Τρίτη, Απριλίου 01, 2008

Οι Χρυσοί Σκούφοι και το παιχνίδι της Φάβας...


Σήμερα έχουμε το βράδυ gala... Ναι αμέ, μην το γελάτε καθόλου... Black tie για του κυρίους, ένδυμα βραδινό για μας, και οι Χρυσοί Σκούφοι μας περιμένουν για μια ακόμα φορά να μας ενημερώσουν για τα καλύτερα εστιατόρια της Ελλάδας σε μια τελετή που - σε σχέση με όλες τις άλλες που γίνονται στην Ελλάδα- θυμίζει πολύ Hollywood... Ο Αθήναιος μάλιστα που είναι παιδί προνοητικό και δημοσιοσχεσίτικο έχει ήδη κάνει τις ετοιμασίες του για να στείλει ανταπόκριση live από την αίθουσα και να φτάσουν τα νέα μέχρι τα blogs ζεστά σαν φρεσκοψημένα ψωμάκια... Εμένα πάλι οι ετοιμασίες μου ήταν για μια ακόμα φορά πιο ταπεινές.... Ένα μανικιούρ- πεντικιούρ έκανα εχτές και έχω διαλέξει και το παπούτσι που θα φορέσω, δηλαδή και τα δύο θα βάλω , δεξί- αριστερό, δεν είμαι κουτσή.. Τουλάχιστον όχι ακόμα μια που αύριο το πρωί μετά από ώρες ορθοστασίας πάνω στα δεκάποντα όλα μπορεί να έχουν συμβεί... Τα παπούτσια λοιπόν, για να ξαναγυρίσουμε στα σοβαρά και φλέγοντα, είναι Gaspard Yurkievich από pony skin και έχουν και το pompom τους επάνω για το πιο γιούχου... Τα έχω πάρει από την φίλη μου την Μαρία στο Soho-Soho, μου τα έκανε δώρο ο καλός μου πέρσι τα Χριστούγεννα για την ακρίβεια, και τα έχω φορέσει άλλες δύο φορές... Διότι μου αρέσουν τα τακούνια αλλά δεν τα βολεύομαι... Όμως είναι ότι πρέπει για το event, αμπιγιέ μεν ανατρεπτικά δε, και είπα να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να τα σκαρφαλώσω σήμερα, ένεκα η περίσταση... Θα πάω αργότερα και στον Βαγγέλη για να φτιάξω μαλλί, και το βράδυ, θα βαφτώ, θα βάλω και κάτι μαύρο ( ένα μικρό μαύρο φόρεμα θα ήταν ότι πρέπει το ξέρω, αλλά εγώ λέω να κατευθυνθώ προς μια μεγάλη μαύρη τουνίκ με ασημένια μανίκια και ένα βελούδινο μαύρο παντελόνι) θα κρατάω και ένα μαύρο clutch με ασημένια σχέδια δανεικό από την μαμά μου που έχει σούπερ τέτοιες τσάντες και θα είμαι απολύτως comme il faut... Και αύριο θα σας έχω νέα, τα κανονικά για τους νορμάλ ανθρώπους και οχι τα γκουρμεδιάρικα για τους φανατικούς...
Προς το παρόν όμως θα σας αφήσω γιατί πριν μεταμορφωθώ από Σταχτοπούτα σε πριγκίπισσα έχω να εροιμάσω τέσσερις λίστες για το περιοδικό πιο μεγάλες από το μπόι μου, να πάω σούπερ μάρκετ, να πάω καθαριστήριο, να πάω video club, περίπτερο και τα σχετικά και να κάνω και μια απομαγνητοφώνηση ή έστω μισή στα σβέλτα... Οπότε σας φιλώ προσωρινά και τα λέμε tomorrow...

Υ.Γ. Το παπουτσάκι δεν είναι μεν το απολύτως αγαπημένο αλλά Φαβούλα μια χαρά πάει με το παιχνίδι σου... :-) Και ναι, το ξέρω πως είχα γράψει πως δνε θα ξαναπαίξω σε bloggo-παίχνιδο αλλά αδυναμίες είναι αυτές....

Υ.Γ.2 Καλό μήνα!!!!!!