο Μάνος πάει Κύπρο, εγώ στις 12.30 θα πάω στο φροντιστήριο του Άρι που έχουν συγκέντρωση γονέων και μετά θα ετοιμαστώ για το girl's...
Ελπίζω να περάσετε όλοι ένα υπέροχο weekend με απόλυτα χριστουγεννιάτικο mood και θα τα πούμε την Δευτέρα.. Φιλιά...

Υ.Γ. Εχτές μου έφερε η Μάρθα το στεφάνι που της είχα παραγγείλει για την πόρτα μου.. Δεν είναι υπέροχο? Το έφτιαξε μόνη της και αν σας αρέσει, μπορείτε να πάτε στα "Martha's Περί Καρπού" στο Νέο Ψυχικό και στην Νέα Ερυθραία και να δείτε πόσο ωραία πράγματα φτιάχνει... Και να ψωνίσετε κι όλας βέβαια γιατί πέρα από τα στεφάνια και τα υπόλοιπα χριστουγεννιάτικα που τα φτιάχνει εκτάκτως, μιλάμε για τον ναό της λιχουδιάς... Με απίστευτα σοκολατάκια, τεράστια ποικιλία από ζαχαρωτά και σπάνια τσάγια, σπιτικά γλυκά κουταλιού και μαρμελάδες, ξηρούς καρπούς, καταπληκτικούς κουραμπιέδες και μελομακάρονα, αυθεντικά μακαρόν και φοβερή κάβα με κρασιά και ποτά επιμελημένη από τον Άλκη μας....