Παρασκευή, Αυγούστου 29, 2008

Πολλά νεότερα από το δυτικό μέτωπο....


Το τηλέφωνο επανασυνδέθηκε επιτέλους. Πριν από δέκα λεπτά... Και αν δεν πατούσα ένα ακόμα τηλεφωνικό χέσιμο στην αρμόδια υπηρεσία θα μας έπιανε εύκολα η νύχτα....
Μπήκε και το air condition. Μόνο που το σπίτι θύμιζε μέχρι προ ολίγου γιαπί και η κυρία Κωνσταντίνα που ευτυχώς επέστρεψε εγκαίρως για να μας ξεβρομίσει προβλέπω να φεύγει από εδώ γύρω στα (μαύρα) μεσάνυχτα.
Η Nova για να σου κάνει επανασύνδεση θέλει να της πληρώσεις προκαταβολικά και τον επόμενο λογαριασμό.Όλο νέα ήθη και νέα έθιμα αντιμετωπίζω τελευταία και το καημένο μου το πορτοφόλι μάλλον θα σπάσει οσονούπω το ρεκόρ του πιο άδειου Hermes διεθνώς....
O Droopy παραμένει απελπιστικά άπλυτος... Δεν θα μου κάνει καθόλου εντύπωση αν κάποια στιγμή αποφασίσει να μπει μόνος του στο πλυντήριο να τελειώνει.. Ελπίζω μόνο να του κόψει να πατήσει το πρόγραμμα για τα ευαίσθητα... Χωρίς στύψιμο...
Αύριο είμαστε καλεσμένοι σε ένα γάμο.. Να ζήσουν τα παιδιά και να είναι πάντα ευτυχισμένα - είναι και σόι του αγαπημένου μου- αλλά το πόσο σιχαινόμαστε και οι δύο τους γάμους δεν λέγεται... Εδώ με το ζόρι πήγαμε στον δικό μας.... Για βαφτίσια, δεν το συζητάω καν... Πολλά παιδάκια που τρέχουν γύρω γύρω και ένα που σκούζει ακατάπαυστα και δικαίως γιατί ένας τύπος με μούσι προσπαθεί να του χώσει το κεφάλι μέσα στο νερό!!!!! Κόλαση!!!!
Επίσης αύριο, το πρωί όμως, έχω ραντεβού για ρίζα... Την οποία θα άφηνα ευχαρίστως για μια βδομάδα ακόμα, για να μην σας πω και δέκα μέρες, αν δεν υπήρχε στην μέση ο γάμος που σας προανέφερα... Και αν δεν κόντευε πια να μου φτάσει μέχρι τα αυτιά πράγμα που σημαίνει πως αν δεν κάνει ο Τάσος σύντομα τα μαγικά του κινδυνεύω να κυκλοφορώ με τα μισά μαλλιά ανοιχτά ξανθά και τα υπόλοιπα σαντρέ σκούρα σαν τεράστια ζέβρα...
Και μιλώντας για όλα αυτά, την επόμενη εβδομάδα πρέπει να πάω για ρεκτιφιέ... Χέρια, πόδια, κερί, φρύδια, όλα επέστρεψαν από το νησί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης... Που σημαίνει πως next Πέμπτη (γιατί τότε μόνο κατάφερα να βρω ραντεβού στην Τέτα που είναι fully booked από τώρα μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου) θα φάω τα νιάτα μου - όσα μου έχουν απομείνει τέλος πάντων- προσπαθώντας να ανακαινιστώ ριζικά...
Ευτυχώς που σήμερα το πρόγραμμα προβλέπει - επιτέλους- cocooning.. Air condition στο φουλ, delivery και DVD... Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο?

Πριν μου την πέσουν οι ανώνυμοι για την κενότητα και την ματαιότητα του σημερινού ποστ, να συμπληρώσω πως επιθυμώ ειρήνη για όλον τον κόσμο, έχω δίπλωμα Αγγλικών και Γαλλικών και ελπίζω κάποτε να γίνω πρέσβειρα καλής θελήσεως ( aka Μαριάννα στην θέση της Μαριάννας). Στο μεταξύ θα παλεύω για τα πιστεύω μου και για μια θέση στον ήλιο. Της Ψαρούς...

Φιλιά πολλά σε όλους και να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο...