Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2008

Καλό φθινόπωρο? ('Οχι ακόμα καλέ....)


Ο μήνας μου ξεκίνησε με μια όχι και τόσο ευχάριστη τηλεφωνική συνομιλία με τον όχι και τόσο ευγενικό διευθυντή του σχολείου στο οποίο θέλει να πάει φέτος ο Άρις. Συγκράτησα διάθεση που μου ήρθε να τον διαολοστείλω- να μην τσκωθούμε πριν γνωριστούμε σκέφτηκα, και είναι και πρώτη του μήνα- και δώσαμε ραντεβού αύριο το πρωί να τα πούμε από κοντά.... Ευτυχώς που εχτές το απόγευμα ήπια καφέ με την melissoula και το δεσποινάριον και το κέφι μου είχε διατηρηθεί σε υψηλά για τις περιστάσεις επίπεδα... Αλλιώς...
Πίσω στο χτεσινό απόγευμα, αποφάσισα για μια ακόμα φορά πως το blogging μου έχει δώσει την ευκαιρία να γνωρίσω πολύ ενδιαφέροντες και αξιόλογους ανθρώπους... Και το δεσποινάριον - γιατί την Γεωργία την έχω γνωρίσει καιρό τώρα και έχουμε διακοπιστεί και μαζί στο νησάκι- είναι και ενδιαφέρουσα, και αξιολογη, και έξυπνη και κούκλα... Έτσι για να σκάσουν οι ανώνυμοι που λυσσάνε επειδή περνάμε καλά....
Και επειδή η καλή ενέργεια που όχι μόνο μας φτάνει αλλά μας περισσεύει κιόλας λειτουργεί σαν mandra ενάντια σε κάθε είδους κουλοσύνη και δυσοιωνιά, σήμερα ο μήνας μπήκε μια χαρά παρά το κακό mood του κύριου Διευθυντή που έτσι που τον έκοψα, θα του κρατήσει τουλάχιστον όλη την σχολική χρονιά για να μην σας πω και την επόμενη... Εγώ θα προειδοποιήσω το παιδί μου, θα το πάρω μάλιστα μαζί μου αύριο για να δει τα γεγονότα live και αν συνεχίσει να θέλει να αλλάξει σχολείο θα αναρτήσω στο χωλ μια πινακίδα που θα λέει "ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου" και θα τον αφήσω να βρει μόνος του την άκρη....
Και τώρα που μπήκε το φθινώπορο, τουλάχιστον ημερολογιακά, θα βάλω και εγώ μπρος τα προγράμματα μου για φέτος... Όχι ακόμα βέβαια, μια που μας μένουν ακομα λίγες διακοπές (στο τελος της εβδομάδας ανεβαίνουμε Χαλκιδική για μερικές μέρες) αλλά σύντομα... Θα ακολουθήσω το παράδειγμα της φίλης μου της Ντέλας που βάζει πρόγραμμα αυστηρό για τα πάντα και το τηρεί και μια χαρά τα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα στην ζωή της... Τι μια χαρά δηλαδή, τέλεια, σούπερ και φανταστικά... Θέλω και εγώ ένα τέτοιο boost προγραμματισμού και στόχων... Γιατί καφές εδώ, καφές εκεί, που να βρω καιρό να βάλω τον πωπό μου κάτω και να τελειώσω τα projects που που παραμένουν στα συρτάρια και περιμένουν υπομονετικά... (Βλέπετε ότι αποφεύγω συσηματικά να αναφέρω την λέξη "βιβλίο" για να μην γίνω πάλι γραφική. Ελπίζω να εκτιμάτε την προσπάθεια και την αυτογνωσία μου).
Προς το παρόν όμως, και σε αναμονή του σωστού timing, σας φιλώ γλυκά και πάω να πιω έναν καφέ με τις φίλες μου να μπει η βδομάδα σωστά.. Καλό μήνα να έχουμε, χαμογελαστό και γεμάτο και η καινούρια σαιζόν να είναι ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική.... Καλημέρα!!!!!!

Υ.Γ. Προς radio marconi.. Ξεχνιέσαι εσύ βρε? Με τέτοιον κούκλο γιο.....:-)