Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2007

Merry Christmas!!!!!!


Christmas Graphics

Το ρολόϊ μου δείχνει 24 ώρες ακριβώς πριν τα Χριστούγεννα... Τα δώρα που αγόρασα σήμερα είναι προσεκτικά τυλιγμένα κάτω από το δέντρο, το μπώλ στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα είναι γεμάτο με ψιλά για τους αυριανούς καλαντιστές, τα ρούχα που θα φορέσω αύριο κρέμονται στην ντουλάπα μου, τα αυριανά μου ραντεβού για μαλλιά και νύχια είναι κλεισμένα... Γράφω "αύριο" όμως είναι ήδη σήμερα... Η πόλη την ώρα που επέστρεφα σπίτι μετά από την βόλτα για shopping με την Βίβιαν ήταν ήδη φωτισμένη, το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου μου έπαιζε Christmas Songs, και η μέρα μου είχε κυλήσει όπως πρέπει να κυλάνε οι μέρες των γιορτών. Με βόλτα στα μαγαζιά, με διπλό καπουτσίνο στο Bread and Butter, με ψώνια, με γέλια, με κουτσομπολιό, με εκμυστηρεύσεις, με late lunch στο Patron και με εκείνη την γλυκειά αίσθηση του deja vu, έστω και αν τα πρόσωπα έχουν αλλάξει... Αυτά είναι τα συστατικά της γιορτινής ευτυχίας... Φίλοι, καινούριοι και παλιοί, χαμόγελα, αγκαλιές αγαπημένες, μουσικές και κάλαντα, φωτάκια, κορδέλες, μυρωδιές και οικειότητα... Για μερικές μέρες, να έχουμε την ευτυχία και την τύχη να κρατήσουμε το μυαλό μας μακριά από κάθε τι δυσάρεστο, μακριά από κάθε τι λυπητερό....
Ναι, το ξέρω πως γύρω μου υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν, ναι το ξέρω πως γύρω μου υπάρχει μοναξιά και πόνος, ναι το ξέρω πως εκεί έξω βασιλεύει η αδικία, η σκληρότητα και ο σπαραγμός... Έχω υπάρξει εκεί έξω, θα θυμάμαι πάντα τα Χριστούγεννα που κοίταζα τα βεγγαλικά να σκάνε από ένα παράθυρο, πίσω από έναν τοίχο που με κρατούσε μακριά από ότι αγαπούσα πιο πολύ, έχω ζήσει το μερίδιο μου στην δυστυχία και ξέρω καλά πως κανείς μας δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το αύριο... Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο διεκδικώ με πάθος το δικαίωμα στην χαρά της γιορτής... Το δικαίωμα να κρατήσω, έστω για μερικές μέρες το μυαλό και την ψυχή μου μακριά από κάθε τι που θαμπώνει την λάμψη από τα φωτάκια, από τις κορδέλες, από τα τραγούδια και από τα γέλια... Όχι επειδή δεν ξέρω τι συμβάινει εκεί έξω... Αλλά ακριβώς γιατί το ξέρω πολύ καλά..
Αυτή είναι η ευχή μου λοιπόν για όλους σας... Για όλους εσάς που μοιραστήκατε μαζί μου έναν σχεδόν χρόνο αυτές τις ηλεκτρονικές σελίδες, για όλους εσάς που ακουμπήσατε στην ζωή μου και με αφήσατε να ακουμπήσω στην δική σας, για όλους εσάς που ήσασταν εδώ στα όμορφα αλλά και στα άσχημα... Να περάσετε αυτές τις μέρες όσο πιο γιορτινά γίνεται... Να γελάσετε, να χορέψετε, να ερωτευτείτε, να αφεθείτε... Τώρα που μπορείτε, τώρα που έχετε την ευκαιρία, την τύχη, την δυνατότητα, την άνεση... Αυτές οι μέρες, οι γιορτινές, για όλους εμάς που έχουμε την τύχη να είμαστε πέρα και πάνω απ' όλα υγιείς και να έχουμε κοντά μας αυτούς που αγαπάμε, οικογένεια ή φίλους, να είναι ένα έμπρακτο ευχαριστώ γι' αυτά που μπορούμε να ζήσουμε... Ένα έμπρακτο ευχαριστώ που έστω για μερικές μέρες μέσα στον χρόνο μπορούμε, έχουμε την τύχη να μπορούμε, να αφεθούμε στην χαρά της γιορτής....
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, χαμογελαστά, αισιόδοξα και ευτυχισμένα!!!!!!!