Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Η Τζεμιλέ και άλλα rock....

Σήμερα ξύπνησα με μουσική υπόκρουση Φίλιππου Νικολάου... Δηλαδή είχε καρφωθεί στο μυαλό μου η Τζεμιλέ, ακούστε τώρα, και ακόμα και τώρα που σας γράφω, την ακούω μέσα στο κεφάλι μου... "Γι' αυτή την όμορφη γυναίκα, μεγιεμελέ μεγιεμελέ, λιώνουμε εγώ και άλλοι δέκα την Τζεμιλέ, την Τζεμιλέ...." Παναγία μου, τι έχω πάθει η γυναίκα? Που τον θυμήθηκα τον Φίλιππο Νικολάου? Και το κυριότερο, ζει ο Φίλιππος Νικολάου ή έρχονται στον ύπνο μου και μου τραγουδάνε πεθαμένοι άνθρωποι?
Anyway, παρόλο που είναι προφανές από τα παραπάνω ότι από το πολύ γράψιμμο το μυαλό μου έχει αρχίσει και γίνεται πουρές, είμαι σε καλό δρόμο...Παρέδωσα χτες άλλο ένα κομμάτι, τελειώνω άλλα δύο σήμερα και πάει λέγοντας... Και αν όλα πάνε καλά, μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχω ξεμπερδέψει απ' όλα και θα είμαι έτοιμη να αφιερώσω τις δυο μέρες πριν φύγω σε αγαπημένα πράγματα... Beaute, shopping και τα σχετικά...
Αυτά ήταν τα ευχάριστα σήμερα... Πάμε στα δυσάρεστα τώρα... Η ιστορία με το εξώφυλλο της κυρίας Μπάρμπα από την ώρα που πέρασε στα blogs με την πραγματικά μεγάλη αναγνωσιμότητα όπως το PrezaTV και το Mediablog, πήρε έκταση με αποτέλεσμα σήμερα, απ΄ότι έμαθα, ο Τέρενς Κουίκ να έχει θέμα στην εκπομπή του την συγκεκριμμένη φωτογράφιση και, άκουσον άκουσον, τον φασισμό των Bloggers!!!! Που σημαίνει πως όπου να' ναι, θα μας παραλάβουν και τα μεσημεριανά... Οπότε sorry αλλά το κατεβάζω το ποστ, πρώτον γιατί απ' ότι είδα διάφοροι το αναδημοσίευσαν χωρίς καν να με ρωτήσουν, και δεύτερον γιατί μια που είμαι η μόνη που υπογράφει επωνύμως δεν έχω καμιά διάθεση να βρεθώ παράθυρο στην Λαμπίρη ή την Τατιάνα... Δεν σημαίνει αυτό ότι άλλαξα άποψη ή ότι αναιρώ τα όσα έγραψα... Να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις... Όμως ότι γράφω εδώ είναι για να διαβάζεται εδώ και όχι για να αναδημοσιεύεται οπουδήποτε χωρίς την άδεια μου και μετά να τρέχω....
Αυτά τα ολίγα οπότε, φιλιά σε όλους και τα λέμε αύριο...

Υ.Γ. Μήπως να πάω να χτενιστώ παρόλα αυτά να είμαι έτοιμη, μια που ποτέ δεν ξέρεις?

Υ.Γ.2 Σοβαρά όμως τώρα.. Η αναδημοσίευση κειμένων από ένα επώνυμο blog χωρίς την άδεια του γράφοντος είναι το λιγότερο αντιεπαγγελματική συμπεριφορά ειδικά όταν την κάνουν ενημερωτικά blogs όπως το Mediablog ή το Screen... Δηλαδή έλεος ρε παιδιά.. Επαγγελματίες είμαστε όλοι και οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας την δουλειά του άλλου.. Προφανώς εγώ δεν βγάζω λεφτά από εδώ - παρόλο που δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα να έπαιρνα το κάτι τις μου για κάθε κλικ που έχετε την καλωσύνη να κάνετε όλοι εσείς που με διαβάζετε καθημερινά- όμως όπως και να ΄χει με μαθαίνουν κάποιοι άνθρωποι παραπάνω που παρακολουθούν μετά την δουλειά μου μέσα από τα περιοδικά και πάει λέγοντας.. Για ποιό λόγο λοιπόν να παίρνετε κάτι δικό μου, την πνευματική μου ιδιοκτησία στο φινάλε, και να το κοτσάρετε στα δικά σας blogs με το έτσι θέλω.... Άντε γιατί πήρα ανάποδες πρωί πρωί, και τι να κάνει και ο κακομοίρης ο Φίλιππος μετά?

ΕΠΕΙΓΟΝ UPDATE: Για να είμαι εντάξει, μόλις μίλησα με τον PrezaTv που έχει στα χέρια του το DVD με την εκπομπή του κύριου Κουίκ, ο οποίος όπως έμαθα μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τους bloggers, και συμφώνησε απολύτως με την άποψη όλων μας για την κυρία Μπάρμπα... Πάλι καλά ...Οπότε χρωστάμε στον κύριο Τέρενς μια συγγνώμη... Τον αδικήσαμε.... Πάω τώρα να δω Χριστίνα και Φαίη και θα σας κρατώ ενήμερους για τις εξελίξεις....:-)