Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Διευκρινήσεις....

Βρε παιδιά... Μερικές φορές με κάνετε και απορώ... Για άνθρωπος που βγάζω το ψωμί μου γράφοντας, μάλλον δεν γίνομαι αρκετά σαφής και έτσι από το πρωί που κατέβασα το ποστ για το εξώφυλλο της κυρίας Μπάρμπα το mail μου κυριολεκτικά βομβαρδίζεται με κάθε είδους μηνύματα.... Άλλοι ανησυχείτε, άλλοι βρίζετε, άλλοι με συμβουλεύετε να μην μασάω... Το βρίσκω καταρχάς συγκινητικό... Στην συνέχεια όμως, απορρίας άξιον... Μάλλον κάπου δεν εκφράστηκα σωστά και πρέπει να βάλω τα πράγματα στην θέση τους για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις..
Δεν κατέβασα το ποστ λοιπόν γιατί φοβήθηκα μην με κυνηγήσουν... Ποιός να με κυνηγήσει άλλωστε? Μια γνώμη εξέφρασα, ίσως λίγο πιο δεικτική, αλλά την γνώμη μου εν πάση περιπτώση και μάλιστα επώνυμα... Αυτό που με ενόχλησε, δίκαια ή άδικα δεν έχει σημασία, ήταν πως ανακάλυψα το ποστ μου αναδημοσιευμένο κατά λέξη σε διάφορα άλλα blogs... Πράγμα που μπορεί για κάποιους να είναι άνευ σημασίας αλλά για μένα που αυτή είναι η δουλειά μου, είναι πολύ σημαντικό... Για έναν άνθρωπο που γράφει επαγγελματικά, το να μπορεί να διαχειρίζεται τα γραπτά του όπως ο ίδιος επιθυμεί είναι ουσιώδες... Και δεν θα είχα καμιά αντίρρηση να παραχωρήσω το συγκεκριμμένο ποστ αν μου είχε ζητηθεί, δεν μου ζητήθηκε όμως και αυτό με θύμωσε πολύ... Ειδικά γιατί εγώ γράφω επώνυμα, συνεπώς, όταν κάποιοι δημοσιογράφοι τηλεοπτικών εκμπομπών θέλουν να ασχοληθούν με κάποιο θέμα που αναδείχτηκε από τα blogs, αντί να ψάχνουν να ανακαλύψουν ποιός κρύβεται, ας πούμε, πίσω από το ΠρέζαTV, θα έρθουν σε μένα που είναι πολύ πιο απλό και εύκολο, όπως άλλωστε έγινε και σήμερα, και όπως έχει γίνει και άλλες, πολλές φορές.... (Εδικά για το σημερινό δεν μιλάω για την εκπομπή του κυρίου Κουίκ για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αναφέρομαι σε άλλη εκπομπή η οποία αφού δεν έγινε τελικά δεν υπάρχει λόγος να σας πω και ποιά είναι...)
Αυτό λοιπόν, το να μην θέλω δηλαδή να γίνω εγώ η επώνυμη βιτρίνα ενός θέματος, οποιουδήποτε θέματος στα κανάλια, είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου.. Όπως και το να προστατέψω, αν και όποτε θεωρήσω ότι πρέπει, τα κείμενα μου... Γι' αυτό και μόνο τον λόγο, σαν ένδειξη διαμαρτυρίας απέναντι σε μια συμπεριφορά που την θεώρησα αντιεπαγγελματική κατέβασα το ποστ. Κανείς δεν με πίεσε, κανείς δεν με απείλησε, κανείς δεν με ενόχλησε, κανείς δεν άφησε να εννοηθεί πως θα έχω επαγγελματικές ή οποιουδήποτε άλλου είδους κυρώσεις...
Ελπίζω τώρα να λύθηκαν οι απορρίες όσων τις είχαν και να επανέλθουμε στα δικά μας... Τα απλά, τα ήσυχα και τα ευχάριστα.. Όπως και να'χει, σας ευχαριστώ για μια ακόμα φορά για το support... Είναι πολύ συγκινητικό το να ανακαλύπτω με διάφορες ευκαιρίες και αφορμές πόσος κόσμος νοιάζεται για αυτό το blog και κατά συνέπεια για μένα...Με κάνει να νοιώθω πως αυτό που μοιραζόμαστε, και που για μένα είναι ένα κομμάτι της ζωής μου, έχει αξία....