Τρίτη, Σεπτεμβρίου 23, 2008

Όχι άλλο νερό!!!!!!


Σήμερα το πρωί ξύπνησα στη Βενετία.. Όχι της Ιταλίας, ούτε καν την Μικρή του νησιού... Suddenly αποκτήσαμε ολόδικη μας Βενετία, οικιακή, μια που χάλασε ο θερμοσίφωνας και πλημμυρίσαμε νερά... Σηκώθηκε ο Άρις 8 παρά να ετοιμαστεί για το σχολείο και βρέθηκε να πλατσουράει μέχρι τον αστράγαλο... Με ξύπνησε, έπαθα μια μικρή υστερία (προς μεγάλη) διότι δεν είχαμε ούτε ρεύμα μια που είχε πέσει ο γενικός , και ανασκουμπώθηκα... Μέχρι πριν από λίγο σφουγγάριζα... Στο ενδιάμεσο ήρθε ο κύριος Σπύρος ο υδραυλικός, έκλεισε τον διακόπτη του θερμοσίφωνα να σταματήσει να τρέχει το νερό και έφυγε για να ξανάρθει μετά τις 12 αφήνοντας μου σαφείς εντολές.. Το πατάρι έπρεπε να σφουγγαριστεί και να στεγνώσει... πρώτον για να μπορεί να ανέβει να κάνει την δουλειά του και δεύτερον για να στεγνώσουν οι διακόπτες (αυτό ξέχασα να σας το πω..Έτρεχε νερό από την πρίζα έξω από το μπάνιο, το οποίο είναι κάτω από το πατάρι με αποτέλεσμα να πέφτει το ρελέ και το μισό σπίτι να μην έχει ρεύμα) και να μπορέσουμε να έχουμε φως...
Καλά όλα αυτά αλλά το να σφουγγαριστεί το πατάρι δεν είναι απλή κουβέντα.. Ποιος θα ανέβαινε εκεί επάνω να το κάνει? Εγώ πάντως με τίποτα... Ο Μάνος επίσης, ο Άρης είναι στο σχολείο, ο Droopy δεν ξέρει να σφουγγαρίζει... Καινούριος πανικός... Με τα πολλά, αφού πήρα την κυρία Κωνσταντίνα που δεν μπορούσε να έρθει, η μαμά μου σκέφτηκε το συνεργείο καθαρισμού που καθαρίζει την πολυκατοικία μας. Το οποίο ειδοποίησα και ευτυχώς ήρθαν οι άνθρωποι και σκαρφάλωσε ο ένας στο πατάρι και το έφτιαξε... Και τώρα έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή και περιμένω... Να έρθει ο κύριος Σπύρος να αλλάξει τον θερμοσίφωνα, να στεγνώσουν και οι διακόπτες, να δούμε τι θα κάνουμε....
Ευτυχώς το γραφείο μου ανήκει στο κομμάτι του σπιτιού που έχει ρεύμα και έτσι μπορώ τουλάχιστον περιμένοντας να κάνω λίγη δουλειά.. Και λίγο blogging... Πάντως, αυτό που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα είναι πως το σημερινό πρωινό μου ξύπνημα δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου... Και πως τα καημένα μου τα χεράκια κοντεύουν να βγάλουν κάλους από το σφουγγάρισμα...
Βέβαια, μέσα στον όλο πανικό βγήκε και ένα καλό, (σιγά μην μείνει η Πολυάννα αμέτοχη)... Αφού κατεβάσαμε όλα τα πράγματα από το πατάρι, έκανα και ένα γερό ξεκαθάρισμα και πέταξα όλη την σαβούρα... Έτσι, όταν τελειώσουμε με τις επισκευές θα μπουν όλα τα πράγματα στην θέση τους και θα περισσέψει και χώρος... Επίσης, άλλο καλό ήταν πως δεν έπαθαν τίποτα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια μου... Που βρίσκονταν μεν στο πατάρι αλλά μέσα σε πλαστικά κουτιά και σε σακούλες και έτσι επέζησαν της καταστροφής...
Αυτά για σήμερα και πάω να συνεχίσω τα οικιακά μου... Ευχηθείτε μόνο να στεγνώσουν σύντομα οι διακόπτες γιατί το μόνο που μου μένει είναι να μείνουμε χωρίς φως το βράδυ... Αυτό θα είναι to much.... Φιλιά σε όλους και καλό μου κουράγιο....