Παρασκευή, Απριλίου 11, 2008

Προβληματισμοί και ένα υπέροχο girl's night...


Εχτές το βράδυ είχαμε girl's night στην Νέα Διαγώνιο... Και περάσαμε σούπερ... Φάγαμε σαν γουρουνάκια, εκτός από την Τίνα που κράτησε χαρακτήρα και μας κατέπληξε, γελάσαμε πολύ, ενοχλήσαμε αρκετά και τους γύρω μας νομίζω, και επιστρέψαμε σπίτια μας περιχαρείς και χορτασμένες, και με doggy bags ικανά να θρέψουν τα μισά αδέσποτα των Αθηνών... Για τα φαγητά της Νέας Διαγωνίου να μην σας ξαναπώ, κοντεύω να γίνω κουραστική, αλλά αν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα γύρο και σουτζουκάκια εσείς χάνετε... Εμείς βέβαια δεν φάγαμε μόνο αυτά, φάγαμε σχεδόν τα πάντα και ήπιαμε και τα κρασάκια μας, οπότε βάλτε με το νού σας... Σαν σύντομο ανέκδοτο ένα πράμα... Τι γίνεται όταν μαζεύονται έξι γυναίκες σε ένα μαγαζί? Χαμός.....
Και σήμερα, αφού κατάφερα να ξημερωθώ και να μισο- χωνέψω τα όσα καταβρόχθισα χτες, με περιμένει εργασία και χαρά... Γράψιμο πολύ, και ψάξιμο πολύ για να διπλοτσεκάρω διάφορα πράγματα, και τα κεφάλια μέσα.... Που δεν πειράζει καθόλου βέβαια μια που ήρθε η Παρασκευή και τo weekend θα μου δώσω off, να αράξω λίγο, να δω τα DVD μου, να ακούσω τις μουσικές μου και να πάω τις βόλτες μου.... Θα λείπει και ο Μάνος ταξίδι για δουλειές, θα λείπει και ο Άρις που ένα κοριτσάκι του έχει πάρει τα μυαλά, ε, δεν αξίζω λίγο pampering και εγώ η καημένη που θα έχω μείνει πίσω μόνη?
Τέλος να σας ρωτήσω κάτι άσχετο να πάρω γνώμες... Μια που είμαστε between μετακομίσεων φέτος στο νησί και τώρα το Πάσχα δεν θα μείνουμε σπίτι μας αλλά σε ξενοδοχείο, και μια που η μαμά μου που συνήθως αναλάμβανε το dog sitting όταν χρειαζόταν θα λείπει επίσης ταξίδι, έχουμε πρόβλημα με τον Droopy που κάπου πρέπει να τον αφήσουμε.. Μου σύστησε μια φίλη μια πανσιόν που μου ορκίστηκε πως είναι σούπερ - η σκυλίτσα της κάνει τρελές χαρές κάθε φορά που έρχεται το αυτοκίνητο να την πάρει- αλλά επειδή ο σκυλάκος μας είναι απολύτως σπιτίσιος, και έχει μάθει να μας έχει μονίμως από κοντά φοβάμαι πως θα κακοπεράσει... Η Τίνα μου σύστησε κάποιες εναλλακτικές μεθόδους για να χαλαρώνει όσο θα είναι εκεί, θα του βάλω μαζί και το μαξιλάρι του για να έχει την μυρωδιά του σπιτιού, αλλά και πάλι... Έχω άγχος... Εσείς τι λέτε? Έχει κανείς να μου πει παρόμοια εμπειρία ή να μου συστήσει κάτι?
Θα περιμένω με ανυπομονησία γιατί όσο πλησιάζουν οι μέρες αγχώνομαι πιο πολύ και με βλέπω, πλάκα πλάκα, να μου βγαίνει ξυνό το Πάσχα... Καλημέρα και φιλιά σε όλους....

Υ.Γ. Η φωτογραφία της ημέρας ανήκει δικαιωματικά στον Droopy... Που δεν είναι το ευκολότερο σκυλί του κόσμου, ούτε το πιο ήσυχο αλλά που είναι σίγουρα το τέταρτο, πολυαγαπημένο μέλος της οικογένειας μας....

UPDATE: Για την Νέα Διαγώνιο έγραψαν σήμερα και οι ειδικοί... Ορίστε το link λοιπόν, να έχετε και μια πιο επαγγελματική και accurate άποψη...

http://www.greekgastronomer.com/