Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2008

Σνιφ σνιφ, συναχάκι...

Σήμερα ξύπνησα μέσα στην καλή χαρά μια που επιτέλους νοιώθω καλύτερα...Βλέπετε, δυό μέρες τώρα με ταλαιπωρούσε ένα συνάχι σε συνδυασμό με ελαφρύ βήχα και αυτό το γδάρσιμο στον λαιμό που υπονοεί πως έρχονται τα χειρότερα μαζί με μια κατάπτωση από αυτές που σε κάνουν να νοιώθεις πως κάτι σε τριγυρίζει, και με την εκδρομή στην ορεινή Αρκαδία προ των πυλών είχα αρχίσει να βρίζω ήδη από μέσα μου τον εκ Γερμανίας Κώστα που με γκαντέμιασε... Όμως σιγά μην μου αλλάξει τα σχέδια μια γρίπη... Κουκουλώθηκα δυό μέρες μέσα, ήπια και μπόλικα Depon, Ponstan και Comtrex Cold εναλλάξ και σήμερα μου έχει μείνει μόνο το ελαφρύ συνάχι που μέχρι την Παρασκευή, το ξέρω, θα έχει περάσει και αυτό... Οπότε... Γιούπιιιιι!!! Είμαι καλά...
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, από νέα δεν έχω να σας πω κάτι το ιδιαίτερο, πέραν του ότι έπαιξα ατελείωτη αγωνία στο Zoo, προχώρησα και την μετάφραση διότι ουδέν κακόν αμιγές καλού, διάβασα όλα τα αγαπημένα μου blogs, έφαγα ότι μπορείτε να φανταστείτε και είδα και μπόλικη τηλέοραση... Τώρα που είπα τηλεόραση, ο Λάκης δεν με ενθουσίασε χτες, δεν είχε προλάβει να βρει τον ρυθμό του, το είπε και ο ίδιος άλλωστε πως ήθελε να ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα αλλά τον πίεσαν οι εξελίξεις... Έτσι, παρόλο που μια χαρά τα είπε επι της ουσίας, δεν είχε αυτό το κάτι που απογείωνε συνήθως τις Τρίτες μας... Ήταν και ο κύριος Ζάχος στο κοινό, πάντα σικ με την καμπαρντίνα του και το στραβό του το γελάκι, μια χαρά κρατιέται το θηρίο, τον είδα και μου μύρισε νησάκι μέσα στον χειμώνα και πολύ το χάρηκα... Βέβαια η χτεσινή έλλειψη έμπνευσης του Λάκη είχε και τα θετικά της μια που προλάβαμε και είδαμε Υπέροχα Πλάσματα, που προβλέπω από την επόμενη εβδομάδα να τα χάνουμε πάλι αν δεν αποφασίσει το κανάλι να τους αλλάξει μέρα, γιατί προς το παρόν τους έχει αλάξει απλά τον αδόξαστο...
Σήμερα δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω... Αν θα βγω δηλαδή για ένα γρήγορο σούπερ μάρκετ μια που το ψυγείο μας έχει αρχίσει θυμίζει έντονα την Σιβηρία, ή αν θα μείνω μια ακόμα μέρα μέσα να σιγουρευτώ πως δεν θα ξανακυλήσω... Άκουσα και εχτές στις ειδήσεις πως θα χαλάσει πολύ ο καιρός από το μεσημέρι, πάντως προς το παρόν έχει ένα ήλιο σούπερ έξω... Τώρα πάντως πίνω τον πρώτο καφέ της ημέρας και μόλις ανεβάσω το ποστ και απαντήσω στα χτεσινά σας σχόλια θα μπω να διαβάσω blogs.... Και ελπίζω να έχει περάσει αυτή η επιδημία ποίησης γιατί αυτό δεν είναι blogging πια, είναι σαν να ξεφυλλίζεις ανθολόγιο!!! Καλημέρα και φιλιά...

Υ.Γ. Παρέλαβα χτες από το Amazon τα ολοκαίνουρια επεισόδια δυό αγαπημένων μου σειρών, το Boston Legal 3 και το Grey's Anatomy 2. Ειδικά το Boston Legal σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα... Το έχουν και τα video clubs, το 1 και το 2, δείτε τα και θα με θυμηθείτε...

Υ.Γ.2 Μετά από διάφορες δοκιμές, κατέληξα σε δυό συνταγές ψωμιού και θα τις ανεβάσω άμεσα... Για να μην νομίζετε πως επειδή δεν σας λέω τα νέα του αρτοπαρασκευαστή, δεν τον χρησιμοποιώ κι όλας...